خرید قسطي گوشی s22 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/18 23:54:35

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل s22 اولترا نام دارد. برای خرید قسطي گوشی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشی s22 ultra


نگاهی بر گوشی بالارده s22 ultra 

گوشی s22 ultra جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که با امکانات بی نظیر خود یکه تازی می‌کند. در میان گوشی‌های برند کره‌ای، خانواده سری S به محصولات رده بالای بازار شهرت یافته‌اند. تا پیش از این سامسونگ با معرفی S21 و S21 ultra طرفداران خود را غافل گیر کرده بود. طبق انتظار این بار این برند مشهور محصولات دیجیتال با رونمایی غول جدید خود یعنی، اس 22  الترا، توانست دوباره نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند.

بدون شک تنها مانع پیش رو برای تهیه این گوشی قیمت بالای آن است. با این حال خرید قسطي گوشی s22 ultra این فرصت را فراهم کرده تا بدون دغدغه برای خرید این گجت پیشرفته اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه این مطلب را مطالعه کنید. 

سامسونگ گلکسی s22 ultra شاهکار جدیدی از کمپانی سامسونگ است که قطعا طرفداران کالای دیجیتال را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نیازی نیست به دنبال مزایا و معایب این محصول باشید، چرا که سری جدید خانواده S هیچ نقصی نخواهد داشت. آیا طراحی زیبا برای شما مهم است؟ یا در انتخاب گوشی به دوربین اهمیت می‌دهید؟ شاید هم امکانات قدرتمند در اولویت شما باشد. 

هر ملاکی برای انتخاب گوشی دارید، s22 آن را برآورده می‌کند. در یک کلام می‌توان گفت سری جدید S را فقط باید تحسین کرد. محصولی که علاوه‌بر ظاهر زیبا و خوشدست، امکانات شگفت انگیزی به کاربر ارائه می‌دهد. چنانچه به دنبال یک گوشی بالارده هستید تا کارهای سنگین را پردازش کند، این مدل پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد. پیشنهادی که قطعا رضایت هر کاربری را کسب خواهد کرد. با خرید اقساطي گوشی s22 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات گلکسی s22 ultra 

این گوشی زیبا با برخورداری از صفحه نمایش 3088 در 1440 پیکسلی و پشتیبانی از فناوری Dynamic AMOLED 2X قادر به پخش تصاویر و فیلم‌ها با بالاترین کیفیت ممکن است. کالای دیجیتال جدید سامسونگ با تراکم 500 پیکسل در اینچ یک انتخاب جذاب برای افرادی است که با گوشی فیلم یا سریال تماشا می‌کنند. صفحه نمایشی که با استفاده از تکنولوژی +Corning Gorilla Glass Victus از هرگونه خط و خش در امان است. برای خرید قسطي گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در کنار طراحی زیبا و شیک، s22 ultra دوربین قدرتمندی هم دارد. اگر عکاسی می‌کنید یا از گرفتن عکس‌های باکیفیت لذت می‌برید، این محصول می‌تواند نیازهای شما را پوشش دهد. چرا که از 4 ماژول دوربین بهره می‌برد که قدرت تصویر برداری تا 108 مگاپیکسل را فراهم می‌کند. صد البته در کنار کیفیت خیره کننده دوربین باید ویژگی‌هایی نظیر زوم خودکار یا بسیاری از ویژگی‌های جذاب دیگر را اضافه کنید. برای خرید اقساطي گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آشنایی با سایر قابلیت‌های این کالای دیجیتال نیز در نوع خود جالب است. پشتیبانی از اندروید 11، برخورداری از استاندارد IP68، استفاده از یک باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت و یا زوم بی نهایت قوی تنها بخشی از امکانات پیشرفته این گوشی بالارده محسوب می‌شوند. بدون شک هیچ فردی از کار با این گوشی پشیمان نخواهد شد. با این وجود قیمت بالای S22 ULTRA می‌تواند یک چالش جدی برای انتخاب آن باشد. چالشی که با وجود طرح‌های خرید اقساطی از بین خواهد رفت. 

خرید قسطي گوشی s22 ultra از قسطی کلاب

همانطور که گفته شد، محصول جدید سامسونگ یکی از جدیدترین پرچمداران دنیای دیجیتال است که نگاه بسیاری از افراد را به سمت خود خیره کرده. در حال حاضر امکان خرید نقدی این کالای دیجیتال از قسطی کلاب فراهم است، با این حال این روش برای بسیاری از کاربران سخت و ناممکن خواهد بود. به همین دلیل ما برای شما یک پیشنهاد بی نظیر آماده کرده‌ایم. 

با شرکت در طرح‌های فروش قسطی این محصول را بدون دردسر تهیه کنید. با خرید اقساطي گوشی s22 ultra ضمن این که خیال شما از نقدینگی آسوده است، صاحب یکی از گوشی‌های پرچمدار بازار می‌شوید. این فرصت طلایی را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra

خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra
یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی با فناوری جدید مدل xiaomi 12s ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12s ultra به بخش موبایل...