خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 02:36:10

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی میان رده مدل A51 است. برای خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ


گوشی A51 سامسونگ

گوشی A51 سامسونگ چه نوع گوشی می‌باشد؟ شرایط خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ به چه صورت می‌باشد؟ آیا این گوشی ارزش خریداری دارد؟ قابلیت‌های این کالای دیجیتال چگونه هستند؟

همانطور که آگاه هستید شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در دنیا می‌باشد. این شرکت با تولید انواع محصولات مختلف اعم از گوشی‌های هوشمند و پیشرفته طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

گوشی A51 یکی از گوشی‌های باکیفیت و پرطرفدار سامسونگ می‌باشد که در سال 2019 روانه بازار شد. این گوشی دارای ویژگی‌های منحصر بفرد و به روزی می‌باشد. در این متن به بررسی نحوه خرید اقساطی گوشیA51 سامسونگ می‌پردازیم و مزایا و معایب این گوشی را بررسی می‌نماییم. تا انتهای متن ما را همراهی کنید. 

ویژگی‌های گوشی A51

مسلما وجود یک دوربین باکیفیت در گوشی اهمیت بسیاری دارد و بایستی در هنگام خرید به کیفیت دوربین توجه زیادی شود. گوشی A51 سامسونگ دارای چهار دوربین باکیفیت می‌باشد که عملکرد بسیار مناسبی دارند. سنسور اصلی در این کالای دیجیتال 48 مگاپیکسل می‌باشد. در رابطه با دوربین سلفی آن می‌توان گفت که عکس‌های جذابی توسط آن ثبت می‌شوند. همچنین از سنسور 32 مگاپیکسلی برخوردار است. اگر اهمیت زیادی به عکس‌های سلفی می‌دهید دوربین گوشی A51 گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. برای خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی و صفحه نمایش

این گوشی از صفحه نمایش سوپر آمولد برخوردار است و ظاهر شیک و زیبایی دارد. قاب پشتی گوشی A51 از جنس پلاستیک است. قاب جلویی آن از شیشه پوشیده شده است که جلوه زیبایی به گوشی داده است. این محصول با نسخه 10 وارد بازار شده است. صفحه نمایش آن 6.5 اینچ می‌باشد. همچنین با برخورداری از فناوری پیشرفته تصاویر بی نظیر و شفافی را به نمایش می‌گذارد. بر روی صفحه نمایشگر آن لایه محافظی قرار داده شده است که از ضربه و خط و خش جلوگیری می‌کند.

اسپیکر

این کالای دیجیتال همانند سایر گوشی‌های میان رده سامسونگ از سیستم مونو برای پخش صدا استفاده می‌کند. به این معنی که از اسپیکر زیر گوشی تمام صدا پخش می‌شود. بلندی صدای مناسبی دارد. همچنین قدرت تفکیک صدای آن خوب است. کاربران می‌توانند با خرید قسطی گوشی A51 سامسونگ از قابلیت‌های ویژه آن بهره مند شوند. برای خرید اقساطی گوشیA51 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری و شارژدهی گوشی

یکی از مهم ترین بخش‌های گوشی باتری می‌باشد. گوشی A51 سامسونگ از باتری 4000 میلی آمپری برخوردار است. این باتری برای فعالیت‌های معمولی به مدت یک روز و یا بیشتر شارژدهی می‌کند. همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است برای شارژ شدن این گوشی حدود 75 دقیقه زمان لازم است. در کل می‌توان گفت باتری گوشی A51 نسبت به برخی از رقبا عملکرد خوبی دارد. با خرید قسطی گوشیA51 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مزایا و معایب

گوشی A51 سامسونگ همانند سایر گوشی‌های دارای یکسری مزایا و معایب می‌باشد. موارد زیر نمونه‌ای از آن‌ها می‌باشد.

مزایا

•برخورداری از باتری مناسب
•خوش دست بودن
•طراحی شیک و زیبا
•عملکرد مناسب دوربین
•سبک
•نمایشگر سوپر آمولد
•باریک

معایب

دارای پردازنده نسبتا ضعیف در مقایسه با هم رده‌ها
حسگر ضعیف
لگ زدن در حین انتقال بین برنامه‌ها

با خرید قسطی گوشی A51 سامسونگ یک خرید مناسب و مطمئن داشته باشید. 

فروش قسطی موبایل 

شما عزیزان در صورت تمایل به خرید اقساطی گوشیA51 سامسونگ می‌توانید آن را از سایت معتبر قسطی کلاب با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایید. قسطی کلاب با فروش قسطی موبایل شرایط بسیار آسانی را برای تمامی خریداران فراهم نموده است. همچنین این سایت با فروش محصولات بصورت نقدی و اقساطی مشتریان زیادی را جذب کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس
آیفون 14 پرومکس پر طرفدارترین محصول اپل در سال اخیر بوده است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی ایفون 14

خرید قسطی گوشی ایفون 14
خرید قسطی گوشی ایفون 14 با شرایطی آسان و بدون ضامن در بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...