خرید قسطی آیفون 11 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 03:33:16

بهترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های هوشمند با بند اپل به دنیا ارائه شده است. اگر تمایل به خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی آیفون 11 پرو مکس


گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro Max

با وجود پردازنده فوق‌العاده بیونیک 13 این دستگاه به یکی از بهترین موبایل‌های موجود در بازار تبدیل شد است! قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آیفون 11 پرو مکس در قسطی کلاب فرام شده است.

طراحی بی‌نظیر

در این آیفون فریمی از جنس فولاد ضد زنگ وجود دارد که به زیبایی دستگاه شما می‌انجامد. پنل‌ها بر روی این فولاد طوری قرار گرفته‌اند که نمی‌توانید فلز و شیشه پنل را از هم تفکیک نمایید! 

آیفون ادعا دارد که این شیشه یکی از سخت‌ترین شیشه‌های موجود در صنعت گوشی می‌باشد که به روش تبادل یون دوگانه تولید شده است. پنل پشتی آیفون 11 پرو مکس از نوعی پی وی دی نوری با بافت مات پوشیده شده است که در برابر اثر انگشت و انواع لکه مقاوم است.

صفحه نمایش

وجود تراکم 458 پیکسل در هر اینچ، به نمایشگری ایده آل با وضوح کافی و تصاویر شارپ می‌انجامد! با خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس از یک گوشی بی‌نظیر بهره‌مند شوید!

دوربین‌های سه گانه

دوربین اصلی آیفون پرو 11 یک دوربین 12 مگاپیکسلی واید است و در آن از یک لنز 26 میلی متری به همراه لرزش‌گیر اپتیکال استفاده شده است. این دوربین قادر است تا در شرایط نوری مختلف از حالت اسمارت مناسب استفاده نماید.

 دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی است که یک لنز 52 میلی متری دارد و دارای قابلیت زوم دو برابر و لرزشگیر اپتیکال است. دوربین سوم یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی در این آیفون است که با لنز 13 میلی متری و زاویه دید 120 درجه عکاسی می‌کند، البته فاقد لرزشگیر و فوکوس خودکار می‌باشد.

در این گوشی از دو استاندارد دالبی ویژه و HDR 10 استفاده شده است. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون 11 پرو مکس حرفه‌ای فیلم بگیرید!

سیستم صوتی

سیستم صوتی این آیفون از یک اسپیکر دو کاناله برخوردار است که با شدت صدای خروجی یکسانی به گوش شما می‌رسد. صدای فراگیر محیطی، قابلیتی است که این آیفون از آن پشتیبانی می‌کند. 

این قابلیت کمک می‌کند تا کاربر به صورتی کامل و از تمامی فضای اطراف گوش خود، صدا را به خوبی بشنود. با خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس از یک سیستم صوتی باکیفیتی بالا استفاده نمایید!

مشخصات سخت افزاری

تراشه جدید به کار رفته در پرومکس 11 قادر است تا در زمینه یادگیری ماشین، کاربرد بهینه‌ای داشته باشد. موتور پردازش عصبی، واحد پردازش گرافیکی و پردازشگر مرکزی بهینه سازی شده‌اند تا کاربردهای مختلف ماشین لرنینگ را ارائه دهند. 

پردازنده مرکزی قادر است تا توانایی محاسباتی ضرب ماتریسی را تا شش برابر بیشتر انجام دهد. CPU نیز در هر ثانیه یک تریلیون عملیات محاسباتی انجام می‌دهد. GPU نیز یک پردازشگر چهار هسته‌ای بوده و بهبود زیادی داشته است. 

آیفون 11 پرو مکس از رم داخلی چهار گیگابایتی بهره‌مند است و حافظه نیز در سه نسخه مختلف 64 ، 256 و 512 گیگابایت به بازار عرضه شده است. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون 11 پرو مکس قدرت و سرعت را تجربه نمایید!  

خرید گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro Max

اگر مایلید تا یک گوشی اپل مدل iPhone 11 Pro Max تهیه نمایید، به قسطي كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده اين وبسایت بهره‌مند شوید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدي نیز می‌توانید از این سايت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنيد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون آیفون

خرید هدفون آیفون
برند موفق اپل با ارائه بهترین هدفون‌های دنیا برای بار دیگر طرفدارن خود را شگفت زده کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون آیفون...

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب
اگر شما جز علاقه مندان به خرید اقساطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب هستید، کافیه به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه.. .