خرید اقساطی گوشی m23

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:35:29

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ با طراحی استثنایی گلکسی m23 است. برای خرید اقساطی گوشی m23 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی m23


سخن ابتدایی

شرکت قدیمی سامسونگ امروزه با تولید گوشی های هوشمند، مانند گوشی m23 علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص داده است. این شرکت توانا و قدرتمند با تولید گوشی های به روز و منحصر بفرد و همچنین کیفیت قطعات بالای محصولات، عرصه رقابت در انتخاب میان انواع گوشی های موبایل هوشمند را برای خریداران بسیار تنگ کرده است. ما در این مقاله شما را با این کالای دیجیتال آشنا خواهیم کرد و نحوه خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ را مطرح می نماییم. اگر به دنبال خرید و بررسی ویژگی های گوشیm23  سامسونگ هستید با ما همراه باشید.

کالای دیجیتال گوشی موبایل هوشمند

یکی از محصولات منتخب میان کاربران علاقه مند به کالای دیجیتال گوشی موبایل هوشمند، گوشی سامسونگ مدل m23 می باشد. شرکت سامسونگ با تولید این گوشی میان رده با کیفیت، و همچنین قیمت بسیار مناسب دنیای جذابتری از گوشی های هوشمند را  برای کاربران خود مهیا کرده است. گوشی m23  در 8 آوریل 2022 به بازار عرضه شده است. ابعاد صفحه نمایش این کالای دیجیتال 6.6 اینچ است. برای خرید اقساطی گوشی m23 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از ویژگی های طراحی این محصول میتوان به ضخامت کم بدنه اشاره نمود. گوشی موبایل m23 سامسونگ همانند سایر محصولات شرکت سامسونگ دارای طراحی ساخت ظاهری یکنواخت و بدون نوآوری است. وزن گوشیm23  سامسونگ 198 گرم، و بسیار سبک می باشد. پردازنده مرکزی آن 8 هسته ای است. این گوشی همانند سایر گوشی های هوشمند قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و یا تک سیم کارت را دارد و هر دو سیم کارت می توانند شبکه های ارتباطی GSM / HSPA / LTE / 5G را ساپورت نمایند. با خرید قسطی گوشی m23 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

شاخصه های مثبت کالای دیجیتال گوشی سامسونگ m23 چیست؟

دارای پردازنده گرافیکی 619  Adreno می باشد.
دارای 3 رنگ بسیار جذاب آبی، برنزی و سبز می باشد.
ساخت بدنه ترکیبی از شیشه‌ و پشت پلاستیکی است.
مجهز به 4 حسگر اثر انگشت می باشد از جمله: حسگر شتاب‌سنج، قطب ‌نما، ژیروسکوپ، و حسگر اثر انگشت.
گوشی m23سامسونگ دارای دو عدد حافظه داخلی است که عبارتند از: 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم.
کالای دیجیتال گوشی m23سامسونگ، قابلیت درگاه کارت حافظه دارد.
اسپیکر صدای آن از نوع مونو و دارای جک 3.5 میلی آمپری می باشد.
ویژگی های wifi  عبارتند از: دو بانده، دارای وای فای دایرکت جهت ارسال و دریافت سریع تر، و همچنین وای فای هات اسپات.
دارای فناوری ارتباطی Gsm/Hspa/Lte/5G
دارای یک عدد باتری لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض 5000 میلی‌آمپری است.

مشخصات دوربین کالای دیجیتال m23 سامسونگ

دوربین اصلی آن، 50 مگاپیکسل کیفیت دارد.  
لنز اولترا واید این گوشی هوشمند دارای 8 مگاپیکسل کیفیت است.
لنز ماکرو آن از یک سنسور به میزان 2 مگاپیکسل کیفیت، استفاده میکند.
دوربین سلفی m23  سامسونگ دارای 8 مگاپیکسل کیفیت است.
دوربین فیلم برداری دارای رزولوشن 4K می باشد. 

خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ

اگر به دنبال خرید قسطی این کالای دیجیتال می باشید و بصورت نقدی قادر به خرید این محصول نیستید می توانید از شرایط فروش قسطی بهره مند شوید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که از سایت های معتبر خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز را انجام دهید. یکی از سایت های بسیار معروف و معتبر در ایران سایت قسطی کلاب می باشد. 

خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ نیز در این سایت انجام می گیرد. برای خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ وارد سایت قسطی کلاب شوید. یک حساب کاربری ایجاد نمایید و به ارسال مدارک و تکمیل فرم های درخواستی بپردازید. در قسطی کلاب علاوه بر خرید قسطی گوشی موبایل، هر آنچه را که می خواهید آنلاین و به آسانی و بصورت قسطی خریداری نمایید. در سایت قسطی کلاب از امکانات ویژه ای برخوردار شوید از جمله:

خرید انواع محصولات خانگی و اداری بصورت قسطی.
تحویل به موقع محصولات انتخابی درب منزل.
کیفیت و تضمین اصالت سلامت کالاها.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 12

خرید اقساطی آیفون 12
آیفون 12 جز برترین گوشی‌های دنیا در سال 2020 می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید....

خرید اقساطی گوشی z10

خرید اقساطی گوشی z10
برند جی پلاس در زمینه تلفن همراه نیز فعالیت‌هایی داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی z10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...