خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:46:39

هدفون یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در دنیای امروز است. برای خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نماید.


خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ


بررسی مشخصات گلکسی بادز سامسونگ پلاس

طراحی

ساخت تمام پلاستیکی گلکسی بادز، ارزان به نظر می رسد، اما با خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ می‌توانید از مزایای این محصول به دلیل وزن کم و راحت بودن بهره ببرید و مبادا فراموش کنید مقرون به صرفه است. تغییر خوشایند گلکسی بادز پلاس ربطی به طراحی هدفون ندارد، بلکه به لوازم جانبی ارائه شده مربوط می شود. 

مشتریان سری های از پیش نصب شده را به همراه سه جفت اضافی با اندازه‌های متفاوت دریافت می‌کنند. یک روکش براق، قاب هدفون را تزئین می‌‎کند، با باز کردن درب، نوار لاستیکی با "LR" مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد کدام هدفون برای کدام گوش است. با خرید اقساطی گلکسی بادز سامسونگ می‌توانید کیفیت صوتی بهتری را دریافت کنید.

کیفیت صدا

سامسونگ گلکسی بادز پلاس تقریبا شبیه به نسخه اصلی است، اما دارای یک سیستم درایور دوگانه جدید برای بازتولید صدای واضح است. یکی دیگر از تغییرات زیر کاپوت، مربوط به سیستم درایور دوگانه است. هر هدفون حاوی یک ووفر و توییتر اختصاصی است. AKG پاسخ فرکانس را تنظیم می‌کند که صدای بسیار واضحی را باز تولید می کند. این کالای دیجیتال فرکانس‌‌های باس را تقویت می‌کند. 

خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ برای شنوندگانی که از ژانرهای محبوب موسیقی مانند پاپ، هیپ‌هاپ و غیره لذت می‌برند بسیار عالی است، زیرا با هر باس درام، حس تأثیرگذاری بیشتری را ایجاد می‌کند. همچنین عملکرد جداسازی و مشخصات صدای تنظیم شده توسط AKG کیفیت صدای خوبی را ایجاد می‌کند. 

میکروفون

سامسونگ گلکسی بادز پلاس به یک آرایه سه میکروفون مجهز است، دو میکروفون بیرونی و یک میکروفون داخلی که برای انتقال صدای واضح تر به صورت متوالی کار می‌کنند. دو میکروفون خارجی روی صدای شما تمرکز می‌کند و همزمان با نویز محیط مقابله می‌کند. با خرید اقساطی هدفون می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. برای خرید اقساطی گلکسی بادز سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عمر باتری

سامسونگ در گلکسی بادز پلاس بهبودهایی مانند عمر باتری بسیار طولانی انجام داده است. هدفون‌های بی‌سیم واقعی به دلیل داشتن عمر باتری قابل توجه شناخته شده نیستند، اما گلکسی بادز سامسونگ 11 ساعت و 44 دقیقه دوام می‌آورد. جالب است که شارژ هدفون سمت راست 24 دقیقه قبل از سمت چپ تخلیه می‌شود.

کارایی

یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های سامسونگ گلکسی بادز پلاس، یکپارچه سازی Spotify است. برای دسترسی مستقیم به سرویس پخش محبوب از هدفون، باید برنامه Galaxy Wearable را دانلود کنید، که اتفاقا یکی از بهترین برنامه‌های همراه با هدفون‌های بی سیم واقعی است. با خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ برای دریافت آهنگ‌های توصیه ‌شده حرکت ضربه زدن روی هدفون را دوبار تکرار کنید. متاسفانه قابلیت Spotify فقط برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترس است.

عملکردهای عالی دیگری از برنامه Galaxy Wearable نیز وجود دارد، از جمله تنظیمات صدای محیط، یافتن هدفون‌ها، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، EQ از پیش تنظیم‌شده و موارد دیگر. گیمرهایی که از آزمایشات بتا لذت می برند باید از حالت Game Mode برای کاهش تاخیر صدا استفاده کنند. کدک مقیاس پذیر این کالای دیجیتال مانند aptX تطبیقی عمل می‌کند و دائما کیفیت اتصال و صدا را متعادل می‌نماید. 

اتصالات

این کالای دیجیتال از سیستم عامل بلوتوث 5 استفاده می‌کند و به شنوندگان برد بی سیم 10 متری ارائه می‌دهد. گلکسی بادز چندین دستگاه را به خاطر می‌آورد که تعویض را آسان می‌کند، در واقع هنگام اتصال به دسکتاپ یا دستگاه دیگر، نیازی به جدا کردن گلکسی بادز از گوشی هوشمند خود ندارید.

اگر یک گوشی هوشمند Samsung Galaxy دارید که دارای Android نسخه 7.1.1 یا بالاتر و برنامه SmartThings روی آن نصب شده است، در ابتدا هنگام جفت کردن Samsung Galaxy Buds Plus با یک پنجره بازشو روبرو خواهید شد. در غیر این صورت، می‌توانید هدفون‌ها را با برداشتن آنها از قاب، و رفتن به منوی بلوتوث گوشی و انتخاب «Galaxy Buds+» جفت کنید. 

شرایط خرید اقساطی گلکسی بادز سامسونگ

سایت قسطی کلاب پلتفرم برتر در زمینه فروش قسطی گلکسی بادز در کشور است. شما می‌توانید کالای دیجیتال خود را به صورت اقساط خریداری کنید. این فروشگاه سهولت خرید اقساطی هدفون را برای مشتریان فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

سایت مقداد آی تی

سایت مقداد آی تی
حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک کالا خریداری کنید، اما تنوع محصولات موجود در بازار و عدم وجود فردی که بتواند به درستی شما .....

خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس
برند اپل بهترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه در دنیا است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...