خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/24 09:36:03

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با شرایطی استثنایی دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ سفته ای



نگاه کلی به گوشی a34 سامسونگ!

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ برای افرادی که قصد خرید یک گوشی میان‌رده را دارند طرح بسیار خوبی است. افراد می‌توانند برای خرید این گوشی از فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور اقدام کنند. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد مربوط به ویژگی‌های بسیار خارق‌العاده محصول فوق می‌باشد. در عین میان‌رده بودن ویژگی‌هایی که این کالای دیجیتال از آن برخوردار است بسیار عالی بوده و نظیر ندارد. این محصول می‌تواند یک گزینه مناسب برای خرید باشد. خرید نقدی این کالای دیجیتال از فروشگاه‌های معتبر نیز امکان‌پذیر است.

برخورداری از سخت‌افزار بسیار قدرتمند در کنار طراحی شگفت‌انگیز سبب شده است تا افراد مجذوب این محصول از شرکت سامسونگ شوند. علاوه بر موارد فوق باید گفت که قیمت این کالای دیجیتال بسیار معقول بوده و عموم افراد جامعه می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند. گفتنی است که مدل‌های منحصر‌به‌فردی از این محصول روانه بازار شده است که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی هستند. افراد می‌توانند از میان مدل‌های فوق بهترین گزینه را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنند.

ویژگی های گوشی جدید سامسونگ

ویژگی‌های گوشی سامسونگ A34 به یک یا دو مورد ختم نمی‌شود. ویژگی‌های گوشی فوق به قدری زیاد است که نمی‌توان تمام آن ها را به صورت تمام و کمال ارائه کرد. در ادامه به صورت مختصر و مفید در مورد ویژگی‌های این کالای دیجیتال نکاتی ارائه می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اولین موردی که باید ذکر گردد مربوط به نمایشگر محصول فوق است. سامسونگ A34 دارای یک نمایشگر 6.6 اینچ می‌باشد. این نمایشگر از نوع Super AMOLED بوده و دارای رزولوشن 1080*2340 پیکسل است. تراکم پیکسلی نمایشگر این کالای دیجیتال تقریبا 390 پیکسل در اینچ می‌باشد. حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش گوشی فوق 120 هرتز است. صفحه نمایش این گوشی سامسونگ همانند مدل‌های دیگر عملکرد خارق العاده ای دارد و مصرف کنندگانش را شیفته خود می‌کند.

مورد بعدی که باید در مورد ویژگی‌های این کالای دیجیتال ذکر گردد مربوط به پردازنده این محصول است. پردازنده گوشی فوق دارای هشت هسته بوده و به اصطلاح هشت هسته‌ای می‌باشد. تراشه گوشی فوق از نوع Media Tek MT6877V Dimensity 180 است. علاوه بر آن باید گفت که پردازنده گرافیکی این کالای دیجیتال از نوع Mall-G68 MC4 می‌باشد. در یک جمع بندی کلی باید گفت پردازنده‌های گوشی سامسونگ a34 دارای کیفیت و قدرت خوبی هستند.

حافظه رم و داخلی این گوشی مورد دیگری است که باید بررسی شود. این گوشی با حافظه داخلی 128 الی 256 گیگابایتی طراحی و تولید شده است. علاوه بر آن باید گفت حافظه رم این گوشی در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی طراحی شده که در نوع خود جالب توجه می‌باشد. افراد می‌توانند با توجه به نیاز‌هایی که دارند اقدام به انتخاب و خرید یکی از مدل‌های این گوشی کنند.

برخورداری از دوربین اصلی و سلفی بسیار با کیفیت از جمله دیگر مواردی است که باید در مورد وِیژگی‌های گوشی فوق به آن اشاره کرد. این کالای دیجیتال دارای دوربین اصلی سه‌گانه می‌باشد. لنز عریض دوربین اصلی دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی بوده و لنز فوق عریض این گوشی دارای لنز 8 مگاپیکسلی است. با خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه  کنید.

علاوه بر آن باید گفت که لنز سوم دوربین اصلی این گوشی از نوع ماکرو می‌باشد. رزولوشن این لنز 5 مگاپیکسل است. برخورداری از باتری 5000 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمری از جمله ویژگی‌های جالب‌توجه این گوشی می‌باشد. باتری این کالای دیجیتال قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را دارد. همچنین باید گفت که باتری این گوشی توسط کاربر غیر‌قابل تعویض است.

قیمت گوشی سامسونگ a34

قیمت این کالای دیجیتال با توجه به پارامتر‌های مختلفی منحصر‌به‌فرد است. یکی از نکاتی که بر‌روی قیمت محصول فوق تاثیر می‌گذارد مربوط به قیمت ارز می‌باشد. با توجه به این که در کشورمان شاهد عدم ثبات اقتصادی هستیم، این موضوع بر روی قیمت ارز تاثیر گذاشته و باعث نوسان قیمت شدید آن می‌گردد. با نوسان قیمت ارز شاهد افزایش و کاهش قیمت این گوشی خواهید بود.

علاوه بر این موارد باید گفت که مدل‌های مختلفی که این گوشی دارد قیمت‌های منحصر‌به‌فردی دارند. افراد با توجه به مدلی که انتخاب می کنند باید هزینه‌های مربوطه را بپردازند.

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ امروزه توسط مجموعه قسطی کلاب به عموم جامعه ارائه می‌شود. افراد می‌توانند برای خرید اقساطی این محصول یکی از شرایط فروش قسطی در مجموعه قسطی کلاب را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن نمایند. گفتنی است که خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ می‌تواند مزیت‌های زیادی برای افراد داشته باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل هوآوی اقساطی

 موبایل هوآوی اقساطی
بر خلاف سایر محصولات چینی که پیش از این وارد کشور می شدند و شاید بتوان گفت یکبار مصرف بودند، موبایل های هوآوی از کیفیت و کارآیی قابل قبولی ...

خرید قسطی می بند 6

خرید قسطی می بند 6
جدیدترین مچ بند شیائومی با ظاهری جذاب و کاربردهای فراوان به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی می بند 6 به بخش ساعت هوشمند در...