خرید قسطی گوشی s22 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 01:06:05

یکی از گوشی‌های پر فروش سامسونگ مدل s22 اولترا نام دارد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s22 ultra با چک


گوشی s22 ultra

تلفن همراه یک کالای دیجیتال است که موجب ارتباط راحت افراد شده است. این محصول ابتدا به ساده ترین شکل ممکن وارد بازار شد و پس از گذشت چند سال به وسیله‌ای هوشمند تبدیل شد.

انواع کالای دیجیتال برند سامسونگ به علت داشتن کیفیت بالا و عمر طولانی بسیار پرطرفدارند. گوشی‌های سامسونگ نیز از همان دسته کالاهای پرطرفدار می‌باشد که به چند دسته تقسیم می‌شود. معمولا دسته‌های میان رده و پرچمدار از این محصولات بسیار شناخته‌تر می‌باشند. تلفن همراه به عنوان یک کالای دیجیتال به شکل‌ها و سیستم‌های مختلف در بازار موجود است. معروف‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم پشتیبانی تلفن همراه اندروید می‌باشد.

همانطور که گفته شد سامسونگ یک برند برتر تولید کننده انواع کالای دیجیتال است. با گذر زمان این برند گوشی‌های مختلفی را وارد بازار کرده که یکی از جدیدترین مدل‌های این شرکت گوشی s22 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی مدل s22 اولترا به عنوان یک کالای دیجیتال از برند سامسونگ به عنوان پرچمدار گوشی‌های سامسونگ نیز شناخته می‌شود. این مدل گوشی تقریبا همه کاره می‌باشد شما می‌توانید از این کالای دیجیتال می‌توانید برای گیمینگ، یادداشت برداری، تماس و پیام استفاده کنید. از ویژگی‌های بارز این کالای دیجیتال صفحه نمایش فوق‌العاده آن می‌باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. معمولا این گوشی‌ها دارای نمایشگر AMOLED بوده و قدرت روشنایی بالایی دارند. 

بررسی گوشی سامسونگ s22 اولترا

گوشی سامسونگ s22 اولترا از نمونه کالای دیجیتال تولید شده برند سامسونگ می‌باشد. این محصول در واقع سری پیشرفته‌تر گوشی‌های نوت سامسونگ می‌باشند. اولین ویژگی و تفاوت S22 اولترا به عنوان یک کالای دیجیتال با بقیه گوشی‌های سامسونگ طراحی ظاهری آن می‌باشد. این مدل گوشی برخلاف سایر مدل‌های گوشی سامسونگ لبه‌های تیز و مستطیلی دارد.

ارتفاع s22 اولترا به عنوان یک کالای دیجیتال پر طرفدار حدود 164 میلی متر می‌باشد. وزن این گوشی 228 گرم بوده که باعث شده این مدل گوشی در دسته گوشی‌های سنگین قرار گیرد. با خرید اقساطی گوشی s22 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

وجود قلم هوشمند در کنار این گوشی موجب شده که این کالای دیجیتال مورد توجه گیمرها و عاشقان فیلم و سریال قرار گیرد. طراحی ظاهری این گوشی بسیار خاص بوده و از این نظر نیز مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. قاب پشتی گوشی شیشه و مات است که به زیبایی این مدل گوشی افزوده است.

این مدل گوشی که در دسته کالای دیجیتال پر طرفدار قرار گرفته است استحکام بالایی دارد. روی قاب پشتی این مدل گوشی گلس‌هایی به کار رفته که موجب می‌شود در صورت افتادن از ارتفاع 2 متری نیز آسیب نبیند. قاب جلویی s22 اولترا برخلاف قاب پشتی این کالای دیجیتال براق بوده و منعکس کننده نور می‌باشد.  این گوشی در رنگ‌های قرمز، آبی آسمانی، سبز گرافیتی، مشکی و سفید در بازار موجود است. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت دوربین این مدل گوشی به عنوان یک کالای دیجیتال بسیار بالا بوده و به راحتی می‌توان از آن برای گرفتن عکس‌های با کیفیت استفاده کرد. سامسونگ برای این گوشی دوربینی 108 مگاپیکسلی طراحی کرده است که شامل سنسور 1/1.33 بوده و لنز 23 میلی متری دارد. این محصول به عنوان یک کالای دیجیتال قابلیت زوم 100 برابری با حفظ کیفیت داشته و این موضوع نیز یکی از دلایل پرطرفدار بودن این سری از گوشی‌های برند سامسونگ است. 

خرید اقساطی گوشی s22 ultra در سایت قسطی کلاب

شما می‌توانید این محصول را به دو روش نقدی و قسطی خریداری کنید. شاید برای شما خرید قسطی گوشی s22 ultra عجیب باشد ولی بسیاری از سایت‌های معتبر برای رفاه حال خریداران اقدام به فروش قسطی این محصول کرده‌اند. قسطی کلاب به عنوان یک سایت معتبر شرایطی را برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra فراهم آورده است. شما می‌توانید با ورود به سایت قسطی کلاب و مطالعه شرایط خرید قسطی گوشی s22 اولترا این محصول را به راحتی سفارش دهید. گوشی‌های تولید شده برند سامسونگ از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی nova 8

خرید اقساطی گوشی nova 8
برند هوآوی برندی پر تلاش و فعال است. یکی از مدل‌های پرفروش برند هواوی مدل nova 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی nova 8 به بخش موبایل...

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران

خرید قسطی تبلت سامسونگ در تهران
تبلت‌های سامسونگ دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی هستند. برای خرید قسطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...