خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/9 17:00:37

شما می‌توانید برای خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با شرایطی استثنایی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم


آشنایی با پلی استیشن 5 اسلیم

پلی استیشن 5 اسلیم توسط شرکت تولید کننده آن یعنی سونی به گونه‌ای باورنکردنی و خارق العاده طراحی شد و تجربه گیمینگ را به سطح جدیدی رساند. وزن پلی استیشن 5 اسلیم حدود 3.5 کیلوگرم است و در ابعاد 358*96*216 تولید می‌شود. این پلی استیشن‌ها علاوه بر آنکه دارای ظاهر زیبایی هستند، با آیتم‌های خارجی که به آن متصل می‌شوند نیز سازگار می‌باشند.

بهترین کنسول بازی در دو مدل دیسک خور و دیجیتالی روانه بازار شده است. این مدل‌ها از نظر اجرای بازی با یکدیگر هیچگونه تفاوتی ندارند و تنها تفاوت این دو مدل در دیسک خور بودن و یا نبودن محصول است. مدل دیجیتالی PS5 نسبت به نوع دیسک خور وزن سبک‌تری دارد. مدل بدون درایو این دستگاه، دارای طراحی کاملاً جمع و جور و مدرن است. طراحی فوق العاده آن به عنوان نقطه قوت این بازی سرگرمی محسوب می‌شود. با خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

یک خط مشکی رنگ، سبب تفکیک پنل‌های این کنسول از یکدیگر می‌شود و پنل‌های بالایی دارای رنگ براقی هستند اما رنگ پنل‌های پایینی مشکی مات است. شما قادر به جدا کردن پنل‌های کناری به آسانی و بدون استفاده از ابزار خاص هستید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که پنل‌های براق این بازی و سرگرمی در برابر خط و خش آسیب پذیر هستند. کاربران می‌توانند این کنسول‌ها را به دو صورت افقی و عمودی قرار دهند. 

البته برای قرارگیری این کنسول بازی در حالت ایستاده به یک پایه جداگانه نیاز است. درون بسته‌بندی این پلی استیشن تنها دو پایه نگهدارنده وجود دارد که سبب قرارگیری کنسول به حالت افقی می‌شوند. 

امکانات PS5 اسلیم

پلی استیشن 5 اسلیم از قابلیت اضافه کردن درایورنوری برخوردار است و شما می‌توانید به منظور ارتقای کنسول‌های دیجیتال درایو نوری تهیه نمایید. با جدا کردن پنل کناری کنسول شما می‌توانید به راحتی درایور نوری را متصل نمایید. البته دقت کنید که شما برای فعالسازی اولیه نیاز به اینترنت دارید. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•پورت‌های کنسول

بهترین کنسول بازی طراحی منحصر به فردی دارد. قسمت چینش پورت‌ها و دکمه‌های کنسول در بخش جلویی آن قرار گرفته‌اند و در قسمت جلویی تنها دو پورت USB-C وجود دارد. نحوه چینش دکمه‌های کنسول دچار تغییراتی گردیده و روی بدنه کنسول دکمه پاور آن قرار گرفته است.

•فضای ذخیره سازی

حافظه پلی استیشن 5 اسلیم نسبت به نسخه‌های قدیمی کنسول افزایش یافته و فضای ذخیره سازی آن یک ترابایت در نظر گرفته شده است. نسخه اولیه این پلی استیشن‌ها دارای فضای ذخیره سازی 667 گیگابایت می‌باشد. با ارتقا حافظه داخلی پلی استیشن اسلیم به SSD M.2 قادر به افزایش حافظه این دستگاه هستید. با جدا کردن پنل‌های کناری می‌توانید SSD را در مکان مخصوص قرار دهید.

•کنترلر دوال‌سنس

یکی از مهمترین نقاط قوت بهترین کنسول بازی کنترلر دوال‌سنس می‌باشد. دسته‌های این کنسول از ویژگی‌های متعدد و نوآورانه برخوردار هستند. اگر شما قصد تهیه یک کنترلر با کیفیت و خوش ساخت را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کنترلر دوآل‌سنس است. این دسته‌ها موجب لذت بخش شدن تجربه بازی می‌شوند زیرا دارای ویژگی بازخورد لمسی هستند. 

خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با قیمت مناسب

فروش قسطی پلی استیشن توسط فروشگاه‌های معتبر سبب می‌شود تا افراد زیادی قادر به خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم باشند. دقت کنید که قیمت این دستگاه ممکن است به دلیل تازه وارد بودن از قیمت واقعی آن بالاتر باشد. امکان خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم با مناسب ترین قیمت برای مشتریان با هر بودجه و توان مالی فراهم گردیده است. فروشگاه قسطی کلاب سال‌هاست که در حوزه فروش قسطی بازی سرگرمی فعالیت دارد و نسخه اصل و اورجینال این کالا را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

خرید اقساطی موجب می‌شود تا شما با کمترین پیش پرداخت قادر به تهیه این کنسول باشید و از بازی کردن لذت ببرید. امروزه بسیاری از افراد قادر به خرید نقدی نیستند. کاربران می‌توانند به جای پرداخت تمام مبلغ دستگاه به طور یکجا، هزینه را به صورت اقساطی بپردازند بدون آنکه فشار مالی را احساس نمایند. 

خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم می‌تواند با پیش پرداخت و یا بدون پیش پرداخت صورت پذیرد و شما برای دریافت اطلاعات بیشتر باید به بخش خرید اقساطی این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. قبل از خرید اقساطی بهترین کنسول بازی، شما باید اطلاعات زیادی درباره این کالای دیجیتال داشته باشید تا از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول ps5 با چک

خرید قسطی کنسول ps5 با چک
اگر قصد خرید قسطی کنسول ps5 با چک را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

قیمت انواع کنسول های بازی

قیمت انواع کنسول های بازی
انواع کنسول های بازی امروزه در ایران چه در خانه و چه در مکان های مختلفی مانند گیم نت ها به کار گرفته می شوند. کنسول بازی ابزاری است جدید و قدرتمند ...