خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/21 13:15:23

اگر شما جز علاقه مندان به برند ایسوس هستید و تمایل به خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس


لپ تاپ ایسوس مدل ROG ZEPHYRUS G15 RTX 3070

قبل از اینکه در مورد شرایط خرید قسطی لپ تاپ ایسوس گیمینگ در سایت قسطی کلاب صحبتی کنیم؛ لازم است که بهترین لپ تاپ‌های کمپانی ایسوس را در زمینه گیمینگ بشناسیم. قطعا اگر شما یک فرد حرفه‌ای در زمینه گیم هستید این مدل لپ تاپ برای شما بهترین پیشنهاد است. بدنه لپ تاپ مستطیلی شکل است و به رنگ مشکی است. این لپ تاپ ترک پد بزرگی دارد که به خوبی در جلوی دستگاه به چشم می‌آید.

سی پی یو این دستگاه Intel core i7-10750H است. کارت گرافیکی این لپ تاپ GeForce RTX3070 است که باعث می‌شود شما بازی‌ها را در سطح پیشرفته و با گرافیک خارق العاده تجربه کنید. اگر قصد اجرای گیم‌های سنگین را دارید؛ رم 16 گیگابایتی این لپ تاپ این امر را برای شما میسر کرده است. با خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسوس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این لپ تاپ گیمینگ دارای ویندوز 10 می‌باشد. همچنین از یک اس اس دی با ظرفیت 1 ترابایتی بهره می‌برد. صفحه نمایش این لپ تاپ چیزی حدود 15.6 اینچ است و مات می‌باشد. لپ تاپ ایسوس تصاویر واضحی را با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین شدت روشنایی صفحه نمایش 300 نیت است. ویژگی‌های صفحه نمایش این لپ تاپ باعث شده است که اگر شما از این لپتاپ استفاده طولانی هم داشته باشید؛ مشکلی برای سلامت شما پیش نمی‌آید. برای خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG ZEPHYRUS G15

این مدل ارائه شده از کمپانی ایسوس بر خلاف جثه باریکی که دارد، در زمینه گیم بسیار قدرتمند ظاهر شده است. اگر ظاهر لپ تاپ گیمینگ برای شما حائز اهمیت است پس ظاهر باریک و طراحی زیبای این لپ تاپ ایسوس قطعا توجه شما را به خود جلب می‌کند. پردازنده مرکزی این لپتاپ گیمینگ AMD RYZEN 9 است. گرافیک این لپ تاپ انویدیا است و جلوه خاصی دارد. نمایشگر این لپتاپ ایسوس مات است و اندازه صفحه نمایش آن 15.6 اینچ است. حافظه داخلی اس اس دی آن 1 ترابایتی است. همچنین این لپتاپ دارای رم 16 گیگابایتی می‌باشد و قابلیت بازی روان و با کیفیت را به شما می‌دهد. همچنین کیبورد گیمینگ این لپ تاپ دارای نور پس زمینه می‌باشد. برای خرید قسطی لپتاپ ایسوس گیمینگ کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG ZEPHYRUS G14

اگر شما از آن دسته گیمرهایی هستید که پلتفرم Ryzen را برای انجام بازی به پلتفرم intel ترجیح می‌دهید این لپ تاپ برای شما پیشنهاد مناسبی می‌باشد. این لپ تاپ گیمینگ بسیار سبک می‌باشد و به راحتی برای شما قابل حمل است. این محصول دارای پردازنده مرکزی AMD RYZEN 9 و گرافیک انویدیا می‌باشد؛ که گیم‌های سنگین را بصورت روان برای شما اجرا می‌کند. 

حافظه اس اس دی این لپ تاپ یک ترابایت می‌باشد و رم این لپ تاپ دارای ظرفیت 16 گیگابایتی می‌باشد. صفحه نمایش این لپتاپ گیمینگ ایسوس مات می‌باشد و دارای اندازه 14 اینچ است. این محصول یا هر کالای دیجیتال دیگری را می‌توانید به صورت خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسوس را خریداری نمایید؛ ما برای شما پیشنهاد جذابی داریم!

البته کمپانی ایسوس در زمینه گیمینگ، لپ تاپ‌های قابل توجهی مانند مدل ROG Zephyrus Due SE 15 دارد. این لپ تاپ ایسوس نیز همانند مدل‌های قبلی که برای شما ذکر کردیم؛ دارای ویژگی‌های جذاب و خیره کننده‌ای می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع محصولات این کمپانی در زمینه گیمینگ کافی است به سایت ما مراجعه کنید.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس گیمینگ در قسطی کلاب

اگر قصد خرید قسطی لپ تاپ ایسوس گیمینگ و آشنایی بیشتر با انواع لپ تاپ‌های گیمینگ را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این سایت برای فروش قسطی محصولات خود شرایط باورنکردنی‌ای را قرار داده است. اگر قصد خرید اقساطی یا حتی خرید نقدی را دارید؛ این سایت به شما کمک زیادی می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s21 fe سامسونگ

خرید قسطی s21 fe سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگی بی شک s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی s21 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی سامسونگ

خرید اقساطی گوشی سامسونگ
روزگاری با اختراع تلفن انقلاب بزرگی در دنیای ارتباطات ایجاد شد زیرا از آن به بعد بسیاری از کارها توسط این وسیله با سرعت و کیفیت بسیار بالایی ...