خرید قسطی تلویزیون ال جی Qled

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:47:57

اگر قصد خرید خرید قسطی تلویزیون ال جی Qled دارید، به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تلویزیون ال جی Qled


امکان خرید قسطی تلویزیون ال جی QLED میسر شد!

تکنولوژیQLED یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در بازار صفحه نمایش است. این روزها شاهد پیدایش صفحه نمایش‌های QLED در انواع محصولات الکترونیکی اعم از مانیتور، تلویزیون و لپ تاپ هستیم. در این بین شرکت ال جی یکی از پرچمداران تولید تلویزیون‌های QLED است که این محصولات را در ابعاد مختلف و با قابلیت‌های بسیار عرضه کرده است. این تکنولوژی عموما باعث می‌شود که محصولات مجهز به آن مثل تلویزیون‌ها قیمت بالایی داشته باشند. پس خرید این محصولات به صورت قسطی می‌تواند گزینه مناسبی برای عموم افراد باشد. اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون ال جی QLED را دارید، بهتر است کمی با این محصولات و مزایای آن نسبت به تلویزیون‌های دیگر آشنا شوید. 

تکنولوژی QLED و مزایای آن 

تکنولوژی QLED نام خود را از فناوری به نام Quantum Dot یا نقطه کوانتومی گرفته است. در این نوع صفحه نمایش‌ها به جای LED نسل قبل، از مواد نیمه هادی بسیار ریزی استفاده می‌شود که ابعاد آنها در حد نانو است و به آنها نقطه کوانتومی گفته می‌شود. در تلویزیون های QLED به جای LED‌ کوچک، نقاط کوانتومی مسئول تولید رنگ هستند. سرعت فعالیت این نقاط در سطح کوانتومی است. به همین دلیل این نقاط قادر هستند رنگ‌ها در یک صفحه نمایش را به طور دقیق و با سرعت بسیار بالا نمایش دهند. این امر موجب می‌شود تصاویر نمایش داده شده روشن تر و رنگ‌های آن زنده تر به نظر برسد. یکی از بهترین مزایای تکنولوژی نقطه کوانتومی عدم نیاز به نگرانی در مورد سوختگی پیکسل و یا Burn-in است.

تلویزیون‌های ال جی QLED با قابلیت‌های متعدد 

ال جی که یکی از پیشتازان فناوری QLED است تلویزیون‌های متعددی را با استفاده از این تکنولوژی عرضه کرده است. این محصولات در ابعاد مختلفی عرضه شده‌اند. ال جی برای بهره برداری کامل از قابلیت‌های این تکنولوژی و به رخ کشیدن توان خود در تولید تلویزیون‌‎های QLED، این محصولات را معمولا در ابعاد 43 اینچ به بالا و وضوح تصویر 4K عرضه کرده است. در برخی مدل‌ها، ابعاد این تلویزیون‌ها به 65 اینچ و وضوح تصویر آنها به 8K نیز می‌رسد. 

تلویزیون QLED شرکت LG

تلویزیون‌های ال جی QLED از مجموعه تلویزیون‌های هوشمند این شرکت هستند، که معمولا دارای سیستم عامل اندروید و پردازنده‌های مرکزی بسیار قوی هستند. با توجه به استفاده از تکنولوژی QLED در تلویزیون‌های این شرکت، می‌توان اطمینان حاصل کرد که این صفحه نمایش‌ها بهترین کیفیت رنگ، روشنایی و نرخ پاسخگویی تصویر را ارائه می‌دهند. تصاویر در تلویزیون‌های QLED شرکت ال جی بسیار شفاف و رنگ‌ها بسیار زنده و عمیق دیده می‌شوند. استفاده از تکنولوژی نقطه کوانتومی همچنین موجب شده که تلویزیون‌های ال جی دارای بالاترین سطح کنتراست باشند.

خرید قسطی تلویزیون ال جی QLED 

جهت خرید نقدی و یا خرید اقساطی تلویزیون ال جی QLED می‌توانید از طریق فروشگاه قسطی کلاب اقدام نمایید. همانطور که مشخص است، تلویزیون‌های ال جی QLED به جدیدترین و بروزترین تکنولوژی‌های روز مجهز هستند. تلویزیون‌های مجهز به تکنولوژی نقطه کوانتومی معمولا قیمت بالایی دارند. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای خرید این محصولات از شرایط خرید اقساطی استفاده کنند.

برای خرید قسطی تلویزیون ال جی QLED، فروشگاه قسطی کلاب شرایطی را فراهم دیده تا خرید آسان و بدون دردسر این محصولات و دیگر کالای دیجیتال برای تمامی مشتریان هموار شود. خرید با چک، فیش حقوقی و انواع دیگر روش‌های فروش قسطی توسط فروشگاه قسطی کلاب فراهم دیده شده است تا هر مشتری از هر سطح درآمدی و با هر شغلی بتواند از این شرایط بهره ببرد. خرید اقساطی تلویزیون ال جی QLED با مبلغ 150 میلیون تومان و شرایط بازپرداخت اقساط تا سقف 36 ماه از شرایط ارائه شده توسط فروشگاه قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دوو

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دوو
برند دوو الکترونیک یکی از برترین برندهای موفق در ایران است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی...

خرید نقدی ماشین ظرفشویی

خرید نقدی ماشین ظرفشویی
امروزه نقش ماشین‌های ظرفشویی در کنار سایر لوازم آشپزخانه به خوبی مشخص شده است و خرید آن در میان اقشار مختلف جامعه به سبب کاربردهای زیاد این...