ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/26 02:16:08

ماشین ظرفشویی از جمله ملزومات هر خانه‌ای است که وجودش خالی از لطف نیست. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطی


معرفی کمپانی پاکشوما 

این برند معروف ایرانی، همزمان با بهار امسال، جشن ۴۵ سالگی برند خود را جشن گرفت. این شرکت در سال ۱۳۵۴ هجری شمسی، فعالیت خود را با هدف تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک آغاز کرد و پس از درخشش در بین مشتریان خود به دیگر فعالیت‌هایی نظیر تولید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، یخچال، فریزر، یخچال فریزر سایدبای‌ساید، جاروبرقی، مایکروویو و دیگر محصولاتی از این دست پرداخت. 

همچنین این شرکت در زمینه تولید کولر گازی، کولر آبی نیز فعالیت می‌کند. شرکت پاکشوما دارای ۱۰۰ مدل متنوع از محصولات لوازم خانگی می‌باشد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما با ما همراه باشید. 

پیشرفت شرکت 

شرکت ایرانی پاکشوما در طی چهل سال کار مداوم خود، اکنون توانسته بیش از ۶۰۰ دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران داشته باشد و همچنین دارای ۴۰۰ دفتر فروش محصولات می‌باشد.

این شرکت برای تولید با کیفیت ماشین ظرفشویی، تندیس زرین بهترین کمپانی ایرانی را در بین مصرف کنندگان ایرانی به دست آورده‌است. در ادامه این مقاله به شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌پردازیم. 

محصولات شرکت پاکشوما 

این شرکت ایرانی توانسته ‌است با فعالیت‌های منسجم و مداوم خود و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، همگام با سلایق مشتریان خود گام برداشته و در زمینه‌های تولید لوازم خانگی باکیفیت در دسته بزرگ و کوچک همچون یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی نیمه اتومات و اتوماتیک، جاروبرقی و دیگر لوازم مربوط به خانه گام بردارد. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما مطلع گردید. 

ماشین ظرفشویی پاکشوما 

در زندگی پرسرعت امروز، باید تا جایی که می‌شود از انجام کارهای اضافی و زیاده از توان روزانه چشم پوشی کرد. شستشوی ظرف یکی از این کارها می‌باشد. در ادامه این مقاله به نحوه خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌پردازیم.

این کار در حجم زیاد کارهای روزانه می‌تواند بسیار طاقت فرسا و خسته کننده باشد. به طور خاص وقت‌هایی که مهمان دارید، حجم زیادی از ظروف تلنبار شده می‌تواند خاطرتان را به هم بریزد. پس انتخاب یک ماشین ظرفشویی کارآمد بسیار کمک کننده است. 

جدیدترین ماشین ظرفشویی پاکشوما 

از جدیدترین ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌توان به مدل 14302 MDF اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی مبله می‌باشد و ظرفیت آن تا ۱۴ نفر را پاسخگو می‌باشد. 

از ویژگی‌های این مدل، مصرف به صرفه آب و برق می‌باشد و مناسب به جهت استفاده در مهمانی‌های پرجمعیت است. مصرف بهینه انرژی این مدل نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. دارای کیفیت A+++ است و همین امر سبب صرفه جویی در مصرف آب می‌گردد. 

صدای آن در هنگام استفاده از دستگاه زیاد نمی‌باشد و برای حفظ امنیت، دکمه قفل کودک بر روی ماشین تعبیه گشته ‌است. در طراحی این نوع از ماشین ظرفشویی پاکشوما، دو قفسه بالا و پایین تعبیه شده‌ است.

قابلیت شستن میوه و سبزیجات دارد و تلاش می‌کند تا با ارائه امکانات گفته شده، تا حد زیادی از نیاز مشتریان خود را پاسخگو باشد. همچنین این دستگاه مناسب برای افرادی است که ظروف گران و حساس دارند، به همین منظور این دستگاه حالتی برای شستن این نوع ظروف تجملاتی نیز دارد. 

 این دستگاه تا هفت برنامه جدا از هم را بر روی سیستم خود دارد و همچنین قابلیت به تاخیر اندازی روند شستشو تا ۲۴ ساعت را دارا می‌باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما 

برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما، کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این وب سایت اینترنتی علاوه بر داشتن شرایط خرید نقدی، دارای شرایط خرید اقساطی نیز می‌باشد.

در این شرایط از خرید لازم است که به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و درخواست اعتبار نمایید. سپس بلافاصله به دو روش بای چک و لیزینگ خرید خود را به صورت قسط بندی شده و ماهانه انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت وسایل خانگی بوش

قیمت وسایل خانگی بوش
شرکت بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در آلمان بنا نهاده شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده قطعات خودکار در جهان است. شهرت عمده بوش به خاطر لوازم ...

خرید یخچال فریزر TCL

خرید یخچال فریزر TCL
شرکت TCL در سال های اخیر فروش بسیار بالایی داشته است. اگر شما تمایل به خرید یخچال فریزر TCL دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب.....