خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/17 22:28:03

شما هم می‌توانید به سادگی خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما از بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.


خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما از قسطی کلاب


لوازم خانگی پاکشوما

امروزه خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما برای بیشتر افراد تبدیل به یک فرصت شده است، چرا که می‌توانند با شرایط بسیار عالی به یک محصول با کیفیت دسترسی پیدا می‌کنند. برند پاکشوما همیشه در میان برندهای ایرانی حرف اول را می‌زند چرا که امتحان خود را در سال‌های اخیر پس داده و تبدیل به یک برند محبوب در میان ایرانیان شده است.

پرسنل متخصص با دانش و علم به روز خود تلاش می‌کنند تا کالای ساخته شده از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار باشد. از جمله لوازم خانگی ساخت این برند عبارتند از یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی. در ادامه این مطلب شما را با نحوه خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما و انواع لوازم خانگی ساخت این برند آشنا می‌سازیم. 

انواع لوازم خانگی که ساخت برند پاکشوما می‌باشد بر طبق استانداردهای روز دنیا و آخرین تکنولوژی طراحی و ساخته گردیده است. امروزه خرید برندهای لوازم خانگی خارجی قیمت‌های بسیار زیادی را بر خانواده‌ها به خصوص جوانان در اول زندگی تحمیل می‌کند. این برند به دلیل نداشتن هزینه‌های واردات و گمرکی از قیمت‌های بسیار مناسبی نسبت به نمونه‌های خارجی برخوردار است. برند پاکشوما با ساخت لوازم خانگی ضروری برای خانواده‌های ایرانی تلاش کرده تا در بازار ایران جای پای خود را محکم کند. در ادامه به برخی از محصولات این برند می پردازیم. برای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

محصولات این برند

-یخچال فریزر: یخچال فریزر نیاز اساسی هر خانه می‌باشد و اکثر افراد در خریدهای خود به دنبال برندی با کیفیت هستند. یخچال فریزرهای برند پاکشوما با کیفیت بی‌نظیر خود و امکانات خاص خود بسیار پر فروش هستند. از امکانات این یخچال فریزرها می‌توان به سیستم گردش هوای چندگانه، انجماد سریع فریزر، سیستم اکونومی در زمان‌های عدم استفاده اشاره کرد. سیستم برفک زدای اتوماتیک، کنترل هوشمند دیجیتالی، سیستم عیب یاب هوشمند، کنترل پنل لمسی نیز از امکانات خاص این کالا می‌باشد.

-جاروبرقی: جاروبرقی ساخت این برند با مکندگی بسیار بالای خود و طراحی بی‌نظیر با برندهای مطرح خارجی رقابت شدیدی دارد. خدمات پس از فروش بسیار خوب در این برند یکی دیگر از شاخص‌های متمایز کننده برند پاکشوما می‌باشد.

-ماشین ظرفشویی: ظرفشویی‌های ایستاده و رومیزی با طراحی‌های بسیار زیبا و قیمت‌های بسیار منطقی از برند پاکشوما در بازار موجود می‌باشد. ظرفشویی‌های رومیزی مخصوص خانواده‌های کم جمعیت می‌باشد. با خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

-کولر گازی: کولر‌های گازی ساخت این برند بسیار کم مصرف و بی صدا هستند و مدل‌های بسیار متفاوتی در این برند موجود می‌باشد.

-ماشین لباسشویی: ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با قابلیت‌های بسیار ویژه در این برند موجود می‌باشد که می‌توانید با توجه به نیاز خود از این مدل‌ها تهیه کنید. قابلیت تنظیم دمای آب، شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای، شستشوی اقتصادی البسه از قابلیت‌های بی‌شمار برند پاکشوما می‌باشد. 

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما 

خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما در کنار خرید نقدی یکی از روش‌های تهیه کالاهای این برند می‌باشد. خرید اقساطی از سایت‌های زیادی در فضای مجازی امکان پذیر می‌باشد، اما سایت قسطی کلاب به دلیل شرایط فروش فوق العاده خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این سایت افراد می‌توانند از لوازم خانگی برندهای با کیفیت نظیر پاکشوما خرید کنند. فروش قسطی در این سایت بدون پیش پرداخت، سفته و حتی ضامن می‌باشد. پرداخت اقساط در این سایت به صورت 3 الی 12 ماهه می‌باشد. این شرایط به دلیل تکریم مشتری و حمایت از تولید داخل بر روی محصولات برند پاکشوما قرار گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اتو فیلیپس

خرید اتو فیلیپس
داشتن یک اتوی مناسب و باکیفیت در هر خانه‌ای ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی اتو فیلیپس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب ...

مقایسه لوازم خانگی ال جی با سامسونگ

مقایسه لوازم خانگی ال جی با سامسونگ
در هنگام خرید لوازم خانگی به طور حتم انتخاب برند یکی از سخت‌ترین تصمیم گیری‌ها می‌باشد. در این مقاله قصد داریم دو برند معروف لوازم خانگی ...