فروش قسطی گوشی a71

تاریخ انتشار:
1403/2/20 06:09:01

یکی از گوشی پرچمدار برند سامسونگ مدل a71 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a71 با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی a71


بررسی گوشی a71

کهکشانی‌های سری A سامسونگ از پیشتازان اسمارتفون در ورود به بازار جهانی هستند. موفقیت در ساخت آنها به قدری بوده که هر سال سری‌های جدیدی معرفی و به بازار عرضه می‌شوند. در سری‌های جددی ناج قطره‌ای سلفی به یک حفره تبدیل شد و سخت افزارها نیز با مشخصات بهتری عرضه شدند.

گلکسی A71 میانرده‌ای قدرتمند است که از نمایشگر، تراشه، رم، حافظه، سیستم عامل و باتری مناسبی استفاده می‌کند. در این نوشته قصد داریم تا مشخصات این گجت را بیان کنیم. برای خرید اقساطی گوشی a71 و تهیه این محصول حرفه‌ای به قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

سامسونگ Galaxy A71

این گوشی در ماه دسامبر سال 2019 میلادی رونمایی و در ژانویه سال 2020 به بازار عرضه شد. ابعاد این گوشی برابر با 163.6 در 76 در 7.7 میلی‌متر مکعب است. گلکسی A71 179 گرم است. فریم و بدنه پلاستیکی دارد و در جلو از شیشه ساخته شده است. این اسمارتفون در رنگ‌های مجذوب کننده صورتی، نقره‌ای و آبی ساخته شده است و نسخه‌های مشکی و سفید آن هم موجود می‌باشد.

صفحه نمایش

نمایشگر A71 صفحه‌ای لمسی خازنی است که با فناوری سوپر امولد پلاس ساخته شده است و قادر است تا 16 میلیون رنگ واقعی و غنی را به کاربران نمایش دهد. صفحه 6.7 اینچی گلکسی A71 یک نسبت 87.2 درصدی به بدنه‌اش دارد. رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن در حدود 393 پیکسل در هر اینچ است. 

بر روی این نمایشگر یک محافظ از نوع کورنینگ گوریلاگلس 3 قرار دارد. این نمایشگر از فناوری همیشه روشن برخوردار است و از فیلتر نور آبی استفاده می‌کند. با خرید قسطی گوشی a71 لذت مشاهده را تجربه کنید!

پردازشگر

تراشه هشت نانومتری به کار رفته در این گوشی، ساخت شرکت کوالکام است و با مدل اسنپدراگون 730 در نسخه جهانی به بازار عرضه می‌شود. پردازنده هشت هسته‌ای کریو با دو هسته طلایی 2.2 گیگاهرتزی و شش هسته نقره‌ای 1.8 گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 618 قرار دارد و عملکرد بی‌نظیری در پردازش‌های محاسباتی و گرافیکی به کاربران ارائه می‌دهند.

حافظه

این گوشی دارای یک درگاه حافظه میکرو SD است که امکان پشتیبانی از حافظه‌ای یک ترابایتی را برای کاربران میسر می‌سازد. این دستگاه در دو نسخه متفاوت رم به ظرفیت‌های 4 و 6 گیگابایت تولید شده است. حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 و با طرفیت 128 گیگابایت عرضه می‌شود. با خرید اقساطی گوشی a71 همه خاطراتتان را ثبت کنید!

دوربین

دوربین اصلی یک لنز 64 مگاپیکسلی واید با سایز 26 میلیمتر و دریچه f/1.8 است و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز دارد. دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل است و 13 میلیمتر طول و دریچه  f/2.2 دارد. دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو با دریچه f/2.4 و سنسور عمق‌سنج با دریچه f/2.2 در کنار دوربین‌های دیگر قرار دارند تا این ماژول چهارگانه را تکمیل کنند.

این دوربین‌ها با کیفیت‌های 4K و 1080 پیکسل فیلمبرداری می‌کنند. از قابلیت HDR برخوردارند و دارای یک لرزشگیر الکترونیکی هستند. سلفی یک لنز 32 مگاپیکسلی واید با طول 26 میلیمتر و دریچه  f/2.0است که با کیفیت 4K فیلم می‌گیرد. با خرید قسطی گوشی a71 حرفه‌ای عکاسی کنید!

شاخصه‌های صوتی

اسپیکر گلکسی A71 از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. این مدل از یک جک 3.5 میلیمتری برخوردار است. و مجهز به لغو کننده‌ نویز صدا می‌باشد که از طریق میکروفون اختصاصی عمل می‌کند. با خرید قسطی گوشی a71 کیفیت صدا را مقایسه نمایید!

باتری

در این اسمارتفون از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که توسط شارژر سریع 25 وات شارژ می‌شود.

فروش قسطی گوشی a71

اگر دوست دارید تا این میان رده قدرتمند را خريداري نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. برای خرید غيرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از روش‌های موجود برای گرفتن وام اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a71 است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی mi 10t

خرید قسطی گوشی mi 10t
برند شیائومی تنوع محصولاتی بسیار بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به خرید قسطی گوشی mi 10t هستید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و باکیفیت برند سامسونگ مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ به بخش موبایل...