خرید قسطی ایفون13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:54:07

یکی از بهترین محصولات برند اپل بی شک آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ایفون13 پرومکس


توضیحاتی در مورد گوشی آیفون 13 پرومکس!

گوشی آیفون 13 پرومکس را می‌توان پرچمدار برند اپل دانست. برند اپل با طراحی فوق العاده و امکانات بی‌نظیری که برای این گوشی در نظر گرفته، توانسته است نظر کاربران خاص پسند را به خود جلب نماید. آیفون 13 پرومکس یک گوشی لوکس و لاکچری محسوب می‌شود، علت این امر نیز استفاده از قطعات بسیار باکیفیت می‌باشد. افرادی که اقدام به خرید قسطی ایفون13 پرومکس می‌کنند، خیالشان تا مدت زیادی راحت است که بهترین گوشی دنیا را در اختیار دارند.

شرکت اپل در تاریخ 13 سپتامبر 2021 اقدام به معرفی IPHONE 13 PRO MAX کرد. در تاریخ 24 سپتامبر 2021 اولین آیفون 13 پرومکس به بازار عرضه شد تا علاقه مندان اقدام به خرید آن نمایند. در هنگام عرضه آیفون 13 پرومکس، شرکت سازنده آن را 1100 دلار قیمت گذاری کرد. برای خرید اقساطی ایفون13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تنوع رنگ در این گوشی بسیار زیاد و بی نظیر می‌باشد. شرکت اپل آیفون 13 پرومکس را با رنگ‌های مختلفی همچون طلایی، خاکستری، آبی، سبز و نقره‌ای تولید و روانه بازار کرد. همه رنگ‌های انتخاب شده برای این گوشی زیبا و جوان پسند می‌باشند. آیفون 13 پرومکس از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. 

مشخصات گوشی IPHONE 13 PRO MAX

برای افرادی که قصد خرید قسطی ایفون13 پرومکس را دارند، آشنایی با مشخصات و امکانات این گوشی اهمیت زیادی دارد. صفحه نمایش انتخاب شده برای آیفون 13 پرومکس از نوع Super Retina XDR OLED می‌باشد. کیفیت این صفحه نمایش یا همان رزولوشن آن برابر با 1284 در 2778 پیکسل است. اندازه این صفحه نمایش 6.7 اینچ است که صفحه نمایش نسبتا بزرگ و قابل قبولی از سوی کاربران به شمار می‌رود. 

پوشش اولفوبیک و شیشه سرامیکی که برای محافظت از صفحه نمایش در نظر گرفته شده‌اند، هم در برابر خش و هم در برابر بازتاب نور و همچنین بجا ماندن لکه انگشت دست مقاوم می‌باشند. در قسمت جلو و پشت این گوشی از گوریلا گلس با پوشش شیشه‌ای استفاده شده است. برای ساخت فریم گوشی از آلیاژ فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل استفاده شده که در زیبایی و دوام گوشی موثر می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی IPHONE 13 PRO MAX از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند. اگر آیفون 13 پرومکس برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق 6 متری آب قرار بگیرد، هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. این گواهی علاوه بر مقاومت در برابر آب، نشان دهنده مقاومت گوشی در برابر نفوذ گرد و خاک نیز می‌باشد. گوشی آیفون 13 پرومکس با حافظه‌های 128، 256، 512 و 1 ترابایت تولید شده که برای همه آنها از رم 6 گیگابایت استفاده شده است.

در قسمت پشتی IPHONE 13 PRO MAX از سه دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه اسکنر TOF 3D LiDAR به عنوان سنسور مشخص کننده عمق تصویر استفاده شده است. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسلی بوده و از آن برای ثبت تصاویر سلفی با بهترین کیفیت ممکن استفاده می‌شود. باتری آیفون 13 پرومکس از نوع لیتیوم یونی و غیر قابل تعویض با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت می‌باشد. 

آشنایی با نحوه خرید قسطی ایفون13 پرومکس

خرید اقساطی ایفون13 پرومکس به عنوان کالای دیجیتال لوکس و پرطرفدار، بسیار جالب و جذاب می‌باشد. خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس کمک می‌کند تا حتی افرادی که توانایی پرداخت کل هزینه این گوشی را ندارند، بتوانند از آن بهره مند شوند. فروش قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با بهترین شرایط ممکن برای همه افراد امکان پذیر است. خرید نقد و اقساط انواع کالای دیجیتال از جمله گوشی، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبی آنها از طریق فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسي بادز 2 پرو

خرید اقساطی گلکسي بادز 2 پرو
اگر تمایل به خرید اقساطی گلکسي بادز 2 پرو با شرایطی عالی را دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس
گوشی آیفون 13 یکی از بهترین و جدیدترین محصولات دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل...