خرید قسطی آیفون 13 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/20 05:34:50

شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 13 سفته ای



گوشی آیفون 13

اگر شما هم از طرفداران محصولات اپل هستید، پیشنهاد ما برای خرید گوشی هوشمند، خرید قسطی آیفون 13 است. این مدل از نظر مواد اولیه به کار رفته در آن و مقاومت گوشی کاملا درجه یک محسوب می‌شود. البته از نمایان شدن اثر انگشت بر روی قاب گوشی به ویژه در رنگ مشکی آن نمی‌توان چشم پوشی کرد. همچون مدل‌های 13 پرو و 13 پرومکس، آیفون 13 نیز دارای گواهی IP68 و شیلد سرامیکی می‌باشد.

از نظر طراحی آیفون 13 باید بگوییم که در آن تفاوتی نسبت به مدل پیشین دیده نمی‌شود. در آیفون 13 تنها تفاوتی که در نگاه اول مشخص می‌شود قرار گرفتن دوربین‌ها به شکل ضربدری است. این مدل از آیفون را که 174 گرم وزن دارد، می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند از لحاظ خوش دست بودن نامید. در ادامه بیشتر به بررسی مشخصات آیفون 13 می‌پردازیم. 

مشخصات گوشی آیفون 13

آیفون 13 به سخت افزار a15 بایونیک مجهز شده است. پردازنده این کالای دیجیتال با عملکرد و سرعت بالا، تمامی نیازهای کاربر را پاسخ می‌دهد. به هنگام استفاده از چند برنامه به طور همزمان و بازی با موبایل، داغ شدن غیرطبیعی مشاهده نمی‌شود. از نظر نرم افزار نیز آیفون 13 دارای IOS 15 است که محیط کاربری روان و جذابی را فراهم کرده است.

نمایشگر چشمگیر کالای دیجیتال آیفون 13

اگر انتظار بالایی از کیفیت نمایش تصاویر دارید، پیشنهاد ما خرید اقساطی آیفون 13 است. چرا که این مدل در مورد نمایشگر و کیفیت بالای آن بی‌رقیب است. نمایشگر Super Retina OLED آیفون 13 موجب می‌شود تا کاربر از تماشای آن بسیار لذت ببرد. همچنین در اولین نگاه تفاوت چشمگیر نمایشگر این مدل با سایر نمایشگرها قابل توجه است. روشنایی مناسب، رنگ‌های جذاب با عمق رنگ مشکی زیاد به زیبایی تصاویر نمایش داده شده در آیفون 13 افزوده است. همچنین عملکرد خوبی در برابر نور مستقیم از خود نشان می‌دهد. در این مدل خبری از حسگر اثر انگشت نیست ولی سرعت تاچ و تشخیص چهره مثال زدنی است. 

مشخصات باتری کالای دیجیتال آیفون 13

یکی از تغییراتی که اپل در تولید انواع کالای دیجیتال خود ایجاد کرده است، مربوط به باتری آن‌ها است. در یک کلام باید گفت عملکرد باتری آیفون 13 عالی است. به طوری که 4 ساعت اسکرین تایم این مدل، تنها حدود 30 درصد از باتری را مصرف می¬کند. البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که با آداپتور 20 واتی شارژ می‌شود و در جعبه آن موجود نیست. بنابراین به صورت جداگانه باید تهیه شود. به همین دلیل شارژ شدن آن به نسبت گوشی‌های شیائومی با آداپتورهای 65 واتی، بیشتر طول می‌کشد. به کمک شارژ وایرلس نیز حدود 2 تا 5/2 ساعت شارژ شدن آیفون 13 زمان می‌برد. برای خرید قسطی آیفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عکاسی جذاب با آیفون 13

در آیفون 13 به کمک دو دوربین مجزای 12 مگاپیکسلی اصلی، کیفیت تصویربرداری و میزان شفافیت عکس‌ها بیشتر شده و روشنایی بهتری دارند. این کالای دیجیتال همچنین جزئیات بیشتری از تصویر را به نمایش می‌گذارد. علت این بهبود را می-توان استفاده از پردازنده قوی‌تر و نیز تغییر سنسور دوربین‌ها دانست. سنسور اولتراواید به فوکوس خودکار مجهز شده و هر دو دوربین به قابلیت عکس برداری در شب مجهز شده‌اند. همین امر موجب شده است تا کیفیت عکاسی در شب رضایت بخش باشد. در مدل 13 آیفون، دوربین ماکرو نمی‌بینیم. به کمک حالت پرتره، با تغییر سوژه‌ها فوکوس به نرمی و با کیفیت بالایی انجام می‌شود. برای دوربین سلفی نیز دو دوربین در نظر گرفته شده است که قابلیت cinematic نیز دارد. 

شرایط خرید اقساطی آیفون 13

با توجه به اختلاف قیمت قابل توجه آیفون 13 نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند، اگر شما هم از طرفداران آیفون هستید، می‌توانید این مدل را به جای خرید نقدی، با خرید اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب، تهیه کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید پس از مقایسه انواع مدل‌های مدنظرتان در فروشگاه قسطی کلاب، با پرداخت 30 درصد از مبلغ کل، صاحب آیفون 13 شوید. این فروشگاه مفتخر است که برای تامین خریدی رضایت بخش، روش‌های مختلفی برای خرید قسطی آیفون 13 بر اساس مبلغ کل آن، در نظر گرفته است. علاقه مندان می‌توانند با داشتن جواز کسب، فیش حقوقی، چک بدون ضامن و یا خرید اقساطی آیفون 13 را تهیه کنند. با شرایط فروش قسطی این فروشگاه، دیگر نگران خرید کالای دیجیتال مورد علاقه‌تان نخواهید بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت s6

خرید قسطی تبلت s6
تبلت‌های سامسونگ دارای کیفیت و کارایی منحصر به فردی است. برای خرید قسطی تبلت s6 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید لپ تاپ بصورت قسطی

خرید لپ تاپ بصورت قسطی
همه ما می دانیم که لپ تاپ ها وسایلی می باشند که جابه جا کردن آن ها راحت است همین ویژگی لپ تاپ ها باعث شده است شما بتوانید از آن ها در هر مکانی...