خرید قسطی galaxy buds 2 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/22 17:04:09

به تازگی کمپانی سامسونگ از هدفون بی سیم جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطی galaxy buds 2 pro به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی galaxy buds 2 pro


معرفی هدفون بی سیم galaxy buds 2 pro

اگر شما جز افراد علاقه مند به دنیای علم و تکنولوژی هستید حتما تا به حال نام شرکت سامسونگ را شنیده‌اید. شرکت سامسونگ در زمینه تولید و فروش کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. شرکت کره‌ای سامسونگ معمولا به عنوان یک شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند در دنیا مشهور است. اما جالب است بدانید که این شرکت محصولات دیگری مانند هندزفری، هدفون، تلویزیون، مانیتور و ده‌ها محصول دیگر را تولید می‌کند.

galaxy buds2 pro یکی از هندزفری‌های تولید شده شرکت سامسونگ است که در ادامه به انواع روش‌های خرید قسطی galaxy buds 2 pro از قسطی کلاب خواهیم پرداخت. شرکت سامسونگ در آخرین مراسم خود محصولات بسیاری مانند گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4، گلکسی واچ سری 5 و galaxy buds2 pro را معرفی کرد.

در واقع این هندزفری در آخرین مراسم شرکت سامسونگ در تاریخ 10 آگوست سال 2022 میلادی معرفی و به بازار عرضه شد. galaxy buds2 pro در واقع نسخه ارتقا یافته  galaxy buds pro است‌ که کیفیت بالاتری هم دارد. این هندزفری به یک درایو 10 میلی متری نیز مجهز شده است و از فناوری بسیار کاربردی و مهم نویز کنسلینگ نیز بهره برده است. نویز کنسلینگ این هندزفری می‌تواند نویز فعال تا 32 دسی بل را حذف کند تا شما بتوانید صداهای مختلف را واضح‌تر و بدون نویز بشنوید. برای خرید اقساطی galaxy buds 2 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جالب است بدانید که شرکت سامسونگ برای اینکه این هندزفری صدای بهتر و با کیفیتی داشته باشد از توییتر 5.3 میلیمتری استفاده کرده است. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که وزن هر گوشی galaxy buds2 pro چقدر است؟ وزن هر ایرپاد چیزی نزدیک به 5.5 گرم است که وزن بسیار عالی و متعارفی دارد. 

مزایای هدفون بی سیم galaxy buds2 pro

شرکت سامسونگ این هندزفری را در سه رنگ جذاب و زیبا مشکی، سفید و بنفش به بازار عرضه کرده است. باتری این دستگاه یکی از نکات قوت آن محسوب می شود. باتری هر کدام از ایرپادهای galaxy buds2 pro دارای باتری 61 میلی آمپر ساعتی هستند. محفظه شارژ این هندزفری دارای یک باتری 515 میلی آمپر ساعتی است‌. زمان بازدهی شارژ این هندزفری بستگی به نویز کنسلینگ آن دارد. یعنی اگر نویز کنسلینگ فعال باشد شما می‌توانید تا پنج ساعت به طور مداوم از ایرپادها استفاده کنید.‌ اما اگر نویز کنسلینگ غیر فعال باشد شما تا هشت ساعت به طور مداوم می‌توانید از ایرپادها استفاده کنید.

البته ناگفته نماند که شما میتوانید از محفظه شارژ این هندزفری حداکثر تا هجده ساعت در صورت غیر فعال بودن نویز کنسلینگ استفاده کنید. دوام و مدت زمان شارژ این ایرپاد می تواند یکی از نکات مثبت این محصول باشد. 

روش‌های خرید اقساطی هدفون بی سیم از قسطی کلاب

شما می‌توانید برای خرید قسطی galaxy buds 2 pro از سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی که فروش قسطی و نقد کالای دیجیتال انجام می‌دهند خرید کنید. یکی از این فروشگاه‌ها شرکت قسطی کلاب می‌باشد‌. این شرکت در زمینه فروش قسطی انواع محصولات دیجیتال فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی galaxy buds 2 pro یا همان هدفون بی سیم از این شرکت کمک بگیرید. 

شرکت قسطی کلاب شرایط متنوعی برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال دارد تا مشتریانش در رفاه کامل باشند. در ادامه به معرفی این طرح‌ها برای خرید اقساطی هدفون بی‌سیم خواهیم پرداخت.

طرح پارسیان

روشی است که برای خرید بازنشستگان طراحی شده است. اگر شما بازنشسته دولتی یا خصوصی هستید می‌توانید از این طرح استفاده کنید. البته سن متقاضی نباید بالای 65 سال باشد.

طرح پایا

اگر شما فردی شاغل به صورت دولتی و یا حتی آزاد هستید و نیازمند به خرید کالا تا سقف چهل میلیون تومان می‌باشید. طرح بای چک طرح مناسبی برایخرید قسطی galaxy buds 2 pro است.

طرح بای چک

طرح دیگر قسطی کلاب این است که شما با استفاده از بای چک می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان کالاهای مختلف مانند خرید اقساطی galaxy buds 2 pro را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s20 fe

خرید اقساطی گوشی s20 fe
گوشی s20fe یک گوشی بالاره مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشي A72

خرید قسطی گوشي A72
یکی از گوشی‌های جذاب و جدید برند سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی A72 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي A72 به بخش موبایل در دسته...