خرید موبایل دوجی

تاریخ انتشار:
1403/2/12 23:58:18

به تازگی یکی از بهترین برندهای اسپانیایی به نام دوجی در ایران شروع به فعالیت کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل دوجی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید موبایل دوجی
کمپانی دوجی 

شرکت دوجی، یک شرکت اسپانیایی است که به تازگی فعالیت مشترک خود را با کشور چین آغاز کرده است. این شرکت اسپانیایی که با دیزاین و تولید محصولات با کیفیت الکترونیکی خود توانست نظر سرمایه گزاران چینی را به خود جذب نماید.

همچنین شرکتی ناشناخته بود که به هنگام حمایت مالی از تیم ملی فوتبال ویرئال در سطح جهانی شناخته شد. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی موبایل دوجی مطلع گردید. 

بازار جهانی گوشی همراه 

طی چندین سال اخیر در بازار محصولات الکترونیکی، شرکت‌های زیادی پا به عرصه میدان گذاشتند و وارد رقابت‌هایی نظیر طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند شدند.

تا قبل از این سال‌های آخر، تنها چند شرکت بودند که در این زمینه اسم و رسم داشته و بازار را در دست داشتند، از جمله این شرکت‌ها می‌توان به سونی، موتورولا، اچ تی سی، اپل و دیگر شرکت‌هایی از این دست اشاره کرد. تا اینکه با ورود کمپانی‌های چینی به بازار موبایل، ورق به طور کامل برگشت.

این شرکت‌های چینی بودند که با ارائه محصولات با کیفیت خود در زمینه طراحی و ساخت توانستند جهان را متوجه خود سازند. از طرفی به علت پایین بودن دستمزدها در کشور چین، موبایل‌های ساخته شده توسط کشورهای چینی علاوه بر کیفیت فوق‌العاده خود، دارای قیمت بسیار پایینی بودند.

همین امر سبب شد تا عرصه بر دیگر رقبا تنگ گردد و بکوشند تا نه تنها کیفیت خود را ارتقا داده بلکه درمورد قیمت گذاری‌های خود تجدید نظری داشته باشند. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط خرید اقساطی موبایل دوجی مطلع گردید. 

برند دوجی 

طی سال‌های اخیر بود که در کنار ورود تعداد بالایی از کمپانی‌های چینی به جهان، برند دوجی که یک برند اسپانیایی بود نیز وارد بازار شد و توانست با ارائه محصولاتی با کیفیت، به زودی شناخته شود و نظر مشتریان را به سمت خود جلب نماید. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی موبایل دوجی مطلع گردید. 

محصولات شرکت دوجی 

برای خرید اقساطی موبایل دوجی لازم است بدانید که “ساخت لوازمی قدرتمند در بازار جهانی” از شعار‌های اصلی این کمپانی اسپانیایی بود. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت دستگاه‌هایی با حاشیه بسیار کم معروف است. 

در طی سال‌های ورود برند دوجی به بازار جهانی، ما شاهد وجود گوشی‌هایی با بدنه فلزی بودیم. این شرکت در سه سال پیش با ارائه گوشی هوشمند خود که دارای پردازنده ده هسته‌ای بود، نظر تعداد بالایی از علاقه مندان این بازار را به سوی خود جلب کرد. 

اگر چه نمی‌توان برند دوجی را به عنوان برندی مطرح در سطح جهانی شناخت، ولی با تمام این تفاسیر و با توجه به رویکردی که این شرکت در پیش گرفته ‌است.

می‌توان در آینده‌ای نزدیک، این شرکت را به عنوان برندی مطرح و پرطرفدار در جهان شناخت که با خلاقیت‌های مثال زدنی خود قادر خواهد بود نبض بازار را به دست گیرد. 

گوشی موبایل دوجی 

برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل دوجی جالب است که بدانید وقتی به ظاهر گوشی‌های هوشمند برند دوجی دقت می‌کنید، یاد موبایل‌های به کار رفته در فیلم‌های علمی تخیلی و پیشتازان فضا می‌افتید.

یکی از علت‌های موفقیت این شرکت به طور خاص در میان جوانان دنیا، طراحی خاص و منحصر به فرد آن است که انگار از داخل فیلم‌های تخیلی خارج شده‌ است. از جدیدترین گوشی‌های همراه شرکت دوجی می‌توان به گوشی S40 لایت اشاره کرد.

این گوشی دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی دوگانه بوده، سلفی آن ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد، حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و رم به کار رفته در آن ۲ گیگابایت می‌باشد. از مهم‌ترین خصوصیات این موبایل شرکت دوجی، ضد آب، ضد یخ زدگی و مقاومت در دمای بالا است. 

خرید اقساطی موبایل دوجی 

اگر می‌خواهید شما نیز یکی از این گوشی‌های باکیفیت شرکت دوجی را داشته باشید و بتوانید حس زندگی در فیلم‌های علمی تخیلی مانند فیلم‌هایی نظیر پیشتازان فضا را داشته باشید، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این سایت اینترنتی با قرار دادن شرایط فروش اقساطی توسط بای چک و لیزینگ، نیاز تعداد زیادی از مردم جامعه را برطرف کرده و توانسته مورد رضایت واقع شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ در تهران

خرید قسطی لپ تاپ در تهران
همه ما در طول روز از وسایل دیجیتال استفاده می کنیم در واقع می توان گفت که زندگی همه ما تحت تاثیر این.....

خرید قسطی آیفون 13

خرید قسطی آیفون 13
کمپانی اپل در ماه‌های آینده قرار است از جدیدترین محصول خود با نام آیفون 13 رونمایی کند. پس از عرضه آیفون 13 به بازار ایران...