خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/21 20:50:08

یخچال‌ فریزرهای برند امرسان بسیار متفاوت و اصولی طراحی و تولید شده‌اند. برای خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان


بررسی یخچال فریزر امرسان

برند محبوب امرسان دارای تولیداتی مانند یخچال فریزر، اجاق گاز و هود، جارو برقی و ماشین لباسشویی می‌باشد. یخچال فریزرهای این برند دارای شهرت جهانی هستند. لوازم خانگی امرسان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای داخلی به فعالیت می‌پردازد.

هدف این شرکت نیز، ارائه لوازم خانگی باکیفیت به ایرانیان است. یخچال‌های امرسان از کیفیت تولید مناسبی برخوردار است. این تولیدات داخلی، ضمن داشتن کیفیت مناسب، از طراحی فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار هستند. 

یخچال فریزرهای امرسان، تنوع بالایی دارند و قیمت آن‌ها مقرون به صرفه است. قابلیت خرید قسطي یخچال فریزر امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

مقایسه دو مدل یخچال فریزر امرسان مدل‌ TFH17T و مدل TFN18D

این دو یخچال شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. هر دو سفید رنگ هستند، همچنین توسط امرسان گارانتی می‌شوند و از نوع یخچال‌های بالا به پایین یا کمبی می‌باشند. هر دو یخچال، نمودار مصرف انرژی A دارند و مدت گارانتی آنها 36 ماه می‌باشد. 

محدوده وزن هر دو شبیه به هم می‌باشد، اگرچه که یخچال TFN18D چند کیلویی بیشتر است. هر دو یخچال فاقد آبریز بیرونی و یخساز اتوماتیک هستند. طبقات شیشه‌ای هر دو از نوع نشکن است. با خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.

ویژگی‌های ظاهری

در مدل TFN18D گنجایش یخچال 255 لیتر و گنجایش فریزر 80 لیتر است. گنجایش کلی نیز، 18 فوت می‌باشد. در کل این یخچال فریزر 335 لیتر گنجایش دارد.

ارتفاع آن 1810 میلیمتر است و عمقی برابر با 670 میلیمتر و پهنایی معادل 600 میلیمتر دارد. تعداد 4 طبقه جدا شونده و معمولی دارد، همچنین جهت باز شدن درب نیز به سمت راست می‌باشد.

در مدل TFH17T گنجایش یخچال 255 لیتر و گنجایش فریزر 80 لیتر است. گنجایش کلی نیز، 17 فوت می‌باشد. در کل این یخچال فریزر 335 لیتر گنجایش دارد. ارتفاع آن 1740 میلیمتر است و عمقی برابر با 675 میلیمتر و پهنایی معادل 660 میلیمتر دارد. 

تعداد 4 طبقه جدا شونده و معمولی دارد، همچنین جهت باز شدن درب نیز به سمت راست می‌باشد. وزن آن 69.5 کیلوگرم است. با خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان یک محصول فوق‌العاده داشته باشید.

امکانات و قابلیت‌ها

اگر چه هر دو این مدل‌ها از سیستم سرد کننده سریع برخوردارند و بدون برفک یا نوفراست می‌باشند، ولی تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. برای مثال مدل TFN18D دارای سیستم عیب یاب هوشمند، گردش هوایی اجباری، سیستم انجماد سریع، نمایشگر تاج پنل و سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی می‌باشد، در حالی که TFH17T مدل فاقد این امکانات می‌باشد.

هر دوی این مدل‌ها دارای کنترلر مکانیکی، کشوی مخصوص میوه جات، سبزیجات تازه، جای مخصوص لبنیات و بطری می‌باشند. به علاوه، دارای پایه‌های قابل تنظیم است و از چرخ بهره‌مند می‌باشند. بنابراین، می‌توان به راحتی این یخچال‌ها را جابجا کرد. در ادامه توضیح می‌دهیم که یخچال مدل TFN18D چه نوع قابلیت‌های خاصی دارد.

سیستم عیب یاب هوشمند

سیستم عیب یاب هوشمند به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون مراجعه به تکنسین، خودتان ایراد دستگاه را متوجه شوید و مشکل آن را حل کنید. با خرید قسطي یخچال فریزر امرسان یک دستگاه استثنایی داشته باشید!

گردش هوایی اجباری

گردش هوای اجباری نیز کمک می‌کند تا ضمن برخورداری تمامی طبقات یخچال، از هوای مرطوب و تازه، محیط آن بهداشتی و بدون بو شود و محصولات غذایی داخل یخچال نیز، ماندگار بماند.

سیستم انجماد سریع 

سیستم انجماد سریع کمک می‌کند تا به محض قرار دادن ماده غذایی درون یخچال و فریزر به سرعت دما کاهش یابد، همچنین گردش هوای اجباری نیز کمک می‌کند تا ضمن برخورداری تمامی طبقات یخچال، از هوای مرطوب و تازه، محیط آن بهداشتی و بدون بو شود و محصولات غذایی داخل یخچال نیز، ماندگار بماند. 

نمایشگر تاج پنل

نمایشگر تاچ پنل کمک می‌کند تا بتوانید به صورت لمسی از پنل تنظیمات، موارد دلخواه خود را تنظیم کنید. علاوه بر این، ظاهری مدرن و زیبا نیز به یخچال شما خواهد بخشید.

سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی

سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی نیز، بهینه مصرف شدن انرژی کمک می‌کند. با خرید اقساطي یخچال فریزر امرسان در مصرف بهینه انرژی کوشا باشید!

خرید یخچال امرسان از قسطی کلاب

برای خریدن یکی از یخچال‌های فوق‌العاده برند امرسان می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر این فروشگاه مجازی بهره‌مند شوید. 

در زمینه اقساطی کالا می‌توانید از لیزینگ‌های موجود در فروشگاه قسطی کلاب به آسانی وام بگیرید و لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي یخچال فریزر امرسان از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولرگازی ال جی

خرید قسطی کولرگازی ال جی
کولرگازی‌های ال جی جز برترین و مدرن‌ترین محصولات کمپانب ال جی است که با وجود قیمت بالا از فروش فراوانی برخوردار است. به همین منظور...

خرید اقساطی ظرف شویی هیمالیا

خرید اقساطی ظرف شویی هیمالیا
ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ای است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ظرف شویی هیمالیا به بخش ماشین...