خرید اقساطی موبایل a22

تاریخ انتشار:
1403/2/21 11:26:39

اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل a22 با قیمتی باورنکردنی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید خود را نهایی کنید.


خرید اقساطی موبایل a22


نکاتی که هنگام خرید گوشی A22 باید به آن توجه کنید!

گوشی A22 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ موجود در بازار است. اگر شما هم قصد خرید قسطی موبایل a22 را دارید. ابتدا باید مشخصات و مزایای این گوشی را بدانید.

در این بخش به صورت خلاصه به شرح ویژگی‌های ساختاری و کاربردی این گوشی می‌پردازیم. گوشی A22 در سال 2021 وارد بازار شد و به دلیل قیمت مناسب آن خیلی زود جایگاه ویژه‌ای نزد خریداران پیدا کرد. قیمت این محصول در بدو ورود به بازار در حدود 270 یورو بوده است. گوشی A22 در دو مدل طراحی و تولید شده است که شامل SM-A226B و SM-A226B/DS می‌شود. امکانات گوشی SAMSUNG GALAXY A22 در برخی موارد تا حدی با کیفیت بوده که در بازار با محصولات مدل بالاتر و گران قیمت تر، قابلیت رقابت دارد. برای خرید اقساطی موبایل a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های ظاهری و ساختاری گوشی A22

هنگام خرید هر نوع از کالای دیجیتال بررسی ویژگی‌هایی ظاهری و کاربردهای آن ضرروی است. این گوشی‌ها در رنگ‌های مختلف سفید، سیاه، بنفش و سبز طراحی شده‌اند. از این رو هر کس می‌تواند با توجه به سلیقه‌ای که دارد، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نماید. هنگام خرید قسطی موبایل a22 باید بدانید که ابعاد صفحه نمایشگر این گوشی 6/6 اینچ تعیین شده است. از طرف دیگر رزولوشن آن نیز  1080 در 2400 و 1600 در 720 پیکسل می‌باشد. اندازه گوشی A22 به صورتی طراحی شده که طول و عرض آن 2/167 در 4/74 میلی متر و ارتفاع آن 9 میلی‌متر باشد. از طرف دیگر وزن این گوشی‌ها 203 و 186 گرم است.

اگر شما هم نگران سلامت بدن و سر خود هستید باید بدانید که نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU) این گوشی‌ها 73/0 وات بر کیلوگرم برای سر و 23/1 وات بر کیلوگرم برای بدن تعیین شده است. سایز سیم کارت مورد استفاده در این نوع از گوشی‌ها، سایز نانو است. لازم به ذکر است که این گوشی‌ها در دو نوع تک سیم کارته و دو سیم کارته طراحی شده‌اند. برای خرید اقساطی موبایل a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی A22 باید بدانید!

فناوری صفحه نمایشگر این کالای دیجیتال Super AMOLED است. سیستم عامل گوشی A22 هنگام عرضه، اندروید 11 بوده است. پردازنده مرکزی این گوشی‌ها هشت هسته‌ای بوده و قدرت بالایی دارد. در این میان دو هسته‌ 2/2 گیگاهرتز Cortex-A76 بوده و شش هسته‌ 0/2 گیگا هرتز Cortex-A55 تعبیه شده است. از امکانات دیگر این گوشی می‌توان به پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G57 MC2 اشاره کرد. حافظه داخلی این گوشی‌ها با شرایط مختلف طراحی و تولید شده است تا هر کس با توجه به نیاز و سلیقه خود، مناسب ترین حافظه داخلی را انتخاب نماید.

اگر خرید قسطی موبایل a22 را دارید باید به شما بگوییم که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. از طرف دیگر دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. از قابلیت‌های دیگر این گوشی‌ها می‌توان به فلش LED، عکاسی و فیلم برداری پانوراما، HDR، شتاب‌سنج، انواع حسگرها نظیر حسگر اثر انگشت کاربر، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت اشاره کرد. باتری این گوشی‌ها از نوع لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض است. ظرفیت باتری گوشی A22 5000 میلی آمپر ساعت است. 

مزایای فروش قسطی موبایل

با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، خرید اقساطی یکی از مناسب‌ترین روش‌های خرید کالای دیجیتال محسوب می‌شود. زیرا روش خرید نقدی برای تمامی خریداران میسر نیست. از این رو فروشگاه‌های زیادی جهت جلب رضایت مشتریان خود شرایطی مهیا نموده‌اند تا خریداران بتوانند به راحتی گوشی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

برای خرید اقساطی موبایل a22 شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این فروشگاه آنلاین شرایطی ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید به شکل آنلاین گوشی خود را به صورت قسطی تهیه نمایید. برای این منظور سایت قسطی کلاب سه طرح با شرایط مختلف را برای این کار فراهم نموده است. این طرح‌ها با عنوان‌های طرح‌های بای چک، پایا و پارسیان شناخته می‌شوند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl
صداها می‌توانند حس خوبی را به شما منتقل کنند به خصوص اگر توسط باندهای بزرگ و باکیفیت باشند. برای خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl...

خرید اقساطي گوشی s24 ultra چکی

خرید اقساطي گوشی s24 ultra چکی
اگر تمایل به خرید اقساطي گوشی s24 ultra دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...