خرید قسطی گوشي ایفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 23:57:49

برای خرید قسطی گوشي ایفون 14 با چک می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشي ایفون 14 با چک


شرکت اپل و آیفون 14

شرکت اپل یکی از شرکت‌های بسیار معروف و شناخته شده در دنیای علم و تکنولوژی است. شرکت اپل در زمینه تولید و عرضه کالای دیجیتال از جمله گوشی هوشمند به بازار جهانی فعالیت می‌کند. در ادامه قصد داریم به خرید قسطی گوشي ایفون 14 بپردازیم.

اطلاعات اولیه

آیفون 14 در 7 سپتامبر سال 2022 میلادی به بازار جهانی عرضه شد. این کالای دیجیتال با پارت نامبر های متفاوتی به بازار عرضه شد که این پارت نامبرها در قیمت این گوشی تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال نسخه گلوبال، آمریکا، چین و روسیه تعدادی از نامبرهای مختلف عرضه شده به بازار هستند. 

طراحی ظاهری گوشی آیفون 14

گوشی آیفون 14 شرکت اپل دارای 172 گرم وزن است که این عدد عددی بسیار مناسب برای یک کالای دیجیتال در این رنج قیمتی می‌باشد. جالب است بدانید که قسمت پشت و جلوی گوشی آیفون 14 از جنس شیشه ساخته شده است. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا این کالای دیجیتال مقاومتی در برابر ضربه دارد؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت، به دلیل اینکه در پشت و جلوی این گوشی از فناوری سرامیک شیلد استفاده شده است مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. البته ناگفته نماند که جنس فریم دور این کالای دیجیتال از جنس آلومینیوم است. شرکت اپل این گوشی را در 5 رنگ بسیار زیبا که با همه سلیقه‌ها همخوانی دارند به بازار عرضه کرد. این رنگ‌ها عبارت هستند از:

مشکی.
ارغوانی.
آبی.
طلایی.
قرمز. 

نمایشگر گوشی آیفون 14

نمایشگر گوشی آیفون 14 یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در حال حاضر بازار است. ابعاد نمایشگر این کالای دیجیتال 6.1 اینچ است که وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. دلیل آن هم این است که این نمایشگر از  فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشي ایفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نوع این نمایشگر پرچمدار، SUPER RETINA XDR OLED است که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است. این نمایشگر از نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این نرخ به آن معنا است که شما می‌توانید در هنگام اجرای بازی‌های سنگین و تماشا کردن فیلم ‌های پرتحرک تجربه بسیار خوبی را کسب کنید‌. 

مشخصات سخت افزاری

گوشی آیفون ۱۴ شرکت اپل از بروزترین و قدرتمندترین پردازنده موجود در حال حاضر بازار نیز بهره می‌برد. این تراشه توسط خود شرکت اپل ساخته شده است و دارای ۶ هسته می‌باشد.‌ مدل دقیق پردازنده به کار برده شده در این گوشی عبارت است از APPLE A15 BIONIC. 

جالب است بدانید که پردازنده گرافیکی به کار برده شده در این گوشی پرچمدار توسط خود شرکت اپل ساخته شده است و مدل دقیق آن عبارت است از: APPLE GPU. برای خرید قسطی گوشي ایفون 14 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین

یکی از نقاط مثبت گوشی آیفون 14 که باعث محبوبیت و همچنین افزایش قیمت آن شده است دوربین بسیار با کیفیت آن است.‌ به گفته برخی از کارشناسان دوربین گوشی آیفون 14 یکی از بهترین دوربین‌ها در میان کالای دیجیتال تولید شده توسط شرکت اپل است.

دوربین اصلی این گوشی پرچمدار دارای 12 مگاپیکسل کیفیت است که شما می‌توانید با استفاده از آن عکس‌های حرفه‌ای نیز ثبت کنید. اگر بخواهیم دوربین این گوشی را با سایر رقبای خود بررسی کنیم، از نظر عددی رقبای این گوشی برتر بوده اما در عمل این گوشی رتبه اول را در بین تمامی دوربین‌های دیجیتال دارد. یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود این گوشی از قیمت بالاتری برخوردار شود این است که دارای دوربین اولترا واید با 12 مگاپیکسل کیفیت است.

دوربین فیلمبرداری این گوشی توانایی فیلمبرداری با حداکثر وضوح FHD+ و حداقل نرخ فریم 60 هرتز را دارد. اگر بخواهیم دوربین این گوشی را در بخش سلفی هم نیز بررسی کنیم باید بگوییم که دارای یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی واید است که دارای کیفیت بسیار بالایی در شب و روز است. 

خرید اقساطی گوشي ایفون 14 با چک از قسطی کلاب

امروزه به دلیل افزایش قیمت نقدی کالاها خرید اقساطی کالای دیجیتال و خرید قسطی گوشي ایفون 14 بسیار رواج پیدا کرده است. اگر شما هم به دلیل افزایش قیمت گوشی آیفون 14 مجبور به خرید قسطی آیفون 14 هستید، می‌توانید از شرکت قسطی کلاب کمک بگیرید. قسطی کلاب یک شرکت است که در زمینه فروش قسطی با شرایط فروش اقساطی متنوع انواع کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. این شرکت برای رفاه بیشتر مشتریان خود راهکارهایی را برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال و خرید قسطی آیفون 14 فراهم آورده است که به برخی از آنها در ادامه می‌پردازیم.

اولین طرح این شرکت برای مشتریان خود برای خرید قسطی آیفون 14 از طرح لیزینگ پارسیان است. در این طرح شما با استفاده از چک صیاد بنفش و همچنین یک چک تضمین 120 درصد می ‌توانید خرید اقساطی انواع کالا یا خرید قسطی آیفون 14 را انجام دهید. شما با استفاده از این طرح می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان خرید اقساطی انجام دهید. 

این طرح دارای محدودیت سنی است و اگر شما بالای 65 سال سن داشته باشید قادر به استفاده از این طرح نیستید. طرح دوم این شرکت خرید قسطی آیفون 14 از طرح بای چک است. طرح سوم این شرکت خرید اقساطی گوشي ایفون 14 از طرح پایا می‌باشد. شما می توانید برای اطلاع از انواع شرایط فروش اقساطی کالای دیجیتال، به سایت شرکت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK

خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK
یکی از بهترین لپتاپ‌های برند اپل مدل macbook air pro mk می‌بادش. برای خرید قسطی مک بوک ایر پرو MK به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ

خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ
جدیدترین گوشی سامسونگ با ظاهری فریبنده و عالی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...