خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/11 20:18:59

یکی از بهترین مدل‌های گوشی متعلق به برند شیائومی است. برای خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب



گوشی پر جذابیت شیائومی!

گوشی‌های شیائومی، همواره به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت و در عین حال با قابلیت‌های پیشرفته شناخته می‌شوند. فرقی نمی کند از گوشی‌های زیر 5 میلیون این برند خریداری کنید یا از گوشی‌های بالای 15 میلیون، با خرید این گوشی، همواره قابلیت‌های چشمگیری به شما عرضه می‌شود. اگر قصد داشته باشید تا یک گوشی میان رده را با قابلیت‌های پرچمدار خریداری کنید، گوشی 11t pro یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. حال اگر با برچسب قیمتی بالای 20 میلیون تومانی این گوشی در حال حاضر مشکل داشته باشید، راهکار پیشنهادی را می‌توان خرید قسطی گوشی 11t pro دانست. 

نمایشگر گوشی 11t pro

گوشی 11t pro دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD + 2400 x 1080 پیکسل است. این نمایشگر همچنین از نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که اسکرول و انیمیشن‌های روان را تضمین می‌کند. 

مشخصات سخت افزاری 11t pro

گوشی 11t pro مجهز به پردازنده Qualcomm SM8350, Snapdragon 888 5G با معماری 5 نانومتری بوده که این پردازنده در حد یک گوشی پرچمدار است. این چیپست قدرتمند با حداکثر 12 گیگابایت رم همراه شده است که اجرای همزمان چندین برنامه، خللی را بر عملکرد این تلفن وارد نمی‌کند. برای خرید اقساطی گوشی 11t pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فضای ذخیره سازی

از نظر فضای ذخیره سازی، گوشی 11t pro با دو حافظه 128 و 256 گیگابایتی ارائه می‌شود. این حافظه‌ها فضای کافی برای ذخیره تمام عکس‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌ها و فایل‌های شما را فراهم می‌کنند. نسخه 256 گیگابایتی با رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شود. درحالی که نسخه 128 گیگابایتی، با دو انتخاب رم 8 و 12 گیگابایتی همراه است. برای خرید قسطی گوشی 11t pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی 11t pro

یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی 11t pro سیستم دوربین آن است. این گوشی دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی همچنین از ویژگی‌های عکاسی پیشرفته مانند حالت شب، تشخیص صحنه با هوش مصنوعی و HDR پشتیبانی می‌کند. در قسمت جلو، گوشی 11t pro دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که تصاویر سلفی واضح و دقیق را ارائه می‌دهد. این گوشی از ویژگی‌هایی مانند زیباسازی هوش مصنوعی و حالت پرتره نیز پشتیبانی می‌کند. 

باتری گوشی 11t pro

گوشی 11t pro به یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید سریعا تلفن خود را شارژ کنید و زمان کمتری را صرف اتصال به پریز برق کنید. با خرید اقساطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

رابط کاربری گوشی 11t pro

از نظر نرم افزاری، گوشی 11t pro بر روی MIUI، سیستم عامل سفارشی مبتنی بر اندروید شیائومی اجرا می شود. MIUI یک رابط کاربر پسند با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی را ارائه می‌دهد. همچنین شامل ویژگی‌های مفیدی مانند حالت تاریک، کشو برنامه و انواع برنامه‌های از پیش نصب شده است. 

خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب

در این مقاله، شما را با مشخصات گوشی 11t pro آشنا کردیم. این گوشی را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم‌دار ولی با قیمتی معقول هستند، پیشنهاد کرد. در صورتی که شما هم تمایل به خرید اقساطی گوشی 11t pro داشته باشید، فروشگاه قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های کشور در حوزه فروش نقدی و اقساطی انواع کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی است. قسطی کلاب با 6 ارائه دهنده طرح‌های اعتباری برای خرید اقساطی کالا طرف قرارداد است. از این بابت شما می‌توانید از تمامی این ارائه دهندگان، وام خرید کالا دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي مک بوک ایر

خرید اقساطي مک بوک ایر
اگر قصد خرید اقساطي مک بوک ایر با شرایطی عالی دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی ایرپاد 3

خرید اقساطی ایرپاد 3
جدیدترین محصولات شرکت اپل با نام AirPad3 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی ایرپاد 3 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...