خرید اقساطی در دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/10 06:50:52

دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعال در کشور همواره خدمات بسیار خوبی را برای کاربران خود ارائه می دهد. فروش قسطی کالاها به کاربران وفادار دیجی کالا نیز یکی از این خدمات است. البته پیش از دیجی کالا قسطی کلاب نیز با تمرکز بر فروش قسطی تمامی کالاهای موجود در بازار کار خود را آغاز کرده بود.

خرید اقساطی در دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دی جی کالا

در ایران زمانی که موضوع خرید اینترنتی مطرح می شود، دیجی کالا که یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین است که پیشنهاد می شود.  با توجه به تنوع کالا و موجودی بالایی که در این سایت وجود دارد، امکان خرید و دسترسی به هرآن چه که مشتریان به آن  ها نیاز دارند به سادگی وجود دارد، اما برخی مواقع بالا بودن نرخ کالا ها افراد را از خرید کالا منصرف می کند. اگر شما هم تا به حال در این شرایط قرار گرفته اید، با خواندن این مقاله همراه ما باشید، تا خرید اقساطی در دیجی کالا را با هم بررسی کنیم.

فروشگاه اینترنتی  دیجی کالا یکی از موفق ترین در بین صدها فروشگاه اینترنتی موجود  در بازار انلاین ایران است. خرید از فروشگاه های اینترنتی در طول چند سال اخیر پیشرفت بسیار چشمگیر و عجیبی داشته است.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به عنوان یک پیشرو در تجارت و فروشگاه های الکترونیک در ایران به سرعت در حال رشد و پیشرفت است.گفتنی است که دیجی کالا به یکی از پربازدید ترین فروشگاه های اینترنتی در شرق خاورمیانه نیز تبدیل شده است.

دیجی کالا به دلیل داشتن مدل تجاری منحصر به فرد خود، پلت فرم قابل اعتماد و عملکرد مشتری محوری که دارد، برای تمام افراد شناخته شده است.

برخی از خدماتی و مزایایی که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ارائه می دهد، عبارت است از: تحویل سریع در همان روز خرید، قیمت مطابق با خط مشی، خدمات بازگشت آسان و رایگان، محتوای توضیحی کالا غنی و بی طرفانه و مقایسه و بررسی کالا ها.

فروش اقساطی کالا در دیجی کالا

یکی از خدمات جدید این خرید اقساطی در دیجی کالا است که تنها برای کاربران و مشتریان واجد شرایط قابل ارائه است.

خرید اقساطی موضوعی ست که شاید بارها هر کدام از ما به آن فکر کرده ایم، اما عدم اطمینان یا هر دلیل دیگری باعث شده از خرید اقساطی منصرف شویم. سازمان های گوناگونی در خرید اقساطی در حال فعالیت هستند که هرکدام شرایط  منحصر به فردی برای کاربران خود در نظر گرفته اند. خرید اقساطی در دیجی کالا نیز شرایط مخصوص خود را دارد.

خرید اقساطی در دیجی کالا به این صورت است که بعد از اعتبارسنجی دیجی ‌پی و بر اساس اعتبارسنجی بانکی، به برخی از کاربرانی که پیش ثبت نام کرده ‌اند، امتیاز و اعتباری اختصاص داده می‌ شود و متناسب با امتیاز، کیف پول خرید اقساطی آن ها شارژ خواهد شد.

خرید اقساطی در دیجی کالا به کاربران واجد شرایط این امکان داده می شود که به کمک اعتبار موجود در کیف پول خود، از دیجی ‌کالا خرید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنند. حداکثر اعتبار قابل ارائه خرید اقساط در دیجی کالا به هر فرد 10 میلیون  تومان با باز پرداخت 6 ماهه می باشد.

لازم است بدانید که خرید اقساطی در دیجی کالا در حال حاضر در حالت آزمایشی به سر می برد و به طور کامل راه اندازی نشده است و تنها برای کاربران و مشتری های وفادار سایت دیجی کالا قابل استفاده می باشد.

دیجی کالا را می توان یک سایت معتبر دانست که در زمینه های مختلفی در حال فعالیت و فروش کالا می باشد. در کنار این مجموعه، سایت قسطی کلاب وجود دارد که به صورت اقساط و شرایط فروش ویژه، کالا های مورد نیاز افراد را تهیه می کند. البته که با توجه به شرایط مالی افراد و کاهش قدرت خرید نقدی، قسطی کلاب بهترین راه حل که همان فروش اقساطی می باشد را ارائه کرده است.

همانطور که گفته شد، دی جی کالا محصولات خود را به صورت نقدی به فروش می رساند و افراد زیادی هستند که قدرت خرید کالا را ندارند. با توجه به توضیحات داده شده، قسطی کلاب طرح فروش اقساطی کالا را برای تمام افراد و با هرشرایط مالی در نظر گرفته است. قسطی کلاب یک سایت اینترنتی و فروش کالای قسطی است که کاربر های زیادی را به خود جذب کرده است.

فروش اقساطی کالا با شرایط عالی در قسطی کلاب 

اگر توانایی خرید نقدی کالا مورد نظرخود را ندارید، می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب از شرایط ویژه خرید اقساطی کالا بهره ببرید و کالا مورد نظرخود را به آسانی تهیه کنید. قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه آنلاین خرید اقساطی می باشد.

در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب شما می توانید تمام کالا ها و برند های مطرح موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه کرده و تا اعتبار 30 میلیون تومان به صورت اقساطی خرید کنید.

سقف اعتبار قابل ارائه در قسطی کلاب 30 میلیون تومان است که  بازپرداخت آن  به صورت 20 تا 30 درصد پیش پرداخت و مابقی آن طی  3 تا 12 ماه و سود ماهانه 5/2 درصد می باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 پرو
برند شیائومی گوشی‌های متنوع و جذابی دارد. یکی از مدل‌های جذاب شیائومی Redmi note 10 pro نام دارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10...

خرید قسطی کامپیوتر فونیکس

خرید قسطی کامپیوتر فونیکس
برند فونیکس با حضور 15 ساله خود در بازار ایران جزء برندهای شناخته شده در ایران است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه فرقی بین کامپیوتر ...