خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 65 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 04:17:21

پیشنهاد ویژه قسطی کلاب به شما خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 65 اینچ از بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب می‌باشد. 

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 65 اینچ


معرفی خصوصیات تلویزیون جی پلاس 65 اینچ در یک نگاه

با خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس یک دستگاه با امکانات و فناوری روز دنیا به خانه می‌آورید. این تلویزیون با صفحه نمایش LED و رزولوشن 4K تصاویری زیبا و شفاف را برای شما فراهم می‌کند. پورت‌های متعدد جهت اتصال USB و دستگاه‌های هوشمند دیگر و همچنین ورودی LAN برخی دیگر از امکانات موجود در این محصول برند جی پلاس است. حافظه داخلی با ظرفیت بالا و سیستم عامل اندروید نیز برای تلویزیون مورد نظر طراحی شده است.

تلویزیون جی پلاس 65 اینچ و تماشای تصاویر جذاب

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس شما را به دیدن تصاویری جذاب و زنده دعوت می‌کند. نمایشگر 65 اینچی دستگاه با روزلوشن 2160 در 3840 پیکسل یک صفحه بزرگ و شگفت انگیز را برای سالن بزرگ یا متوسط منزل شما فراهم می‌آورد. شما در این صفحه نمایش ال ای دی، مناظر طبیعی و فیلم‌ها را به طور واضح و واقعی دریافت می‌کنید. کناره‌های باریک تلویزیون GPlus 65 اینچ منظره‌ای تمام تصویر را برای شما ایجاد می‌کند.

طیف رنگی بسیار گسترده و همینطور پشتیبانی از HDR10 با خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس فراهم می‌شود. تلویزیون مذکور به واسطه این امکانات تصاویر خیال انگیزی را خلق می‌کند. پنل VA نیز در این محصول وجود دارد. این پنل نیز بر شفافیت و زیبایی تصاویر می‌افزاید. امکان نصب تلویزیون مورد نظر به دیوار نیز یکی دیگر از امتیازات آن محسوب می‌شود. البته پایه طراحی شده برای این تلویزیون، قرار دادن دستگاه روی میز را نیز برای مشتری امکان پذیر کرده است.

تلویزیون جی پلاس 65 اینچ و داشتن صدایی فراگیر

در خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس با وضوح خوب صدا آشنا می‌شوید. این دستگاه مجهز به دو اسپیکر دالبی است که با توان خروجی 16 وات صدایی شفاف، واضح و فراگیر را تولید می‌کند. با اسپیکرهای مذکور تماشای فیلم، شنیدن موزیک و مسابقات ورزشی با هیجان بیشتری صورت می‌گیرد. توان خروجی صدای هر کدام از اسپیکرهای تلویزیون معادل 8 وات است که توان مناسبی محسوب می‌شود. با توجه به سیستم صوتی توانمند تلویزیون G Plus 65 اینچی، نیازی به خرید ساندبار و سیستم صوتی جانبی نیست. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گردش در دنیای مجازی با تلویزیون جی پلاس 65 اینچ

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 65 اینچ از جهت سیستم عامل و پردازنده نیز یک خرید خوب محسوب می شود. این محصول مجهز به سیستم عامل اندروید با نسخه 0/9 و پردازنده چهار هسته ای است. با وجود این سیستم عامل و پردازنده، نصب و تماشای بسیاری از برنامه های آپارات، فیلیمو و نماوا از طریق تلویزیون امکان پذیر است. در تلویزیون مذکور امکان به اشتراک گذاردن محتوای موبایل روی نمایشگر دستگاه بدون نیاز به سیم وجود دارد. با وجود فناوری وای فای و سیستم عامل اندروید وب گردی و گردش در دنیای مجازی از طریق دستگاه تلویزیون G Plus امکان پذیر است. 

درگاه های ارتباطی متعدد در تلویزیون GPlus 65 اینچ

یکی دیگر از امتیازات خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس وجود درگاه‌های ارتباطی متعدد است. در این دستگاه دو درگاه USB و سه درگاه HDMI وجود دارد. با وجود تعدد پورت‌ها می توان انتقال صوت و تصویر را بین دستگاه‌های هوشمند و تلویزیون برقرار کرد.

فروش قسطی تلویزیون در سایت قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پیشتاز در حوزه فروش اقساطی انواع لوازم خانگی است. در این فروشگاه امکان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال، لوازم اداری، وسایل بازی و سرگرمی و وسایل نقلیه گوناگون وجود دارد. سایت قسطی کلاب با فروش قسطی وسایل و لوازم ضروری کمک بزرگی به قشر کم درآمد جامعه کرده است. این افراد کم درآمد به جای خرید نقدی به صورت اقساطی هزینه کالاهای مورد نیاز خود را پرداخت می‌کنند و توانایی بهتری نسبت به مدیریت منابع مالی خود کسب می‌کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساط لوازم خانگی

فروش اقساط لوازم خانگی
به دنبال تورم و بحران اقتصادی بوجود آمده در جامعه ، بازار لوازم خانگی از رکود قابل توجهی برخوردار گشته است و با توجه به پایین بودن توان مالی ...

خرید اقساطی لوازم خانگی جي پلاس با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی جي پلاس با چک
لوازم خانگی جی پلاس جز برترین برندهای لوازم خانگی در ایران است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی جي پلاس با چک به بخش لوازم خانگی در سایت...