خرید اقساطی گوشی m52

تاریخ انتشار:
1403/2/15 22:25:02

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل m52 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m52 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی m52


مشخصات فنی گوشی m52 سامسونگ

موبایل یکی از محبوب‌ترین دسته‌های کالای دیجیتال می‌باشد که امروزه بخش مهمی از زندگی روزمره افراد را تشکیل می‌دهد. به همین علت اکثر افراد سعی می‌کنند در حین انتخاب موبایل، مدلی را انتخاب کنند که از نظر کارایی و عملکرد در وضعیت خوبی باشد. یکی از مدل‌های بسیار پرفروش، سامسونگ m52 می‌باشد که کاربران می‌توانند از طریق سایت قسطی کلاب، اقدام به خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ کنند.  

گوشی‌های سامسونگ سری M از سیستم سخت افزاری و فنی میان رده‌ای برخوردار هستند. مدل M52 دارای وزنی معادل 173 گرم است. این گوشی 2 سیم کارت بوده و سیم کارت‌های با سایز نانو پشتیبانی می‌کند.

•پردازنده

پردازنده به کار رفته در داخل سیستم فنی گوشی سامسونگ M52 از نوع Qualcomm SM7325 Snapdragon می‌باشد. این پردازنده 64 بیتی بوده و از قدرت و توان خوبی برای اجرای دستورات و نرم افزارهای مختلف برخوردار است. همچنین لازم به ذکر است که فرکانس پردازشی این گوشی 1.8 الی 2.4 گیگاهرتز متغیر است که در حالت کلی فرکانس مناسبی برای یک گوشی میان رده‌ای به حساب می‌آید.

•حافظه داخلی

حافظه داخلی قطعا یکی از مهم ترین معیارهای هر فرد در زمان خرید گوشی موبایل است. گوشی موبایل سامسونگ مدل M52 از حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است که تقریبا برای اکثر کاربران فضای مناسب و ایده آلی محسوب می‌شود.

•رم

رم از جمله قطعات داخلی است که در اجرای نرم افزارها و بازی‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند و به همین خاطر برای بسیاری از خریداران اهمیت زیادی دارد. همچنین یکی از دیگر مزیت‌های بالا بودن ظرفیت رم گوشی این است که کمتر دچار هنگی و کندی می‌شود که این موضوع نیز بسیار قابل توجه است. رم تعبیه شده در گوشی سامسونگ M52 دارای ظرفیتی معادل 8 گیگ است که در حالت کلی ظرفیت خوبی به شمار می‌رود و می‌تواند از عهده نرم افزار‌های مختلف برآید. برای خرید اقساطی گوشی m52 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•صفحه نمایش

امروزه اغلب مدل‌های جدید گوشی موبایل معمولا دارای صفحه نمایش‌های بزرگ هستند. صفحه نمایش گوشی سامسونگ M52 6 اینچی است. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED Plus که در نمایش تصاویر کیفیت فوق العاده‌ای دارد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080*2400 پیکسل می‌باشد و در نمایش تصاویر وضوع و کیفیت بسیار خوبی دارد که از نقطه قوت‌های این مدل به شمار می‌رود. اگر قصد خرید اقساطی گوشی میان رده دارید، قطعا مدل M52 سامسونگ یکی از گزینه‌های مناسب در سری مدل‌های میان رده به شمار می‌رود. 

•دوربین

امروزه فضای مجازی بخش قابل توجهی از زندگی افراد را به خود اختصاص داده است و افراد از طریق آن‌ها عکس‌ها و ویدیوهای زیادی را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. به همین علت کیفیت دوربین‌های گوشی موبایل برای اکثر افراد اهمیت زیادی دارد.

گوشی سامسونگ M52 دارای 3 دوربین در پشت است که به ترتیب دارای کیفیت‌های 64 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل است که در مجموع می‌تواند تصاویری با کیفیت 64 مگاپیکسل ضبط کند و از این نظر وضعیت خوبی دارد. یک دوربین سلفی نیز بر روی صفحه نمایش اصلی تعبیه شده است که کیفیت ضبط و تصویر برداری آن 32 مگاپیکسل می‌باشد.  

شرایط خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ

اگر چنانچه قصد خرید قسطی موبایل با سیستم سخت افزاری مناسب و نسبتا بالا را دارید، می‌توانید مدل M52 سامسونگ را جزو گزینه‌های خود قرار دهید و از طریق سایت قسطی کلاب نسبت به خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ اقدام کنید.

امروزه با توجه به افزایش بی سابقه قیمت‌ها، خرید کالای دیجیتال برای اکثر افراد دشوار شده است. سایت قسطی کلاب شرایط مختلفی برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند اقدام به خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ کنند. در حال حاضر طرح‌های مختلفی همچون طرح پارسیان، بایچک، پایا برای خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ توسط سایت قسطی کلاب ارائه می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت ایسوس

خرید قسطی تبلت ایسوس
فناوری بکار رفته در اکثر تبلت ها از تکنولوژی بسیار پیشرفته برخوردار می باشد.این محصول پرکاربرد بعد از تولید گوشی های موبایل بوجود آمده است ...

خرید اقساطی موبایل آیفون 13

خرید اقساطی موبایل آیفون 13
جدیدترین محصول شرکت اپل گوشی آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...