خرید قسطي گوشی s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 15:22:11

شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطي گوشی s23 ultra با چک


چرا خرید قسطی گوشی s23 ultra ترند شده است؟

هنگامی که به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید، انتخاب میان گزینه‌‌های مختلفی که به بازار ارائه شده‌اند همیشه یک چالش بزرگ است. تنوع بالای صدها مدل گوشی موجود در بازار، به خصوص برای کسی که اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی ندارد، یک معضل بزرگ به شمار می‌‍رود. همچنین اگر قصد خرید اقساطی تلفن همراه را دارید؛ نمی‌توان به هر فروشگاهی برای این کار اعتماد کرد.

در این مطلب سعی داریم تا به شما در این زمینه کمک کنیم. از همین رو یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند بازار از برند سامسونگ با نام Samsung Galaxy S23 Ultra را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین در ادامه به بررسی شرایط خرید قسطي گوشی s23 ultra خواهیم پرداخت. در انتها نیز بررسی می‌کنیم که چرا این گوشی ارزش خرید بالاتری نسبت به مدل‌های مشابه را دارد.

دوربین عالی و بی رقیب

Samsung Galaxy S23 Ultra تنها یک تلفن همراه نیست. این گوشی هوشمند می‌تواند نقش یک دوربین فوق حرفه‌ای را برای شما بازی کند. دوربین اصلی این گوشی با 108 مگاپیکسل از تکنولوژی‌های زوم اپتیکال 3X و لرزه گیر پیشرفته بهره می‌برد. این امکانات باعث تولید عکس‌های استثنایی با وضوح بالا می‌شود.

همچنین، دوربین سلفی سامسونگ s23 ultra کیفیت 40 مگاپیکسلی دارد که باعث خلق تصاویر شگفت‌انگیزی با وضوح بسیار بالا می‌شود. اگر بودجه شما برای خرید دوربین و تلفن همراه محدود است به شما توصیه می‌کنیم به جای هزینه برای هر دو مورد، با خرید اقساطي گوشی s23 ultra یک تیر و دو نشان بزنید.

صفحه ‌نمایش بی‌نظیر

از اصلی ترین ویژگی‌های رقابتی Galaxy S23 Ultra صفحه ‌نمایش فوق‌العاده‌ قدرتمند آن است. این صفحه‌نمایش 6.8 اینچی، دارای پنل Dynamic AMOLED 2X با پشتیبانی از HDR10+ است. وضوح تصویر این صفحه نمایش برابر با 1440 در 3088 پیکسل است که نرخ نوسازی آن نیز 120 هرتز می‌باشد.

یکی از مواردی که باعث شده تا قیمت Galaxy S23 Ultra  کمی بالا باشد و خرید قسطی گوشی s23 ultra ترند بشود؛ همین صفحه نمایش قدرتمند است که هنگام تماشای ویدیو و انجام بازی‌های طولانی به هیچ عنوان باعث خستگی چشم شما نمی‌شود. همچنین اگر به دنبال نوشتن یا نقاشی با قلم S Pen هستید این گوشی هوشمند یک انتخاب حرفه‌ای است. در صورتیکه به دلیل قیمت می‌خواهید از خرید این گوشی منصرف بشوید، به شما توصیه می‌کنیم تا با خرید قسطي گوشی s23 ultra فرصت استفاده از این ویژگی‌های خاص را از خود دریغ نکنید. 

کارایی بالا

یکی از دلایلی که ما خرید قسطی گوشی s23 ultra را به شما توصیه می‌کنیم، قدرت و کارایی بالای این گوشی هوشمند است. گلکسی s23 Ultra را به جرات می‌توان قوی‌ترین گوشی اندروید موجود در بازار نام برد. تراشه موجود در این گوشی اسنپ دراگون 8 نسل دو است که اورکلاک شده و سرعت بسیار بالایی دارد.

یکی از مزایای تراشه به کار رفته در این گوشی نسبت به نسل 1  آن، بهتر شدن 35 درصدی عملکرد و همچنین مصرف بهینه‌تر cpu تا 40% است. تراشه اسنپ دراگون به کار رفته در Galaxy S23 Ultra هشت هسته‌ای است و تنها در این گوشی از این مدل تراشه با این ویژگی‌ها استفاده شده است. همین ویژگی‌ها می‌تواند قیمت نسبتا بالای این گوشی را توجیه کند که البته پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي گوشی s23 ultra است. در انتها شرایط خرید قسطی گوشی s23 ultra را نیز توضیح خواهیم داد.

دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند s23 ultra

•پشتیبانی از فناوری 5G
•NFC
•بلوتوث 5.2
•USB Type-C
•باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر
•امکان استفاده برای گیمینگ
•مقاوم در برابر آب تا عمق 1.5 متری 

خرید قسطي گوشی s23 ultra

گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra یک تلفن هوشمند پرچمدار است که مزایای زیادی دارد. ویژگی‌های برجسته این تلفن همراه باعث شده تا در مدت کوتاهی خرید اقساطي گوشی s23 ultra به یکی از پرطرفدار ترین‌ ترندهای بازار تبدیل شود. مشکلی که وجود دارد هزینه نسبتا بالای آن برای اکثریت جامعه است. ما در قسطی کلاب در تلاشیم تا امکان خرید انواع گوشی‌های هوشمند را برای همه مردم فراهم آوریم. از همین رو شرایط خاصی را برای خرید قسطی گوشی s23 ultra در نظر گرفته‌ایم. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید از بین چندین طرح ایرانیان، حامی، بایچک، پویا شرایط مناسب بودجه خود را انتخاب کرده و به راحتی اقدام به خرید قسطی گوشی s23 ultra بنمایید.

همچنین در صورتی که توانایی خرید غیر اقساطی این گوشی هوشمند را دارید می‌توانید به صورت نقدی سفارش خود را از قسطی کلاب ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. ما در قسطی کلاب در تلاشیم تا با فروش قسطی امکان استفاده همگان از بهترین و به روز ترین انواع کالای دیجیتال را با آسان‌ترین شرایط فراهم آوریم.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گلکسی بادز 2

فروش اقساطی گلکسی بادز 2
یکی از محصولات جذاب و خوش قیمت سامسونگ بی شک مدل گلکسی بادز 2 می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی بادز 2 به بخش...

لپ تاپ msi

لپ تاپ msi
لپ‌تاپ msi جز برترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌باشد که در بین مردم محبوبیت بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ msi هستید، به بخش ...