ساعت هوشمند شیائومی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/26 14:52:28

امروزه با وجود اینترنت به راحتی و با بررسی فروشگاه و سایت های خرید کالا های دیجیتال به صورت آنلاین و غیرحضوری می توانید نسبت به خربد ساعت هوشمند شیائومی اقدام کنید. برای خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی به بخش کالای دیجیتال در قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ساعت هوشمند شیائومی قسطی

فروش ساعت هوشمند شیائومی قسطی

در بسیاری از سایت هایی که در حوزه فروش کالاهای دیجیتال فعالیت می کنند، امکان خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی وجود دارد. امکان خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی سبب می گردد تا فشار مالی زیادی به جهت وجود مشکلات اقتصادی و گرانی محصولات بر افراد تحمیل نگردد. جهت خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی می توانید یکی از حالت های با چک و یا با سفته را انتخاب نمایید.

امکان کاهش تعداد اقساط از 3 قسط تا 12 قسط وجود دارد و شما با در نظر گرفتن شرایط مالی خود می توانید در این زمینه هزینه نمایید. جهت خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی به ضامن نیازی نخواهید داشت و سفته و یا چک های ارائه شده توسط شما، پس از پایان اقساط به شما عودت خواهد شد. همچنین شما می توانید با بررسی فروشگاه و سایت های خرید کالا های دیجیتال به صورت آنلاین و غیرحضوری  نسبت به خربد ساعت هوشمند شیائومی قسطی اقدام نمایید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در زمان نیز صرفه جویی کنید.

بعد از تکمیل فرآیند خرید، ساعت هوشمند خریداری شده به آدرسی که ثبت کرده اید، ارسال می گردد و در کمتر از 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

این ساعت اکثراً جوان پسندند و از قابلیت های متعددی برخوردارند که از جمله آن ها می توان به سازماندهی کارها و برنامه ها اشاره کرد. همچنین با خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی به سهولت می توانید پیام ها و تماس های خود را مدیریت نموده و در برخی از مدل ها حتی به آن ها پاسخ دهید. بر این اساس با خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی یک دستگاه جمع و جور و با عملکردهای شگفت انگیز در اختیار خواهید داشت.

در ابتدا باید فرم تقاضا را تکمیل و فرایند های خرید را در سایت یا فروشگاه طی نمایید تا قادر به خرید این ساعت از فروشگاه  وبسایت های آنلاین باشید. با خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی می توانید به پیاده روی بروید، تعداد گام ها و کالری مصرفی خود را کنترل کنید و بسیاری از فعالیت هایی را که با گوشی تلفن همراه خود انجام می دادید، زین پس با این ساعت انجام دهید.

مزایای خرید قسطی کالای دیجیتال

کمپانی شیائومی از جمله شناخته ترین شرکت های سازنده محصولات دیجیتال در چین و نیز در جهان به شمار می رود. تنوع و گستردگی محصولات شیائومی هر روزه بیشتر می شود. این کمپانی در سال ۲۰۱۰ با عنوان یک کسب و کار نو فعالیت خود را آغاز نمود. کیفیت محصولات این کمپانی و ارائه خدمات آن بسیار زیاد است به صورتی که برخی بدان لقب اپل چین را داده اند. 

ساعت هوشمند شیائومی از جمله محصولات این کمپانی است. ساعت هوشمند شیائومی قسطی در دو شکل زنانه یا مردانه، با نوع کاربری روزمره یا ورزشی، وزن سبک، فرم های مختلف صفحه، عمدتا جنس بدنه سرامیک و دارای بند سیلیکونی تلاش می کند تا در زندگی افراد جای خود را باز کند.

این ساعت از طریق انجام اقداماتی مانند دارا بودن گیرنده‌ امواج ماهواره‌ های GPS و اندازه گیری لحظه‌ای و ضربان قلب، دارای برنامه های ورزشی متفاوت و پایش فعالیت‌های روزمره و خواب، همچنین اندازه‌گیری سرعت، تعداد قدم‌ ها، مسافت و کالری و ارتفاع یک محصول چندکاربردی بوده و درصدد رفع نیاز های افراد است. 

شیائومی در زبان و فرهنگ چین به معنی برنج کوچک است و کمپانی شیائومی با الهام از این معنا، درصدد آن است که  محصولات مقرون به صرفه و کاربردی تولید نماید. ساعت های شیائومی دارای رابط کاربری قوی، میکروفون و اسپیکر، بلوتوث، می باشند.

این ساعت ها حتی دارای قابلیت پایش فعالیت های ورزشی از جمله شنا هستند و از طریق مطابقت با پلتفرم آنالیز عملکرد Firstbeat، داده های ضربان قلب فرد را با جزییات  و با توجه به نوع فعالیت وی نمایش می دهند. باتری این ساعت ها نیز بسیار قوی می باشند و میزان شارژدهی باتری ساعت های شیائومی با استفاده مداوم از ساعت و روشن بودن اینترنت 4G، حداکثر 36 ساعت می باشد. 

در ساخت این ساعت از باتری 570 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که در دنیای ساعت های هوشمند بی بدیل است. مدل های جدید ساعت شیائومی می واچ مانند گوشی کوچک روی دستان افراد است. حتی گوگل به ساعت شیائومی اجازه داده تا رابط کاربری خاص خود را روی اندروید ور شیائومی می واچ ارایه نماید. سیستم عامل این ساعت‌ ها مانند گوشی‌ های هوشمند دو نوع اندروید و ios می باشد.

همچنین کمپانی شیائومی امکان نصب اپلیکیشن هم روی این ساعت را نیز فراهم آورده است. بر این اساس، فروش اقساطی این ساعت هوشمند با مزایا و قابلیت های اشاره شده برای افرادی مشتاق تکنولوژی خبر فوق العاده ای است. 

مهمترین مزایای ساعت هوشمند شیائومی قسطی آن است که همه افراد با هر سطح درآمدی، می‌ توانند یکی از انواع این ساعت ها را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند. جهت خرید قسطی کالای دیجیتال از جمله ساعت هوشمند می توان به مراکز فروش حضوری و غیرحضوری فروش کالا های دیجیتال در سراسر ایران مراجعه کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ
تلفن همراه یکی از وسایل ضروری در دنیای امروز شده است. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se

خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se
یکی از گوشی‌های جذاب شیائومی با طراحی فوق العاده مدل ردمی نوت 11 اس ای می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se به بخش...