فروش اقساطی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/19 16:08:35

همان طور که می دانید آیفون را می توان جزء شناخته شده ترین گوشی های موجود در بازار قرار داد. این گوشی ها از قیمت بالایی نیز برخوردارند که خرید نقدی آن ها را سخت می کند. از این برای خرید اقساطی می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی آیفون

معرفی گوشی های آیفون

اپل یکی از معتبر ترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان است.بسیاری عقیده دارند که این شرکت با طراحی و تولید گوشی های رده بالا توانسته است بازارهای جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد. ما در اینجا قصد داریم در مورد ویژگی های منحصر به فرد آیفون ایکس با شما صحبت می کنیم.

تاکنون کمپانی های مختلفی تلاش کرده اند تا سیستم تشخیص چهره را در گوشی های خود قرار دهند. بسیاری از کمپانی ها در انجام این کار شکست خوردند اما اپل این کار را انجام داده است. این کمپانی با حذف تاچ آیدی از گوشی های خود و جایگزین کردن آن با قابلیت Face ID نشان داده است که توانسته به خوبی این سیستم را در گوشی های خود پیاده سازی کند.

در سیستم Face ID اپل از اسکن سه بعدی استفاده می شود که یک روش کاملا جدید به حساب می آید. این سیستم به قدری دقیق عمل می کند که با قرار دادن عکس شخص می تواند چهره کاربر را بعد از اعمال تغییراتی مثل گذاشتن عینک و یا تغییر فرم مو تشخیص دهد.

قابلیت True Tone قبلا در آیپدهای اپل استفاده شده است. به موجب این قابلیت دستگاه می تواند شدت نور محیط اطراف را مورد سنجش قرار دهد و براساس آن تعادل رنگ سفید و سایر رنگ ها را در صفحه نمایش گوشی بهینه سازی کند؛ به این ترتیب شما بهترین کیفیت تصویر را خواهید داشت.

یکی از ویژگی های جدید گوشی های آیفون x مربوط به توانایی آن ها در ضبط کردن ویدیوهای فول اچ دی با نرخ 60 فریم است. ضبط ویدئو هنگامی که جسم در حال حرکت است با دقت زیادی انجام می شود گوشی های آیفون دارای قابلیت های منحصر به فردی هستند و به کاربران اجازه می دهد تا از فناوری های روز دنیا استفاده کنند.

به طور کلی اپل تمام تلاش خود را می کند تا همه ساله امکانات و قابلیت های جدیدی به محصولات خود اضافه کند و معمولا امکاناتی اضافه می کند که موجب شگفتی کاربران می شود و اغلب آن ها را ترغیب می کند که گوشی های خود را به مدل های جدید تر ارتقاء دهند.

فروش قسطی آیفون در قسطی کلاب با شرایط ویژه

قیمت بالای آیفون باعث شده است که فروشگاه های زیادی این محصول را به صورت اقساطی به فروش می رسانند. قسطی کلاب یکی از فروشگاه های اینترنتی است که شرایط خوبی را برای خرید اقساطی آیفون ارائه می دهد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

در صورت بروز هر نوع مشکل یا سوالی می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس گرفته و از پشتیبانی بسیار خوب این شرکت بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی واچ5

خرید اقساطی گلکسی واچ5
اگر به دنبال یک ساعت هوشمند منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گلکسی واچ5 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

فروش قسطی اپل واچ 7

فروش قسطی اپل واچ 7
امروزه گجت‌های پوشیدنی طرفداران بسیاری دارند. برای خرید قسطی اپل واچ 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...