خرید اقساطی a24 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 17:26:15

اگر به دنبال خرید اقساطی a24 سامسونگ با شرایطی بی نظیر هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی a24 سامسونگ


بررسی ویژه گوشی a24 سامسونگ

خرید قسطی a24 سامسونگ برای افرادی که قصد پرداخت نقدی وجه برای گوشی را ندارند بهترین گزینه می‌باشد. گوشی‌های سامسونگ از جمله برندهایی هستند که همیشه طرفداران خاص خود را دارند و همیشه در حال صعود و برتری نسبت به سایر برندها می‌باشد. این تلفن‌های همراه با کیفیت و کارایی بالا تبدیل به پر فروش‌های بازار گردیده است. 

عملکرد تلفن‌های همراه برند سامسونگ بر پایه پلتفرم اندروید می‌باشد که دسترسی و کار با آن بسیار راحت می‌باشد. کیفیت سخت افزاری این برند بسیار بالا می‌باشد و خدمات پس از فروش بسیار خوبی در ایران دارد که می‌تواند خیال شما را از هر جهت آسوده سازد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید اقساطی a24 سامسونگ آشنا سازیم. 

مشخصات گوشی

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین گوشی‌های بازار سامسونگ a24 می‌باشد که در سال 2021 به بازار عرضه گردیده است. این گوشی با طراحی خاص و قدرت سخت افزاری خاص خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. از ویژگی‌ها و مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پردازنده MediaTek Helio G80 آن اشاره کرد که توان اجرای بازی‌های سنگین را دارد. رم این دستگاه 5 گیگا بایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت می‌باشد و یک کارت حافظه یک ترا بایتی را پشتیبانی می‌کند. 

صفحه نمایش آن 6.5 اینچی است و رزولوشن آن نیز 1600*720 پیکسل می‌باشد که تصاویری با رنگ‌های واقعی و با کیفیت را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل می‌باشد که یک دوربین 5 مگاپیکسلی واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در آن تعبیه گردیده است. گوشی سامسونگ a24 قابلیت ثبت و ضبط تصاویر و ویدئوهای FULL HD را دارد. برای خرید قسطی a24 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری آن بسیار قدرتمند بوده و توان نگهداری شارژ تا 48 ساعت را دارا است و 5000 میلی آمپری می‌باشد. سیستم عامل آن اندروید 11 است و قابلیت فعالسازی همزمان دو سیم کارت را نیز دارد. سایر امکانات آن عبارتند از جی پی اس، بلوتوث، حسگر، وای فای و پورت یو اس بی. بدنه سامسونگ A24 پلاستیکی است و بسیار خوش دست و شیک است. برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده با امکانات خوب هستند این گوشی بسیار کاربردی می‌باشد. 

کالای دیجیتال

سامسونگ یک شرکت کره‌ای می باشد که وظیفه اصلی این برند تهیه با کیفیت‌ترین کالای دیجیتال است. سابقه این برند بالغ بر یک قرن می‌‍باشد و گوشی‌های بسیار کاربردی و با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده است. پشتیبانی فنی، کیفیت سخت افزاری، شکل ظاهری و دوام و ماندگاری گوشی‌های سامسونگ بر هیچکس پوشیده نمی‌باشد. با در نظر گرفتن تمام این موارد خرید این گوشی‌ها بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد. برای خرید اقساطی a24 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی a24 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

امروزه سایت‌های زیادی برای خرید اقساطی a24 سامسونگ وجود دارد که افراد می‌توانند با مراجعه به آنها اقدام به خرید اقساطی کنند. اما سایت قسطی کلاب نسبت به سایت‌های دیگر بسیار متمایز و بی‌نظیر می‌باشد. در این سایت می‌توانید کالای دیجیتال مورد نظر خود را بدون پیش پرداخت و ضامن تهیه کنید. فروش قسطی در این سایت با شرایط بسیار آسان همراه می‌باشد و در یک دوره 3 الی 12 ماهه باید اقساط خود را بپردازید. در صورت داشتن هر گونه سوال درباره نحوه خرید و شرایط اقساطی و خدمات پس از فروش می‌توانید با کارشناسان بخش فروش این سایت ارتباط برقرار کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تبلت شیائومی

فروش اقساطی تبلت شیائومی
تبلت‌های شیائومی با طراحی و کارایی عالی طرفداران بسیاری دارند. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت

خرید قسطی آیفون 13 بدون پیش پرداخت
اگر دوست دارید جدیدترین گوشی شرکت اپل با شرایط ویژه خریداری نماید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...