خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:29:40

اگر به دنبال خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ با شرایطی بی نظیر هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ


بررسی گوشی s22 ultra

اگر قصد خرید قسطی گوشي s22 ultra سامسونگ را دارید باید بدانید این موبایل در 25 فوریه سال 2022 به دنیای تکنولوژی معرفی و عرضه آن آغاز شده است. این گوشی جز گوشی‌های بسیار خوب و با کیفیت سامسونگ است. این موبایل می‌تواند از نظر کیفیت با موبایل‌های شرکت آیفون رقابت کند. اندازه نمایشگر این موبایل 6.8 اینچ است. 

نمایشگر آن نیز dynamic amoled 2x است. کیفیت صفحه نمایش گوشی s22 اولترا بسیار بالا بوده و حدودا تراکم پیکسلی آن 500 پیکسل در اینچ است. نسبت نمایشگر به بدنه برابر با 90 درصد و حداکثر روشنایی نیز 1750 نیت می‌باشد. نرخ نوسازی تصویر نیز برابر با 120 هرتز می‌باشد‌. این موبایل جز بهترین موبایل‌ها از نظر کیفیت نمایشگر در کل جهان می‌باشد. صدای این گوشی، مانند صفحه نمایش از کیفیت بالایی برخوردار است. این گوشی دارای اسپیکرهای استریو یا دوگانه بوده و از صدای 32 بیت نیز پشتیبانی می‌کند. 

آشنایی با گوشی s22 ultra

قبل از خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ باید با ویژگی‌های این موبایل آشنا شوید. البته گوشی s22 اولترا، از جمله بهترین موبایل‌های عرضه شده توسط سامسونگ بوده و شرکت سامسونگ سعی کرده تا این موبایل‌ها از نظر تمام ویژگی‌ها، کیفیت مطلوبی داشته باشند. سیستم عامل این موبایل در زمان عرضه، اندروید نسخه 12 می‌باشد. جنس پشت و جلو موبایل، شیشه‌ای بوده و فریم آن آلومینیوم می‌باشد. سامسونگ این موبایل را در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و قرمز عرضه کرده است.

حافظه موبایل s22 ultra

این گوشی در دو نسخه با تراشه‌های مختلف عرضه شده است. یک نسخه آن دارای پردازنده Exynos 2200 و نسخه دیگر دارای پردازنده Qualcomm sm8450 Snapdragon 8 Gen 1 می‌باشد. یک نسخه از موبایل دارای رم 8 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت است. نسخه‌های دیگر دارای رم 12 گیگابایت و حافظه‌های 256، 512 گیگابایت و همچنین 1 ترابایت می‌باشند. گوشی s22 ultra دارای کارت حافظه خارجی و جک سه و نیم میلی متری هدفون نمی‌باشد. برای خرید قسطی گوشي s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی

دوربین اصلی این موبایل 108 مگاپیکسلی می‌باشد. این موبایل علاوه بر لنز 108 مگاپیکسلی واید دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دو لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو می‌باشد. این دو لنز از نظر سایر ویژگی‌های دیگر تفاوت‌هایی دارند و در کنار یکدیگر مکمل‌های بسیار خوبی هستند. به طور کلی باید گفت کیفیت دوربین گوشی s22 اولترا بسیار زیاد است. با خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین سلفی نیز 40 مگاپیکسلی واید بوده و کیفیت بسیار بالایی را برای عکسبرداری به صورت سلفی در اختیار شما قرار می دهد. باتری این موبایل 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و می تواند برای ساعت های زیادی شارژدهی کند. حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده توسط گوشی s22 اولترا 45 وات می باشد. گوشی s22 ، دارای حسگر اثر انگشت در قسمت نمایشگر، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و همچنین قطب نما می باشد.

چگونگی خرید قسطی گوشي s22 ultra سامسونگ

شما می توانید خرید اقساطی گوشي s22 ultra سامسونگ را از سایت قسطی کلاب انجام دهید. برای خرید اقساطی این موبایل، باید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و پس از دریافت اعتبار، فقط می‌توانید از این سایت خرید کنید. قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی انواع موبایل اقدام به فروش انواع کالای دیجیتال نیز می‌کند. شما می‌توانید علاوه بر خرید قسطی، خرید خود را از این سایت به صورت نقدی انجام دهید. پس از ثبت سفارش شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت کرده و از آن استفاده کنید. این امکان وجود دارد قبل از خرید به طور کامل محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گلکسی بادز2

فروش قسطی گلکسی بادز2
یکی از بهترین هندزفری‌های سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز 2 است. برای خرید قسطی گلکسی بادز2 به بخش هدفون...

خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیک

خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیک
برای خرید قسطی گوشی s23 ultra با سفته الکترونیک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...