خرید اقساطی مایکروویو دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/31 08:04:29


جهت مشاهده خرید اقساطی مایکروویو دوو به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مایکروویو دوو

اطلاعاتی درباره خرید مایکروویو

خرید اینترنتی با یک کلیک در بخش لوازم خانگی امکانپذیر می باشد قسطی کلاب با بهترین افر های دنیا به شما این کمک را می کند که بتوانید خرید اینترنتی انجام بدهید آیا تاکنون چیزی درباره طرح خرید اقساطی مایکروویو دوو شنیده اید؟ آیا می دانید چگونه می توانید بدون پرداخت یکجای مبلغ و حتی بدون پیش پرداخت، صاحب یک مایکروویو با کیفیت از برند دوو شوید؟ در این مقاله می خواهیم درباره این طرح و همچنین شرایط آن با شما صحبت کنیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

طرح خرید اقساطی مایکروویو دوو

برند دوو یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در جهان است. این شرکت با تغییر رویه از تولید خودرو به تولید لوازم خانگی سال های سال است که در حالی تولید و صادرات محصولات و لوازم خانگی با کیفیت به سراسر نقاط جهان است. قطعا شما نیز حتی اگر از محصولات این شرکت استفاده نکرده باشید، در صورتی که کمی در بازار لوازم خانگی پیگیر بوده باشید، نام این برند را شنیده اید.
این برند یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی و به خصوص مایکروویو در ایران است. محصولات این برند به دلیل امتحان شدن و اثبات کیفیت بالا، در بازار های داخلی دارای متقاضیان و مشتریان فراوانی هستند. 

به دنبال این کیفیت بالا قطعا این محصولات دارای قیمت بالایی نسبت به نمونه های داخلی و یا سایر برندها نیز خواهند بود.
تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی نیز در سال های اخیر با توجه به این مسئله و همچنین سیل افزایش یکجای قیمت ها در سال 97، به هیچ شرایطی غیر از خرید نقدی راضی نمی شوند. 

شوک حاصل از افزایش شدید نرخ ارز باعث شده است تا عرضه کنندگان، اقدام به ارائه شرایط خرید اقساطی مایکروویو دوو نکنند. زیرا در چنین شرایطی در بازار، قیمت ها روز به روز افزایش می یابد و فروشنده برای خرید همان تعداد محصول در ماه های بعد باید مبالغ به مراتب بیشتری پرداخت کند و خرید نقدی است که این شرایط را برای آنها فراهم می کند.
خبر خوش این است که یک مجموعه از بزرگترین عرضه کنندگان لوازم خانگی در ایران، با شرایط ویژه اقدام به عرضه و ارائه طرح خرید اقساطی مایکروویو دوو می کند. مجموعه بزرگ قسطی کلاب، در سال های اخیر تلاش کرده است تا با مهیا کردن شرایط آسان و کمترین افزایش قیمت نسبت به حالت خرید نقدی، شرایط ویژه ای را برای شما فراهم آورد تا بتوانید محصولات خانگی از جمله محصولات برند دوو را به صورت اقساطی خرید کنید.

شرایط طرح خرید اقساطی مایکروویو دوو 

در این طرح شما می توانید ابتدا با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب، محصولات موجود در سایت را ببینید. در حال حاضر برای خرید اقساطی مایکروویو دوو، دو پیشنهاد بر روی سابت قسطی کلاب وجود دارد. شرایط شرکت در این طرح در زیر مطلب آمده است:

  • اقساط 12 ماهه
  • کمترین افزایش قیمت نسبت به حالت خرید نقدی
  • بدون پیش پرداخت
  • آسان ترین و کمترین ضمانت ها
  • خرید همزمان چندین کالا

موارد مذکور تنها بخشی از مزایا و شرایط شرکت در این طرح هستند. در ادامه مطلب مشخصات یکی از دو پیشنهاد سایت قسطی کلاب برای خرید قسطی مایکروویو دوو بررسی می شود.

پیشنهاد قسطی کلاب برای خرید اقساطی مایکروویو دوو

 مایکروویو دوو مدل DEM-341C0K یک محصول بسیار با کیفیت و عالی بوده و تحت شرایط مذکور یه شما برای خرید پیشنهاد می شود. قیمت نقدی این محصول در حال حاضر در محدوده 3 میلیون و 500 هزار تومان بوده که شما می توانید در اقساط 12 ماهه این کالا را از قسطی کلاب خریداری کنید. 

از مشخصات این محصول می توان به ظرفیت 34 لیتر، وزن 30 کیلوگرم، پخت ترکیبی، یخ زدایی، جوجه گردان، قابلیت تنظیم زمان و صفحه نمایش دیجیتال اشاره کرد. همچنین 11 سطح مختلف قدرت مایکروویو، بخارپز، پخت نوری و تخمیری از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این محصول است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پلوپز دلمونتی

خرید قسطی پلوپز دلمونتی
پلوپز جز مهم‌ترین وسیله‌های آشپزخانه می‌باشد که به خصوص برای خانم‌های شاغل بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی پلوپز دلمونتی به ...

خرید یخچال فریزر هافنبرگ

خرید یخچال فریزر هافنبرگ
برند هافنبرگ یکی از بهترین برندهای دنیا می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد. برای خرید یخچال فریزر هافنبرگ به بخش لوازم خانگی در وبسایت ...