خرید اقساطی دریل رونیکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 09:15:12

خرید قسطی دریل رونیکس برای افرادی محصولات برند رونیکس را می‌شناسند می‌توان یک فرصت بسیار مناسب و عالی باشد. برای خرید اقساطی به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی دریل رونیکس با چک



مشخصات فنی دریل رونیکس

کیفیت ابزار برقی به ویژه ابزار برقی پرکار برای فنی کاران بسیار مهم می‌باشد. برند رونیکس تولید کننده بهترین دریل ایرانی می‌باشد. خرید این برند بسیار برای صنعتکاران می‌تواند مقرون به صرفه باشد. در صورتی که امکان خرید قسطی دریل رونیکس و سایر محصولات فراهم باشد بسیار می‌تواند برای خریدار یک فرصت مغتنم باشد. خرید دریل رونیکس به دلیل کیفیت بالای آن و مشخصاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم بسیار می‌تواند برای مشتریان مناسب باشد:

1.این دریل دارای ابعادی برابر 34 × 4 × 7 سانتی متر و وزن 2.5 کیلوگرم می‌باشد.
2.این دستگاه از منبع برق 220 ولتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند.
3.با خرید اقساطی دریل رونیکس در مدل‌های مختلف از یک دستگاه با قدرت موتور با توان 810 وات برخوردار خواهید شد.
4.قدرت گردش آزاد این دریل در بازه 0 الی 3000 دور در دقیقه می‌باشد.
5.سه نظام این دریل از نوع آچار خور می‌باشد.
6.دریل‌های برند رونیکس در انواع مدل‌ها دارای قابلیت کنترل سرعت و حالت چکشی و ضربه زدن و همچنین قابلیت چپ گرد و راست گرد می‌باشند.
7.با خرید قسطی دریل رونیکس از یک دستگاه با قابلیت قفل سوییچ و همچنین تعیین حالت دریل می‌توانید بهره مند شوید.
8.مهمترین ویژگی که کارکرد یک دریل را تعریف می‌نماید. حداقل و حداکثر اندازه سوراخی است که می‌تواند ایجاد نماید. برای این دریل حداکثر قطر سوراخ در چوب برابر 30 میلی متر، در آهن  13 میلیمتر و در سیمان و مصالح 16 میلیمتر می‌باشد.
9.دریل‌ها برند رونیکس دارای طراحی به روز بوده به طوری که در دسته جانبی آن مخزن نگهدارنده دریل تعبیه شده است.
10.داشتن دسته متحرک 360 درجه در این مدل‌ها قدرت مانور بالایی را برای این تجهیزات فراهم می‌کند.
11.طول کابل متصل به این دستگاه 3 متر می‌باشد. این متراژ معمولا نیاز به استفاده از سیم سیار را بسیار کاهش می‌دهد.
12.این دریل از یک کلید دیمر دار الکترونیکی استفاده می‌کند که دارای کیفیت بالا و عمر طولانی می‌باشد. 

بعد از خرید اقساطی دریل رونیکس چه اقلام همراهی در جعبه گشایی مشاهده می‌شود؟

دریل‌های برند رونیکس در مدل‌های مختلف دارای برگه گارانتی 12 ماهه، دفترچه راهنما دستگاه، آچار مخصوص 3 نظام، دسته کمکی و عمق سنج می‌باشند. محصولات رونیکس در برخی مدل‌ها دارای کیف همراه بوده و در بعضی مدل‌های دیگر فاقد کیف می‌باشند. 

خرید دریل رونیکس را از کدام مرکز انجام دهیم؟

برای خرید اقساطی دریل Ronix و خرید اقساطی بسیاری از محصولات دیگر می‌توانید به یک سایت معتبر در این زمینه یعنی قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این سایت علاوه بر محصولات رونیکس طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی، محصولات دیجیتال و بسیاری از محصولات دیگر وجود دارد. همچنین در این سایت امکان فروش قسطی بسیاری از محصولات فراهم شده است. انجام این خدمات در راستای تکریم ارباب رجوع می‌باشد. زیرا  که در این شرایط اقتصادی و گرانی اجناس خرید اقساطی کالاها بسیار می‌تواند به اقتصاد خانواده‌ها و مشتریان کمک نماید. 

خرید اقساطی دریل رونیکس با چک

خرید نقدی در حال حاضر و با توجه به شرایط اقتصادی کشور برای عده محدودی امکان پذیر است. خرید قسطی دریل رونیکس و محصولات مشابه می‌تواند یک فرصت به افراد و خانواده‌ها برای عبور از بحران تورم و نقدینگی بدهد. تجهیزاتی مانند دریل که بسیار کاربردی می‌باشند در صورت عدم خرید برای یک فرد یا کارگاه ممکن است ضرر مادی زیادی به بار آورد. به همین دلیل با خرید قسطی از سایت مطمئن و مورد اعتماد قسطی کلاب می‌توانید مطمئن شوید که بهترین کیفیت را به صورت اقساطی خریده‌اید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی دریل رونیکس با چک

خرید اقساطی دریل رونیکس با چک
خرید قسطی دریل رونیکس برای افرادی محصولات برند رونیکس را می‌شناسند می‌توان یک فرصت بسیار مناسب و عالی باشد. برای خرید اقساطی به...

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک
اگر تمایل به خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی اوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و یک...