خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/13 23:12:29

خرید قسطی گوشی آیفون 14، با کیفیت فوق العاده و صفحه نمایش بی نظیر، یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال تجربه جدید از گوشی هوشمند هستند. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته



چرا خرید اقساطی گوشی آیفون 14؟

آیفون 14 یک گوشی هوشمند و پرقدرت و همه جانبه است که دارای ویژگی‌های جدید در عین حال جذاب و فوق العاده می‌باشد. این ویژگی‌ها منحصربفرد است و در دیگر گوشی‌های هوشمند یافت نمی‌شود. این عملکرد جذاب باعث شده که این کالای دیجیتال، خود را در بین بهترین گوشی‌های بازار دنیا جای دهد.

این گوشی در سال 2023 به بازار عرضه شده است  و در همین مدت توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. قیمت بالای این گوشی باعث شده بسیاری از افراد از خرید قسطی گوشی آیفون 14 استقبال کنند.

ویژگی‌های برجسته بهترین گوشی آیفون

با توجه به اینکه این کالای دیجیتال، جز گوشی‌های پرچمدار اپل است به معرفی و توضیح چند ویژگی آن می‌پردازیم.

دوربین جدید

آیفون14، دارای یک دوربین اصلی12مگاپیکسلی با سنسور بزرگ‌تر است. این دوربین می‌تواند عکس‌های واضح‌تر و روشن‌تری در نور کم بگیرد. بنابراین برای عکاسی در شب و یا مکان‌های کم نور گزینه مناسبی است. 

عمر باتری طولانی تر

این کالای دیجیتال دارای عمر باتری طولانی‌تری نسبت به نسل قبلی است. براساس گزارش شرکت اپل، آیفون 14 می‌تواند تا 18 ساعت پخش ویدیو را پشتیبانی کند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی جدید

این کالای دیجیتال دارای طراحی جدیدی است که مشابه آیفون 13 است. این گوشی‌ها از لبه‌های مسطح، محفظه آلومینیومی درجه یک و پشت شیشه‌ای ساخته شده است و این امکان شارژ بی‌سیم را فراهم می‌کند. شرکت اپل این گوشی را در پنج رنگ آبی، بنفش، قرمز، نیمه شب و نور ستاره ارائه کرده تا مطابق سلیقه هر قشری از افراد باشد. 

نمایشگر جدید

آیفون 14 دارای نمایشگر جدیدی است که نسبت به نسل قبلی خود روشن‌تر و باکیفیت‌تر است. این نمایشگر همچنین دارای نرخ رفرش 120 هرتز است که باعث می‌شود انیمیشن‌ها و فیلم‌ها روان‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسند. 

صفحه نمایش

این کالای دیجیتال ، دارای صفحه نمایش Super Retina XDR OLED است. دارای رزولوشن 2532 در 1170 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز است. این صفحه نمایش‌ها روشن، واضح و رنگارنگ هستند. 

مشخصات ظاهری آیفون 14

بدنه و استحکام

بدنه آیفون 14 از جنس آلومینیوم و شیشه است. قاب بیرونی گوشی از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است که به آن استحکام و دوام می‌بخشد. پشت گوشی نیز از شیشه ساخته شده است که امکان شارژ بی‌سیم را فراهم می‌کند.

آلومینیوم

آلومینیوم یک فلز سبک و مقاوم است که به طور گسترده‌ای در ساخت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. آلومینیوم درجه یک به کار رفته در آیفون 14 دارای استحکام و دوام بالایی است و در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم است.

شیشه

شیشه یک ماده شفاف و سخت است که به طور گسترده‌ای در ساخت صفحه نمایش‌ها و پشت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. شیشه پشت این کالای دیجیتال دارای پوشش oleophobic است که به جلوگیری از جذب اثر انگشت و چربی کمک می‌کند.

مشخصات فنی آیفون 14

پردازنده A16 Bionic

پردازنده A16 Bionic جدیدترین و سریع‌ترین پردازنده گوشی‌های هوشمند است. این پردازنده بر اساس فرآیند ساخت 4 نانومتری ساخته شده است و دارای 16 هسته پردازنده مرکزی و 4 هسته پردازنده گرافیکی است. 

رم 6 گیگابایتی

این کالای دیجیتال دارای رم 6 گیگابایتی است که باعث می‌شود به راحتی چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کرد.

سیستم عاملiOS 16

آیفون 14 با iOS 16 عرضه می‌شود که جدیدترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند اپل است. iOS 16 شامل ویژگی‌های جدیدی می¬باشد. صفحه قفل سفارشی، اعلان‌های بهبود یافته و اشتراک‌گذاری خانواده جزئی از این ویژگی-هاست. 

تراشه A16 Bionic

آیفون 14 از چیپست A16 Bionic جدید اپل استفاده می‌کند که یکی از سریع‌ترین چیپست‌های موجود در بازار است. این چیپست باعث می‌شود که آیفون 14 در انجام کارهای روزمره، اجرای بازی‌های سنگین و سایر فعالیت‌ها بسیار سریع و روان باشد. 

در مجموع، آیفون 14 یک گوشی هوشمند قدرتمند و همه‌جانبه است که دارای ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌ای است. این انتخاب جزء بهترین گوشی آیفون است و برای کسانی که به دنبال بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار هستند، خرید قسطی گوشی آیفون 14 انتخاب مناسبی است.

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب!

امروزه گوشی‌های هوشمند یکی از ضروری‌ترین وسایل زندگی هستند. با پیشرفت تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند و به طبع قیمت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل، بسیاری از افراد برای خرید گوشی جدید و با امکانات پیشرفته مانند گوشی‌های آیفون با مشکل مواجه می‌شوند. فروشگاه قسطی کلاب با برقراری امکان فروش قسطی توانسته این مورد را برای مشتریان حل کند. 

این فروشگاه در طرح خرید اقساطی با ایجاد گزینه‌های متنوع شرایط پرداخت، باعث شده مشتریان با توجه به شرایط مالی خود و به جای خرید نقدی این کالا، آن را بصورت اقساطی تهیه کنند و از خرید خود لذت ببرند. خرید قسطی گوشی آیفون 14 یک گزینه مناسب برای افرادی است که نیازمند یک کالای دیجیتال با کیفیت با طراحی زیبا و قدرتمند هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی جدیدترین گوشی سامسونگ

خرید نقدی جدیدترین گوشی سامسونگ
شرکت سامسونگ از زمره بهترین شرکت های دنیا می‌باشد که طراحی و تولید تلفن های همراه را در سالیان گذشته آغاز کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ...

خرید قسطی اپل واچ اولترا با چک

خرید قسطی اپل واچ اولترا با چک
اگر تمایل به خرید قسطی اپل واچ اولترا با چک با شرایطی عالی دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...