خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/28 17:18:17

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و زیبا تعبیه یک گاز رومیزی می‌تواند قدم بزرگی باشد. برای خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت

گاز صفحه‌ای آلتون

یکی از مهمترین و اساسی‌ترین لوازم موجود در یک آشپزخانه گازها و اجاق‌ها می‌باشد. با مدرن شدن آشپزخانه‌ها و طراحی جدید آنها، این وسایل اصلی نیز دچار تغییر و تحول شده‌اند. در قدیم بیشتر از گازهای مستطیلی شکل استفاده می‌شد.

ولی در حال حاضر شکل‌های چند ضلعی و حتی نیم دایره نیز به کار می‌روند. طراحی امروزی سبب شده تا اشکال و طرح‌های متنوعی از انواع اجاق گاز داشته باشیم. قابلیت خرید قسطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

از طرفی جنس محصولات نیز متفاوت است. گاهی این گازها با کابینت‌ها ست می‌شود و زیبایی بیشتری به آشپزخانه می‌دهند. باید بگوییم که تعداد شعله گازها نیز متفاوت است.

به طور معمول، تا 6 شعله تولید می‌شود. برخی از آنها قابلیت‌های لمسی و دیجیتالی دارند. شاید بپرسید که چرا از اجاق گازهای صفحه‌ای یا توکار استفاده می‌کنیم؟ زیرا فضای کمی اشغال می‌کنند، برای آشپزخانه‌های کوچک امروزی مناسب می‌باشند و جذابیت دارند. با خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت آسان آشپزی کنید!

در ایران بیشتر اجاق گازهای 4 و 5 شعله فروش بیشتری دارد. زیرا با سیستم‌های گازرسانی ایرانی نیز تطابق بیشتری خواهد داشت. قبل از اینکه یک گاز تو کار یا صفحه خریداری کنید، باید به مسائلی مثل فضای آشپزخانه، سلیقه شخصی و بودجه خود نگاه کنید. برخی از افراد، ترجیح می‌دهند از اجاق گازهای صفحه‌ای استیل و یا شیشه‌ای استفاده نمایند. البته نوع سرامیکی و ترکیبی آنها نیز ساخته شده است.

برخی از اجاق گازها علاوه بر گاز با برق نیز کار می‌کنند. بیشتر افراد دوست دارند اجاق گازی داشته باشند که به راحتی تمیز شود و غذاها بر روی آنها نچسبد. برخی دوست دارند محصولات صاف و شفاف داشته باشند و برخی ترجیح می دهند کیفیت بالاتر ولی ظاهر سنتی تری را انتخاب کنند. برخی از اجاق گازها نسبت به گرما و سرما نیز مقاوم است. با خرید قسطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت یک گاز ایمن داشته باشید!

از تمام این چیزها مهم‌تر، دقت کردن به امنیت و موارد ایمنی می‌باشد، بنابراین بهتر است از گازی استفاده کنید که برق کمتری مصرف می‌کند. این گاز صفحه‌ای مجهز به فندک و ترموکوپل می‌باشد تا در اثر خاموش شدن گاز به صورت اتوماتیک شعله قطع شود و حادثه‌ای به بار نشیند. انتخاب برند نیز نکته مهمی است که در خرید یک گاز تو کار حرفه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد. با ما همراه باشید تا به معرفی دو مدل از گاز صفحه‌ای آلتون بپردازیم.

اجاق گاز توکار آلتون مدل G506

این گاز مشکی رنگ توسط شرکت آلتون گارانتی می‌شود. دارای 5 شعله صفحه‌ای شیشه‌ای رنگ است. جنس شبکه نیز از چدن لولایی می‌باشد. منبع اصلی انرژی در این اجاق، گاز است. طول این اجاق 90 سانتی‌متر و عرض آن 50 سانتی‌متر می‌باشد که یک اندازه استاندارد است.

از جمله مزایای این مدل می‌توان به وجود تایمر مکانیکی، فن خنک کننده و تایمر دیجیتالی اشاره کرد، همچنین دارای پوششی برای تمیز  شدن راحت روغن‌گیرها می‌باشد. با خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت گازی شیک و تمیز خواهید داشت!

اجاق گاز توکار آلتون مدل G516D

این اجاق گاز مشکی دارای فندک اتوماتیک، ترموکوپل تاپ تایم و شیشه سکوریت است. شیشه‌های در برابر حرارت و ضربه مقاوم هستند. از دیگر قابلیت‌های این اجاق گاز وجود زمان‌سنج برای همه شعله‌ها می‌باشد جنس شبکه از چدن است.  

این محصول دارای سر شعله‌های پلوپز با راندمان بالا می‌باشد، همچنین مجهز به شعله قطع کن اتوماتیک در زمان لازم است. به علاوه یک پوشش برای تمیز شدن آسان روغن گیرها دارد. 

خرید اقساطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت

برای خرید یک گاز صفحه ای توکار از برند آلتون می‌توانید به قسطی‌ کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. با درخواست اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های موجود در سایت اقدام به گرفتن وام نمایید و کالای مورد نظرتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گاز صفحه‌ای با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت گوشت کوب برقی فلر

قیمت گوشت کوب برقی فلر
گوشت کوب یکی از لوازم خانگی بسیار خوب برای کمک به آشپزی در خانه است. گوشتکوب برقی فلر با دارا بودن تیغه های قدرتمند توانایی هم زدن انواع خمیر و سس ها

خرید اقساطی ساید سامسونگ

خرید اقساطی ساید سامسونگ
برند سامسونگ بهترین کمپانی تولید کننده لوازم خانگی و کالای دیجیتال است. سایدبای‌سایدهای سامسونگ دارای تکنولوژی استثنایی ...