خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/17 14:40:03

یکی از بهترین محصولات برند اپل بی شک مدل آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب


گوشی آیفون 13 پرومکس

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس، به یکی از پرتقاضاترین محصولات برای خرید تبدیل شده است. یکی از بهترین تولیدات برند اپل، از مجهزترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های بازار می‌باشد. آِیفون 13 پرومکس با ویژگی‌های بسیاری که دارد مانند بقیه محصولات این برند، پس از معرفی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. در ادامه با ما همراه باشید تا با گوشی آیفون 13 پرومکس بیشتر آشنا شویم.

اپل و بهترین گوشی بازار

اپل در 14 سپتامبر 2021 از محصولات متنوع خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات، آیفون 13 پرومکس بود که لقب بهترین گوشی جهان را به همراه خود داشت. این گوشی قبل از رونمایی انتظارات بسیار زیادی را در اطراف خود می‌دید و پس از رونمایی به خوبی توانست به این انتظارات پاسخ دهد. این گوشی با قیمت 1100 دلار و در تاریخ 24 سپتامبر همان سال، عرضه شد. این گوشی در رنگ‌های خاکستری، طلایی، نقره‌ای، آبی و سبز وارد بازار جهانی شد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

آیفون 13 پرومکس با نمایشگری Super Retina XDR OLED و در ابعاد 6.7 اینچ عرضه شد. این گوشی دارای قابلیت پشتیبانی از Refresh Rate 120 هرتز می‌باشد. جنس بدنه پشت و جلوی این گوشی از شیشه و سرامیک شیلد است و فریمی از جنس فلز ضدزنگ دارد. در قاب پشتی این گوشی چهار دوربین قرار دارد که شامل دوربین واید، اولتراواید و تله فوتو است که همگی 12 مگاپیکسلی هستند. 

این گوشی همچنین دارای یک دوربین تشخیص عمق است. این لنزها باعث شده‌اند دوربین‌های این گوشی دارای قابلیت تصویربرداری 4K، فوکوس خودکار، لرزش گیر اپتیکال و بسیاری قابلیت دیگر باشند. آیفون 13 پرومکس، دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است که قابلیت لرزش گیر خودکار و تشخیص عمق و امکان تصویربرداری 4K را به همراه دارد. اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس دارید، در ادامه با ما باشید تا با دیگر ویژگی‌های این گوشی آشنا شویم. 

ویژگی‌های فراوان دیگر

بهترین گوشی جهان در سال 2021 و 2022 دارای باتری با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت است. این گوشی از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. شارژ این باتری با استفاده از قابلیت MagSafe و فناوری Power Delivery نیز امکان پذیر است. اسپیکرهای این گوشی استریو هستند که کیفیت صدای بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. آیفون 13 پرومکس دارای حسگر تشخیص چهره سه بعدی است که امنیت بسیار بالایی را برای مصرف کننده فراهم می‌کند.

سیستم عامل این گوشی مانند دیگر گوشی‌های برند اپل، ios می‌باشد. سیستم عامل این گوشی نسخه ios15 با قابلیت ارتقا به ios16 است. تراشه استفاده شده در این گوشی، پردازنده ساخته شده توسط شرکت اپل به نام Apple A15 Bionic است که برای استفاده در محصولات این شرکت تولید و بهینه سازی شده است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز ساخت خود اپل است و Apple GPU نام دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این موضوع که اکثر قطعات و فناوری‌های این گوشی ساخت خود شرکت اپل است، باعث شده است هماهنگی در سخت افزار و نرم افزار به خوبی و بدون هیچ مشکلی صورت گیرد. این گوشی با حافظه‌های داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت و همچنین 1 ترابایت و با رم 6 گیگابایت تولید و عرضه شده است. با توجه به آشنایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های فراوان این محصول، شاید به فکر خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس افتاده باشید. در ادامه قصد داریم با راهی امن و آسان برای خرید این محصول آشنا شویم. 

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب

در روزگاری که خرید نقدی جای خود را به خرید قسطی داده است، پیدا کردن فروشگاهی که بتوان با خیالی راحت و امنیتی کامل محصول مورد نظر را انتخاب و خرید کرد، بسیار دشوار است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از این پلتفرم‌های امن و معتبر در زمینه فروش قسطی محصولات است. این فروشگاه اینترنتی با تنوع بسیار زیادی که دارد در زمینه فروش کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم اداری، آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند. 

قسطی کلاب با طرح‌هایی که برای فروش قسطی ارائه می‌دهد، امکان خرید قسطی را برای هر مشتری از جمله کارمندان، بازنشستگان و افرادی که دارای شغل آزاد هستند را فراهم می-کند. اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس را دارید، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بهترین گزینه برای شما است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس

خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس
اگر شما جز علاقه مندان به برند ایسوس هستید و تمایل به خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی mi 11 ultra

خرید اقساطی mi 11 ultra
برای خرید اقساطی mi 11 ultra که یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...