خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/5 15:04:22

برند اپل برندی استثنایی در زمینه محصولات دیجیتالی است و طرفدارات بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس


بررسی گوشی آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 پرو مکس اپل در سال 2019 میلادی معرفی و سپس به بازار عرضه شد. این دستگاه در رنگ‌های زیبا و جذاب سبز، نقره‌ای، خاکستری و طلایی تولید شده است. 

ابعادی برابر با 158 در 77.8 در 8.1 میلیمتر مکعب و وزنی معادل 226 گرم‌ دارد. جنس پنل جلو و پشت از شیشه می‌باشد و قاب نیز، از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

این دستگاه، دارای یک گواهی مخصوص برای مقاومت در برخورد با گرد و غبار و همچنین نفوذ قطرات آب است و می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق چهار متری آب دوام بیاورد. قابلیت خرید قسطی آیفون 11 پرو مکس در قسطی کلاب امکان پذیر شده است

نمایشگر

این گوشی استثنایی دارای یک صفحه 6.5 اینچی است که از فناوری سوپر Retina XDR OLED برخوردار است. نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 83.7 درصد است و تراکم پیکسلی آن نیز در حدود 458 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. 

این دستگاه قادر است تا 16 میلیون زنگ زنده و واقعی را نمایش دهد. همچنین، دارای خصوصیات ویژه‌ای مانند دالبی‌ویژن، پشتیبانی از HDR10، وجود طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، نمایشگر True-tone است. میزان روشنایی در این صفحه نمایش 800 نیت است. 

بر روی این صفحه نمایش یک لایه محافظت کننده از نوع شیشه‌ای از جنس اولفوبیک و  ضد خش است و سبب می‌شود تا بازتاب نور کم شود و همچنین مانع باقی ماندن لکه بر روی صفحه می‌باشد.

مشخصات فنی

این دستگاه از یک تراشه 7 نانومتری با مشخصه اپل A13 Bionic تشکیل شده است و دارای سیستم عاملiOS 13  می‌باشد. دارای 4 گیگابایت رم است و حافظه نیز در سه ورژن مختلف با ظرفیت‌های 64، 256 و 512 گیگابایت می‌باشد. با خرید قسطی آیفون 11 پرو مکس دقت، سرعت و کیفیت را مشاهده نمایید.

دوربین‌های 12 مگاپیکسلی

گوشی اپل دارای یک زوم اپتیکالی دو برابری و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. به علاوه، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی دیگر نیز قرار دارد. دارای یک فلش چهارگانه دو رنگ هم در ماژول قرار گرفته است. این دوربین‌ها می‌توانند با کیفیت‌های متفاوتی فیلم برداری کند.

همچنین صدا به صورت استریو ضبط خواهد شد. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی دارای یک مدت پرواز سه بعدی است و مجهز به ژیروسکوپ می‌باشد. با خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس فیلم‌برداری جلوه ویژه‌ای دارد!

مشخصات صوتی

در این گجت هوشمند از فناوری دالبی اتموس و دالبی دیجیتال پلاس استفاده می‌شود. این دستگاه دارای یک لغو کننده نویز صدا است که از طریق میکروفون اختصاصی عمل می‌کند.

خصوصیات باتری

در این دستگاه از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی برخوردارید که با ظرفیت 3969 آمپرساعت دارد و با یک شارژر سریع 18 واتی به سرعت شارژ می‌شود. علاوه بر این، قابلیت شارژ بی‌سیم دارد. با خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس همیشه شارژ شارژ باشید!

امکانات و تجهیزات

این تلفن همانند بقیه گوشی‌های اپل از دستیار صوتی سیری برخوردار است که از زبان محاوره پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکسهیچ رویایی دست نیافتنی نیست!

ارتباط و اتصال

پرومکس 11 قابلیت برقراری ارتباط با وای فای و بلوتوث را دارد. همچنین، مجهز به GPS وNFC است و دارای یک کابل USB و کانکتور ریورسبل اختصاصی می‌باشد.

خرید گوشی آیفون 11 پرو مکس از فسطی کلاب

اگر دوست دارید تا از یکی از بهترین گوشی‌های روز دنیا برخوردار شوید، می‌توانید این دستگاه فوق‌العاده را تهیه فرمایید. اپل یکی از مشهورترین سازندگان تلفن همراه در دنیا می‌باشد. هم اکنون می‌توانید با مراجعه به قسطی کلاب از خرید قسطی آیفون 11 پرو مکس برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a03

خرید اقساطی گوشی a03
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و جدید سال 2021 برند سامسونگ مدل A03 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a03 به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشي ایفون 14

خرید اقساطی گوشي ایفون 14
یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات شرکت اپل مدل جدید تلفن همراه آن است. برای خرید اقساطی گوشي ایفون 14 به بخش موبایل در دسته...