خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:54:48

اگر تمایل دارید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت


گوشی s21 fe سامسونگ

در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ سخن بگوییم و مشخصات و جزئیات آن را برایتان توضیح دهیم. کسانی که قصد خرید این گوشی سامسونگ را دارند، می‌توانند با بهترین شرایط خرید اقساطی موبایل در قسطی کلاب آن را خریداری کنند. یکی از گوشی‌های محبوب برند سامسونگ که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده مدل جدید گوشی سامسونگ، مدل s21 fe سامسونگ می‌باشد. 

این گوشی سامسونگ با برطرف کردن انواع نیازهای افراد توانسته با سایر برندها به رقابت بپردازد و یکی از پرفروش ترین‌های شرکت سامسونگ باشد.
این مدل گوشی سامسونگ همانند گوشی اس ۲۱ سامسونگ می‌باشد که در سال 2021 طرفداران بسیاری پیدا کرد. اگر شما قصد خرید یک گوشی خوب و با کیفیت را دارید گوشی s21 fe را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای آشنایی با مشخصات و جزئیات بیشتر خرید اقساطی گوشی s21 fe با ما در ادامه مطلب همراه باشید. 

مشخصات گوشی S21 fe  

برای آشنایی بیشتر شما با این گوشی  مشخصات آن را برایتان در این مطلب قرار داده ایم. مشخصات گوشی s21 fe عبارتند از:

محصول سال2022
دارای ابعاد 6.4 اینچی
وزن حدود 180 گرم
دارای مدل گوشی تک سیم کارته و دو سیم کارته
دارای گواهی تاییدیه مقاومت در برابر نفوذ رطوبت، آب و گرد و غبار
دارای سیستم عامل اندروید12
دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی با 6 و 8 گیگابایت رم
دارای دو دوربین 12 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی
سه دوربینه
کیفیت سلفی 32 مگاپیکسلی
دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی آمپری فست شارژر
دارای شارژر بی سیم
دارای حسگر انگشت و سایر سنسورها
دارای دستیار صوتی 

انواع مدل گوشی s21 fe

گوشی سامسونگ s21 fe، دارای مدل های زیادی می‌باشد که برایتان در زیر به انواع مدل آن‌ها اشاره کرده‌ایم. هر کدام از این مدل‌ها دارای ویژگی‌ها و قیمت متفاوت می‌باشد که در سایت برای علاقه مندان به آن قرار داده شده است. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe بدون پیش پرداخت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•مدل گوشی s21 fe SM-G990B
•مدل گوشی s21 fe SM-G990W
•مدل گوشی s21 fe SM-G990E
•مدل گوشی s21 fe SM-G990U
•مدل گوشی s21 fe SM-G990U1
•مدل گوشی s21 fe SM-G990B-DS 

قیمت گوشی سامسونگ s21 fe

قیمت گوشی‌های سامسونگ s21 fe در انواع مدل آن، در فروشگاه‌ها به قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود، اما قسطی کلاب با قرار دادن بهترین قیمت در فروشگاه و فراهم آوردن شرایط خرید آسان توانسته حسن نیت خود را به مشتریان خود ثابت کند و مشتریان زیادی را به خود جذب کند و همچنین خریداران قبلی خود را به مشتریان ثابت فروشگاه تبدیل کند. قیمت گوشی سامسونگ s21 fe در قسطی کلاب از 16 میلیون به بالا شروع می‌شود که می‌توانید از نحوه خرید قسطی در قسطی کلاب بهره مند شوید.

نحوه خرید قسطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب

نحوه خرید اقساطی گوشی s21 fe همچون دیگر کالاها از قسطی کلاب آسان می‌باشد. افراد می توانند با مشاهده انواع مدل گوشی سامسونگ s21 fe مدل دلخواه خود را انتخاب کنند و اقدام به خرید قسطی موبایل s21 fe کنند. شرایط خرید قسطی و هر کالای دیجیتال دیگری در زیر آن به زبان ساده و با شرایط آسان برای مشتریان عزیز توضیح داده شده است. مشتریان عزیز می‌توانند خرید نقدی و خرید قسطی گوشی s21 fe را به هر تعدادی که می‌خواهند از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهند.

قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های معروف در فروش قسطی گوشی و انواع کالاهای دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه خریداری کنید و تا سقف 230 میلیون تومان اقساط برای پرداخت هزینه کالاهای  خود در قسطی کلاب ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای طراح و سازنده تلفن همراه است که در سال‌های گذشته بسیار طرفدار پیدا کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید ...

خرید قسطی ویدئو پروژکتور

خرید قسطی ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور اولین بار توسط شخصی به نام فرانسیس جنکینز اختراع شد اما متاسفانه حامی مالی این دستگاه طرح وی را دزدید. و آن را به شرکت بزرگی فروخت...