خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/21 06:42:19

گوشی آیفون 12 یکی از محبوب‌ترین محصولات برند اپل می‌باشد که دارای قیمت بسیار بالایی است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس


با گوشی آیفون 12 پرومکس؛ با تکنولوژی همگام شوید!

آیفون 12 پرومکس آخرین نسل از گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط شرکت اپل بوده که این گوشی هوشمند تجربه‌ای متفاوت را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما هم می‌توانید با خرید قسطی گوشی ایفون 12 پرومکس از جدیدترین امکانات موجود در این گوشی هوشمند برخوردار شوید. همانطور که می‌دانید سال 2020، سالی پر از اتفاقات عجیب در جهان بوده است.

از طرفی شروع اپیدمی کرونا بسیاری از کسب و کارها را با اختلال جدی روبرو کرد؛ از طرفی دیگر کمپانی اپل با رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی آیفون 12 پرومکس، دنیای تکنولوژی را با تحولی عظیم روبرو ساخت. شاید جالب باشد دانستن این که آیفون 12 پرومکس بزرگ‌ترین گوشی هوشمندی بوده که اپل تا کنون آن را طراحی کرده است.

البته نمی‌توان تنها مشخصه‌ این گوشی هوشمند را ظاهر بزرگ آن نامید؛ زیرا این محصول اپل در هر قسمت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به عنوان مثال آیفون 12 پرومکس دارای ست‌آپ دوربینی کاملا حرفه‌ای و بهینه می‌باشد که نظیر آن در دنیای گوشی‌های هوشمند کم سابقه بوده است. علاوه بر آن، گوشی آیفون 12 پرومکس در دل خود باتری با ابعاد بزرگ را جای داده که نمونه آن در میان خانواده اپل، بی‌سابقه است.

به همین جهت می‌توان با خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس یک نمونه از این گوشی هوشمند را تهیه نمود، همچنین خرید قسطی گوشی ایفون 12 پرومکس، فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد کرد. 

آیفون 12 پرومکس؛ گوشی با طراحی جذاب و چشم‌نواز

آیفون 12 پرومکس جزو محصولاتی بوده که در نگاه اول شما را یاد نسخه‌های اولیه گوشی آیفون خواهد انداخت. شاید نام‌گذاری این گوشی هوشمند به عنوان غول‌پیکرترین عضو خانواده اپل، آنچنان دور از انتظار نباشد. این شاهکار اپل از ابعاد 6.7 اینچی بهره‌می‌برد که از نظر طراحی ظاهری هیچ‌گونه تفاوتی با آیفون 12 پرو، ندارد. 

شرکت اپل در طراحی آیفون 12 پرومکس، آن فریم محدب نسل گذشته را کنار گذاشته و این محصول خود را با سطحی تخت و متقارن روانه بازار کرده؛ همچنین اپل برای طراحی هر چه دقیق‌تر آیفون 12 پرومکس، بدنه و نمایشگر این گوشی هوشمند را با ظرافت خاصی طراحی کرده است. علاوه بر آن، استفاده از فولاد ضد زنگ و براق در طراحی آیفون 12 پرومکس زیبایی چشم‌نوازی را به این شاهکار اپل بخشیده است.

آیفون 12 پرومکس؛ گوشی با نمایشگر بزرگ و حرفه‌ای

در اولین برخوردار با آیفون 12 پرومکس یکی از مواردی که بسیار به چشم می‌آید نمایشگر بزرگ و حرفه‌ای این گوشی هوشمند است. شرکت اپل در طراحی نمایشگر این گوشی هوشمند از پنل OLED با ابعاد 6.7 اینچ استفاده کرده است. این نمایشگر می‌تواند تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 2778 در 1284 و تراکم پیکسل 458 در هر اینچ به نمایش‌گذارد. 

نمایشگر آیفون 12 پرومکس که تحت عنوان Super Retina XDR شناخته می‌شود، از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. شاید تنها ضعف نمایشگر آیفون 12 پرومکس طراحی آن با پنل 60 هرتزی باشد که این موضوع برای پرچم‌دار اپل کمی دور از انتظار است. 

آیفون 12 پرومکس؛ گوشی با دوربین سه گانه و توانمند

یکی از نکات قابل توجه در ساختمان آیفون 12 پرومکس، دوربین سه گانه و قدرتمند آن است. بهتر است بدانید آیفون 12 پرومکس از دوربین اصلی سه گانه با کیفیت 12 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد. همچنین در طراحی این گوشی هوشمند از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت دوربین سلفی آن، استفاده شده است.

 شرکت اپل برای کیفیت بهتر دوربین آیفون 12 پرومکس آن را به سیستم لرزش‌گیر نوین و قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال تا حداکثر 2.5 برابر مجهز کرده است. همچنین به لطف سیستم LiDAR می‌توان تصاویر مربوطه را با فوکوس دقیق و سریع‌تری ثبت نمود.

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط عالی

اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از جدیدترین محصول شرکت اپل هستید، می‌توانید با خرید قسطی گوشی ایفون 12 پرومکس از آن بهره‌مند شوید. همچنین در صورت تمایل شما می‌توانید این کالای دیجیتال را با شرایطی عالی از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید. 

بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از معتبرترین مراکز فروش قسطی موبایل است. همچنین راه‌اندازی این فروشگاه با هدف فراهم نمودن شرایط مناسب جهت خرید اقساطی گوشی ایفون و سایر کالاهای دیجیتال صورت گرفته است. 

به همین منظور می‌توان با مراجعه به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب از شرایط خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس به خوبی آگاه شد. علاوه بر آن، در صورت داشتن بودجه کافی می‌توان گوشی ایفون 12 پرومکس را به صورت نقدی نیز خریداری نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ

خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ بی شک مدل گلکسی s22 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی گوشی a51 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a51 سامسونگ
کمپانی سامسونگ یکی از اصلی‌ترین رقبای برند اپل است و هر کدام از این برندها طرفداران مخصوص به خود را دارند. برای خرید اقساطی گوشی a51 ...