خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/7 11:45:16

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس سفته ای


گوشی آیفون 14 پرومکس

گوشی آیفون 14 پرومکس پرچمدار جدید اپل است. جالب است بدانید که دیگر لازم نیست برای داشتن صفحه نمایش بزرگتر به سراغ گران ترین مدل اپل بروید. اپل با آیفون‌های مینی خداحافظی کرده است و در عوض آیفون معمولی را در نسخه بزرگتر ( 6.7 ) اینچی به بازار عرضه کرده است. اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس را دارید بهتر است بدانید که تنها آیفون پرو ویژگی‌های منحصر به فردی مانند پردازنده جدید دارد. برای آشنایی بیشتر با این تلفن همراه ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

داشتن بهترین نمایشگر

صفحه¬نمایش گوشی آیفون 14 پرومکس 6.7 اینچی OLED است و جزو بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که می‌توانید آن را خریداری کنید. نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز است که در موقعیت‌های مختلف این عدد تغییر می‌کند. همچنین نسبت کنتراست این گوشی عالی است و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همین ویژگی‌ها باعث شده‌اند که رنگ تصاویر در گوشی واقعی به نظر برسند. حداکثر روشنایی 200 نیت است. صفحه نمایش در نور خورشید کاملا واضح است و کاربر هیچ مشکلی هنگام کار کردن با آن ندارد. قابلیت True Tone سال هاست که در مدل‌های مختلف آیفون وجود دارد. این فناوری باعث می‌شود که به طور خودکار دمای رنگ صفحه نمایش بر اساس نور محیط تنظیم شود. البته این افکت هنگام مشاهده عکس‌ها و فیلم‌ها غیر فعال است.

پردازنده انحصاری A16

پردازنده خود اپل (A16) تنها در انحصار سازنده کالیفرنیایی است که امسال تنها در مدل‌های پرو سری آیفون یافت می‌شود. جالب است بدانید که قدرتمندترین گوشی هوشمند اندرویدی که ایسوس ROG OHONE 6با اسنپدراگون 8 نسل 1+ است تنها می‌تواند با آیفون 12 دو ساله رقابت کند. برنامه¬ها در این گوشی به سرعت اجرا می‌شوند. برای کار‌های روزانه اصلا کاربر با مشکلی مواجه نمی‌شود. شاید تنها ایراد آن قیمت گران حافظه است. شرکت اپل برای حافظه‌های بزرگتر هزینه‌های سنگینی را از مشتری دریافت می‌کند. قیمت آیفون 14 پرومکس 256 گیگابایتی نسبت به 128 گیگابایتی حدود 130 یورو بیشتر است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی آیفون 14 پرومکس

دوربین‌های گوشی اپل جزو بهترین دوربین‌های موجود در بازار هستند. در دوربین اصلی گوشی آیفون 14 پرومکس از لنز 48 مگاپیکسلی استفاده شده است. اپل برای اولین بار از binning پیکسل استفاده کرده است. با این قابلیت چند پیکسل در یک نقطه تصویر جمع می‌شود. در نتیجه در نور کم هم می‌توان به راحتی از دوربین‌های گوشی استفاده کرد. این گوشی علاوه بر دوربین اصلی دارای دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با دیافراگم OIS و همچنین سنسور لیدار است. 

طبق تست‌ها و آزمایش‌هایی که روی گوشی آیفون 14 پرومکس انجام شده-است کیفیت تصویر هیچ مشکلی ندارد، تصاویر واضح هستند، عکس‌ها رنگ‌های عالی دارند و همچنین دارای عمق هستند. برنامه مخصوص دوربین بسیار مرتب است و منو‌های تو در تو ندارد. همه گزینه‌های عکاسی را می‌توان با یک حرکت انگشت روی دکمه شاتر مشاهده کرد.

برای داشتن تنظیمات بیشتر روی گوشی آیفون 14 پرومکس می‌توانید برنامه‌های دیگری مثل ProCam و یا FilMiC Pro نصب کنید که فقط به طور انحصاری برای آیفون است و تنظیمات پیشرفته‌تری برای عکس‌ها به شما ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید لذتیخش را تجربه کنید.

نرم افزار گوشی آیفون 14 پرومکس

آیفون 14 پرومکس با ios 16 به مشتریان عرضه می‌شود. از مزایای ios می‌توان به کیفیت بهتر برنامه‌ها، بکاپ گیری آسان از کل سیستم و جابجایی آسان به یک دستگاه جدید با تمام برنامه‌ها و داده‌های آن اشاره کرد. شما آپدیت نرم افزاری گوشی آیفون 14 پرومکس را در یک دوره شش تا هفت ساله دریافت می‌کنید. به روز رسانی‌های امنیتی برای مدت طولانی تری به کاربر ارائه می‌شوند.

شارژ گوشی آیفون 14 پرومکس

شارژ کامل آیفون 14 پرومکس از طریق کابل کمی بیشتر از دو ساعت طول می‌کشد. آیفون 14 پرومکس لایتینگ را به عنوان اتصال ارائه می‌دهد. برای شارژ گوشی خود همیشه باید کابل آیفون را همراه خود داشته باشید و نمی‌توانید مک بوک یا آیپد خود را با همان کابل شارژ کنید. می‌توانید با MagSafe گوشی خود را به صورت بی‌سیم نیز شارژ کنید. این ویژگی در سفر برای شما بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

راهنمای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس را دارید می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. برای آگاهی از شرایط فروش قسطی کالاهای موجود در سایت حتما صفحه اول وبسایت را مطالعه بفرمایید. همچنین می‌توانید سایر کالای دیجیتال را هم به صورت نقدی و هم اقساطی از این سایت خریداری کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a52 5G

خرید قسطی گوشی a52 5G
اگر به دنبال انتخاب یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید...

خرید موبایل قسطی

خرید موبایل قسطی
با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تغییرات زیادی در ساخت کالاهای مختلف می باشیم یکی از وسایل پرکاربرد در بین عموم مردم گوشی های هوشمند هستند ما شاهد...