خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:30:12

لباسشویی‌های برند اسنوا دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی هستند. برای خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش


دیگر خبری از سر و صدا نیست!

ماشین لباسشویی جدید اسنوا با نام واش این واش روانه بازار شده و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. ماشین لباسشویی جدید اسنوا دارای یک موتور بدون تسمه دایرکت درایو می‌باشد و کوچکترین صدایی تولید نمی‌کند. این لباسشویی استثنایی به اندازه‌ای بی سر و صدا است که در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید آن را روشن کنید و هیج آلودگی صوتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

 در این مقاله قصد داریم امکانات این ماشین لباسشویی معروف اسنوا را بررسی کینم. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

ماشین لباسشویی اسنوا با آبکشی شرعی

بسیاری از افراد به دلیل اعتقادات و یا وسواس بعد از شستشوی لباس‌ها با ماشین لباسشویی مجدد آن‌ها را آبکشی می‌کنند. این افراد اعتقاد دارند که طظرز کار ماشین لباسشویی نادرست است و لباس‌ها مجدد با آب آلودگی شسته و حتی آبکشی می‌شوند. به همین سبب لباسشویی اسنوا دارای گزینه آبکشی شرعی است و از یک طرف آب وارد شده و از طرف دیگر آب آلوده خارج می‌شود و لباس‌ها با آب کاملا تمیز شستشو می‌شوند. بنابراین اگر به دنبال تمیزی بیشتری هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی لباسشویی اسنوا واش این واش را با تخفیف عالی انجام دهید.

شستشوی لباس‌های آسیب پذیر به راحتی آب خوردن!

ماشین لباسشویی اسنوا مدل واش این واش دارای یک دیگه الماسه با حفره‌های الماسی شکل است. این دیگ جادویی باعث می‌شود که لباس‌های نازک و آسیب پذیر به راحتی شسته شوند و هیچ مشکلی مانند نخ کش شدن و پارگی در آن‌ها پیش نیاید. برای خرید قسطی لباسشویی اسنوا واش این واش به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دیگه هیچ لباسی جا نمی‌مونه!

لباسشویی جدید اسنوا با قابلیت واش این واش یا اضافه کردن لباس در حین شستشو طراحی شده است. شما می‌توانید زمانی که ماشین لباسشویی را روشن کرده‌اید و قصد اضافه کردن لباس‌های جامانده را دارید، از درب کوچک تعبیه شده بروی ماشین لباسشویی، لباس جامانده را وارد لباسشویی کنید. با خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

معرفی جت واش اسنوا!

در بسیاری از مواقع دیده شده که لک لباس‌ها بعد از شستشو نرفته و هنوز باقی مانده است. یکی از فناوری‌های استفاده شده در ماشین لباسشویی جدید اسنوا قابلیت جت واش مس‌باشد. این فناوری مواد شوینده را با شتاب و سرعت بالا به سمت لباس‌ها پرتاب می‌کند و دیگر هیچ لکی بر لبای‌های شما باقی نخواهند ماند. با خرید اقساطی لباسشویی اسنوا واش این واش از سایت قسطی کلاب یک خرید دلچسب را تجربه کنید.

بررسی ضمانت‌ نامه‌ لباسشویی اسنوا

لباسشویی اسنوا مدل واش این واش دارای گارانتی و ضمانت نامه منخصر به فردی است. این لباسشویی دارای 124 ماه ضمانت موتور دایرکت درایو می‌باشد، همچنین 8 سال پشتیبانی فنی خدمات و 2 سال ضمانت قطعات را دارا می‌باشد. با خرید قسطی لباسشویی اسنوا واش این واش از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای بزرگترین پلتفرم فروش اقساطی می‌باشد. اگر شما قصد خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و یا کالای دیجیتال را دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

فروش قسطی محصولات برندهای خارجی و ایرانی، جدیدترین محصولات روز دنیا در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی تلویزیون

خرید اینترنتی تلویزیون
خرید اینترنتی تلویزیون به طور حتم جزو اولویت های خرید لوازم خانگی به حساب می آيد. هنگام خرید این محصول شما باید به یک سری نکات توجه...

آبسردکن اقساطی

 آبسردکن اقساطی
اهمیت آب در حیات بر هیچکس پوشیده نیست، به ویژه آب آشامیدنی که هر انسان در طول روز دسته کم به 10 لیوان آب نیاز دارد تا سلامتی اش به خطر نیافتد...