خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/10 15:47:11

اگر تمایل به خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی کنسول بازی ps4 با سفته


بازی و سرگرمی و نقش غیر قابل انکار آن در دنیا

امروزه دنیای بازی و سرگرمی نسبت به سال‌های پیش به طور قابل توجهی تغییر کرده است. بازی‌ها بسیار با کیفیت‌تر و واقعی‌تر شده‌اند. کمتر کسی را می‌توانید ببینید که مشغول به سرگرم کردن خود از طریق بازی نباشد. این اشتیاق و سرگرمی به هیچ عنوان سن نمی‌شناسد و هر شخص با توجه به محدوده سنی خود، دسترسی گسترده‌ای به انواع بازی‌ها در بستر‌های مختلف اعم از تلفن همراه، لپ تاپ، کامپیوترشخصی و کنسول‌های بازی دارد.
در این بین ما به معرفی یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین کنسول‌های بازی که جهان را به تسخیر خود درآورده است می‌‍پردازیم. این کنسول چیزی نیست جز، کنسول بازی ps4 که ساخته‌ی شرکت سونی است. برای خرید قسطی کنسول بازی ps4 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی کنسول بازی ps4 و میزان محبوبیت آن در صنعت بازی

شرکت سونی، به عنوان سازنده‌ی کنسول‌های بازی playstation در دنیا به موفقیت‌های فراوانی در حیطه صنعت سرگرمی و بازی ‌سازی دست پیدا کرده است.

این شرکت در سال 2013 از کنسول نسل هشت بازی‌های خود در نیویورک رونمایی کرد و از آن پس کنسول بازی ps4، به عنوان یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی به ایفای نقش خود در دنیای گیم پرداخته است. پس از انتشار این نسخه، مردم از سرتاسر دنیا به خرید آن رو آورده‌اند. این کنسول بازی حتی پس از معرفی نسخه جدید‌تر خود یعنی ps5 نیز محبوبیت خود را چه از نظر کیفیت و قیمت در بازار‌های رقابتی حفظ کرده و همچنان هم طرفداران بسیار زیادی دارد. کنسول بازی ps4 سال‌ها به عنوان بهترین کنسول بازی و محبوب‌ترین آن‌ها مطرح بود. میزان محبوبیت آن به حدی‌ است که بسیاری از مردم، اقدام به خرید اقساطی کنسول بازی ps4 کرده‌اند. 

بررسی کیفیت کنسول بازی ps4 از نظر بازیکنان در حیطه گیم

کنسول بازی ps4، از بازی‌های بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند؛ به طوری که هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از آن بهره‌مند شود. این کنسول، قابلیت اجرای بازی‌های آنلاین را نیز دارد. شما می‌توانید به راحتی با دوستان خود از راه دور بازی کرده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید. یا حتی می‌توانید در بستر بازی‌های آنلاین با بازیکنان دیگر آشنا شوید و محیطی دوستانه به وجود آورید. این کنسول از لحاظ کیفیت تصویر در سطح بالایی قرار دارد، زیرا از پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای برخوردار است. پردازنده گرافیکی این کنسول بسیار قوی است، به نحوی که GPU به کار رفته در آن، کار CPU را نیز می‌کند. کنسول ps4 pro قابلیت پخش کیفیت 4k را دارد. این نسخه به روز شده، نه تنها رنگ و عمق بیشتری به بازی می‌دهد، بلکه هیجان آن را نیز بالا می‌برد. 

ویژگی‌های اتصال و پورت‌های ps4

این کنسول همچنین قابلیت اتصال به وب را نیز دارد که برای خرید‌های درون شبکه، سرچ و تماشای ویدیو و آهنگ و یا اتصال به شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کنسول بازی ps4 دارای حافظه 1 ترابایتی یا 500 گیگابایتی برای ذخیره‌سازی می‌باشد. این کنسول دارای دو درگاه usb3 بوده و قابلیت اتصال بلوتوث، وای‌فای و HDMI را نیز دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های کنسول بازی ps4، قابلیت اتصال آن به دوربین پلی‌استیشن 4 است. کنسول ps4 دارای یک دسته بازی dual shock 4 نیز می‌باشد. شما می‌توانید با اتصال عینک VR به این کنسول، از قابلیت بازی‌های سه بعدی آن نیز بهره ببرید. تمام این مشخصات و توضیحات می‌توانند بیان‌گر این باشند که چرا این کنسول به عنوان بهترین کنسول بازی در دنیا شناخته شده است. برای توضیحات بیشتر درباره‌ی نحوه خرید قسطی کنسول بازی ps4 با ما همراه شوید. 

خرید اقساطی کنسول بازی ps4 از سایت قسطی کلاب

با تمام توضیحات بالا، نمی‌شود کسی برای خرید این کنسول بازی دلش نلرزد. سایت قسطی کلاب با فروش قسطی محصولات خود کمک به سزایی به خانواده‌های ایرانی کرده است.

شما می‌توانید بدون نگرانی، اقدام به خرید اقساطی و یا نقدی این کنسول بازی کنید و در کنار عزیزان‌تان از سرگرمی‌های سالم و مفیدی برخوردار شوید. سایت قسطی کلاب، امکان خرید قسطی کنسول بازی ps4 را برای هم‌وطنان فراهم کرده تا شما هم از این سرگرمی تازه بی بهره نمانید. برای اطلاع از شرایط مختلف خرید اقساطی کنسول بازی PS4، به بخش ¬¬خرید اقساطی سایت مراجعه کنید. قسطی کلاب بستری راحت و امن برای خرید اقساطی انواع محصولات در ایران عزیزمان فراهم نموده است. این فرصت را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS5 دیجیتال

خرید قسطی PS5 دیجیتال
بهترین و پرفروش‌ترین کنسول بازی سونی بی شک پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

ps4

 ps4
کنسول‌های بازی فراوانی در دنیا طراحی و تولید شده‌اند که معروف‌ترین این کمپانی‌ها، سونی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در...