خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:01:00

لپ تاپ‌های لنوو با مدل‌ها و طرح‌های متنوع نسبت به لپتاپ‌های دیگر از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad

لنوو، به عنوان یکی از مهمترین برندهای سازنده کامپیوترهای شخصی، جایگاهی ویژه دارد. این شرکت چینی محصولات لپ تاپ خود را در سری‌ها و رده‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌کند. 

هر کدام از این رده‌ها به منظور خاصي توليد می‌شوند. یکی از رده‌ها، سری آیدیا پد می‌باشد که کاربردی عمومی دارد. کاربری که از این سری استفاده می‌کنند، قادر است تا به کارهای روزمره‌ای مثل وب کاوی، دیدن فیلم، انجام پروژه‌های درسی و بازی کردن بپردازد.

سری آیدیا پد به استفاده کاربر محور مشهور می‌باشد. البته این سری نیز خود به زیر مجموعه‌هایی تقسیم می‌شود. با خرید اقساطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad کارایی را تجربه کنید!

برای مثال لپ‌تاپ‌های لنوو آیدیاپد که با 700 شروع می‌شوند، از گرانترین محصولات این دسته هستند و دارای قدرت و کارایی بالایی می‌باشند. اندازه صفحه نمایششان بین 15 تا 17 اینچ است و برای کارهای روزمره پردازشی که حرفه‌ای نیستند، مناسبند. 

سری 500 قیمتی پایینتر از سری 700 دارند. قدرت پردازش آنها کمتر است و در دسته کاربری میانرده قرار می‌گیرند. البته از این سری برای استفاده کودکان نیز، استفاده می‌شود. لپتاپ‌های سری 300 حالت اقتصادی دارند و اندازه آن‌ها 14، 15 و 17 اینچ است.

برای دانش آموزان و دانشجویان به عنوان گزینه‌های مقرون به صرفه محسوب می‌شود. لپتاپ‌های سری 100، اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین گزینه هستند و کارایی پایینی دارند، ولی از پس نیازهای روزمره شما در خواهند آمد! قابلیت خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad در قسطی کلاب فراهم شده است.

سری میکس آیدیاپد قابلیت تبدیل شدن و یا هایبرید را دارا می‌باشد، زیرا کیبورد آن، قابلیت اتصال به تبلت را نیز خواهد داشت. البته، این مدل نیز برای کارهای سبکی مثل وبگردی، مناسب می‌باشد. سری C نیز مناسب کارهای سبک روزمره است. 

سری گیمینگ از جدیدترین محصولات لنوو است و سخت افزار مناسبی دارد. سری S مخصوص دانش آموزان تهیه شده است و بهای کمی دارد. سری L دارای توان متوسط است قادر است تا برنامه های سبک شما را اجرا نماید.

سخت‌افزار باکیفیتی دارند و مقرون به صرفه هستند. اندازه‌های متفاوت دارند و مطابق با نیاز کاربران تهیه شده‌اند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین مدل‌های سری 300 آیدیاپد که مشخصات مناسبی دارد، بپردازیم. با خرید اقساطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad پشیمان نمی‌شوید!

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - AC

این لپ تاپ 15 اینچی در رنگ زیبای مشکی تولید شده است و شرکت گارانتی پرتو آن را ضمانت می‌کند. ابعادی برابر با 22.9 × 260 × 378  میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 2.2 کیلوگرم دارند. با خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad رضایت‌مند باشید.

از نظر فنی نیز، دارای پردازنده Core i7 شرکت اینتل است و مدل پردازنده 8550U می‌باشد که با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می‌کند. به علاوه، دارای 8 مگابایت حافظه کش است. با خرید اقساطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad از مشخصه‌هایی مطلوب بهره‌مند شوید.

صفحه نمایش 15.6 اینچی است و از تکنولوژی‌های TFT ،LED-backlit  و LCD بهره‌مند است. به علاوه، قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش دهد.

رزولوشن موجود در این لپ تاپ 1920*1080 پیکسل است. صفحه نمایش به صورت مات است و قابلیت لمسی ندارد. با خرید قسطی لپ تاپ لنوو مدل Ideapad محصولی مقرون به صرفه خریداری کنید.

خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad

اگر مایلید تا یک لپتاپ آیدیا پد خريداری نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی پیشنهاد می‌دهد، استفاده نمایید. برای خرید غيرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 چکی

خرید قسطی گوشی آیفون 14 چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی تبلت s5e سامسونگ

خرید قسطی تبلت s5e سامسونگ
تبلت‌های سامسونگ با تنوع بی‌نظیر و طراحی‌های متفاوت تولید شده‌اند و از قیمتی مناسب برخوردار هستند. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت s5e...