خرید قسطی ps5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 07:23:05

کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی ps5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ps5 با چک


کنسول ps5؛ محصولی حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای

کنسول ps5 یکی از بهترین ابزارهای موجود جهت انجام بازی‌های ویدیویی با کیفیت بالا و عملکردی مناسب است. در شرایط کنونی بسیاری از افراد به دنبال خرید قسطی ps5 با چک هستند تا به این طریق بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید این کنسول را پس‌انداز نمایند. بالاخره پس از گذشت 7 سال از عرضه کنسول نسل هشتمی سونی (ps4)، حالا نوبت به عرض اندام کنسول نسل نهمی این شرکت یعنی پلی استیشن 5 رسیده است.

شرکت سونی درست در زمانی که جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد؛ با عرضه نمودن این کنسول بازی کمی از دردهای جامعه گیمرها را تسکین بخشید. بهتر است بدانید شرکت سونی در زمان عرضه کنسول ps4 توانسته بود بر رقیب دیرینه خود یعنی ماکروسافت پیروز شود.

حالا با ورود به نسل جدید کنسول‌های بازی آیا شرکت سونی می‌تواند همچنان پیروز میدان باشد یا خیر؟ شرکت سونی کنسول ps5 را در سال 2020 به بازارهای جهانی عرضه نمود. این کنسول بازی از جنبه‌های ظاهری و سخت افزاری و همچنین دسته‌های بازی، دارای تغییرات گوناگونی بوده است. 

در حال حاضر شرکت سونی دو نسخه از کنسول ps5 را تحت عنوان استاندارد و دیجیتال به بازار عرضه کرده است. بنابراین شما هم می‌توانید با خرید اقساطی ps5 با چک یک نسخه از این کنسول‌های بازی را تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی ps5 با چک می‌توان این کنسول بازی را با شرایطی مناسب خریداری نمود. 

کنسول ps5؛ کنسولی با طراحی ظاهری مدرن و زیبا

کنسول ps5 جزو آن دسته از دستگاه‌هایی بوده که از طراحی ظاهری زیبا و مدرن بهره‌می‌برد. بهتر است بدانید نسخه‌های قبلی کنسول پلی استیشن غالبا با رنگ مشکی به بازارهای جهانی عرضه می‌گردیدند. اما سونی در طراحی ps5 دست به اقدام جالبی زده و در طراحی این کنسول بازی از رنگ سفید و مشکی در کنار یکدیگر استفاده کرده؛ همچنین این امر زیبایی ps5 را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. 

اما نکته‌ دیگری که در خصوص ظاهر این کنسول بازی وجود دارد، اندازه بزرگ آن بوده که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. به گفته بسیاری از کارشناسان، ابعاد بزرگ کنسول ps5 به خاطر وجود سیستم خنک کننده فوق‌العاده قوی این کنسول بازی می‌باشد. شرکت سونی برای جذاب‌تر شدن ظاهر این کنسول، طراحی آن را به صورت کاملا منحصر به فرد انجام داده است. به گونه‌ای که شما می‌توانید از کنسول ps5 به صورت افقی و عمودی استفاده نمایید.

شرکت سونی برای مقاومت بیشتر این کنسول بازی، بدنه آن را با کیفیتی فوق‌العاده طراحی کرده است؛ این موضوع در هنگام استفاده از ps5 به خوبی حس می‌شود. همچنین شرکت سونی برای راحتی بیشتر کاربران، طراحی پنل‌های این کنسول را به صورت جدا شونده انجام داده است. به این ترتیب شما می‌توانید قسمت‌های مختلف بدنه این کنسول را جدا کرده و آن‌ها را تمیز نمایید. 

کنسول ps5؛ کنسولی با سخت افزار قدرتمندتر از گذشته

سونی برای ماندن در کورس رقابت با مایکروسافت در طراحی ps5 خود از قطعات سخت افزاری توانمندی استفاده کرده است. به همین منظور برخی از متداول‌ترین قطعات سخت افزاری کنسول ps5 عبارتند از :

• طراحی شده با پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس پردازشی 3.5 گیگاهرتز

• طراحی شده با پردازنده گرافیکی توانمند با قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس

• دارای 16 گیگابایت حافظه رم جهت انجام راحت بازی‌ها

• مجهز به 825 گیگابایت حافظه SSD جهت ذخیره سازی و لودینگ سریع بازی‌ها

خرید اقساطی ps5 با چک از فروشگاه قسطی کلاب با بهترین شرایط

اگر شما هم علاقه‌مند به انجام بازی سرگرمی ویدیویی هستید می‌توانید با خرید قسطی ps5 با چک انواع بازی‌های ویدیویی را با کیفیت فوق‌العاده انجام دهید. به همین منظور شما می‌توانید جهت خرید اقساطی ps5 با چک به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید. 

بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایطی مناسب برای فروش قسطی پلی استیشن، امکان خرید اقساطی ps5 را برای همگان فراهم کرده است. همچنین در صورت تمایل شما می‌توانید کنسول ps5 را به صورت نقدی نیز خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 بدون چک

خرید اقساطی ps5 بدون چک
کنسول بازی جذاب پلی استیشن 5 یکی از بهترین محصولات شرکت سونی است. برای خرید اقساطی ps5 بدون چک به بخش کنسول بازی در دسته...

خرید قسطی ایکس باکس

خرید قسطی ایکس باکس
در این روزهای کرونایی و نبود هیچگونه تفریحی تنها کنسول‌های بازی می‌توانند حال شما را خوب کنند و اوقات مفرحی را برای شما و عزیزانتان فراهم ...