خرید اقساطی اینورتر جوشکاری

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:13:04

برای خرید اقساطی اینورتر جوشکاری با شرایط عالی و قیمتی مقرون به صرفه به سایت قسطی کلاب در بخش لوازم اداری دسته بندی ابزار برقی مراجعه نمایید.

خرید اقساطی اینورتر جوشکاری

دستگاه اینورتر جوشکاری چیست؟

در این محتوا به شرایط خرید قسطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک و همچنین کاربرد دستگاه اینورتر جوشکاری خواهیم پرداخت. اینورتر جوشکاری از پیشرفته ترین دستگاه‌های جوشکاری است که سبب شده کار جوشکاری ساده تر و همچنین کم هزینه تر انجام شود. دستگاه اینورتر به دلیل داشتن منبع تغذیه‌ای که دارد سبب قوی تر شدن جریان برق می‌شود. در این دستگاه میزان جریان برق که برای سطوح مختلف متفاوت است به راحتی کنترل می‌شود.

از مزایای دیگر این دستگاه که بسیار با اهمیت هم است، نیاز نداشتن به برق صنعتی و سه فاز است و برای کار کردن با آن، برق شهری کافی است. دستگاه اینورتر دارای وزن کمی است و این کار جابه جایی دستگاه را راحت تر می‌کند. کیفیت جوشی که دستگاه اینورتر دارد به دلیل وجود تکنولوژی IGBT است. با خرید اقساطی اینورتر جوشکاری از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

معرفی دستگاه اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک و فروش قسطی آن

خصوصیاتی که در مورد دستگاه اینورتر جوشکاری بیان کردیم همگی در دستگاه اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک وجود دارد. دستگاه‌های جوش اینورتر صبا الکترونیک در 5 مدل طراحی شده‌اند. فروش قسطی این دستگاه توسط بازرگانی‌ها صورت می‌گیرد و این شرایط خرید قسطی اینورتر جوشکاری مناسب افرادی است که موقعیت خرید نقدی را ندارند. انواع دستگاه اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک شامل:

1-دستگاه اینورتر جوشکاری مدل TURBO 2001 200 آمپر، این دستگاه شامل انبر اتصال، کابل جوش، انبر جوشکاری و اینورتر، و میزان ولتاژ ورودی آن 220 ولت است.

2- دستگاه اینورتر جوشکاری مدل RINV 25 CELL 250 آمپر، میزان ولتاژ ورودی 220 ولت، دارای نمایشگر دیجیتال و اینورتر، حداکثر جریان آن 250 آمپر، دارای بند دوشی و دارای سیستم Hot start است.

3- دستگاه اینورتر جوشکاری مدل N 200 200 آمپر، میزان ولتاژ ورودی 220 ولت، دارای اینورتر، وزن 9 کیلو و حداکثر جریان آن 200 آمپر است.

4- دستگاه اینورتر جوشکاری مدل 200 F آمپر 250، میزان ولتاژ ورودی 220 ولت، دارای اینورتر، وزن دستگاه 8 کیلو و حداکثر جریان آن 200 آمپر است.

5- دستگاه اینورتر جوشکاری مدل 200 F آمپر 200، میزان ولتاژ ورودی این دستگاه 220 ولت، حداکثر جریان 200 آمپر و اینورتر دارد. هر 5 مدل دستگاه اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک دارای منبع انرژی الکتریکی و هیچ کدام چرخ ندارند. برای خرید اقساطی اینورتر جوشکاری به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

انواع دستگاه جوش اینورتر و فروش قسطی آن

فروش قسطی دستگاه جوش اینورتر در هر 2 مدل آن وجود دارد. یک نوع از این دستگاه با جریان مستقیم کار می‌کند و نوع دیگر این دستگاه با 2 جریان مستقیم (DC ) یا جریان متناوب (AC) کار می‌کند. دستگاه‌های اینورتر جوشکاری ولتاژ ایجاد شده در جوشکاری را به وسیله نرم افزار کامپیوتری کنترل و تنظیم می‌کنند. برای خرید قسطی اینورتر جوشکاری به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تفاوت دستگاه جوش قدیمی با دستگاه جوش اینورتر

مهمترین تفاوتی که دستگاه اینورتر جوشکاری با دستگاه‌های قدیمی دارد در نوع تبدیل جریان متناوب به جریان خروجی است. در دستگاه جوش‌های قدیمی این تبدیل جریان به وسیله یک ترانسفورماتور (هسته آهنی بزرگ) انجام می‌شد. اما این قضیه تبدیل، در دستگاه اینورتر فرق دارد. دستگاه اینورتر از همان ابتدا جریان متناوب را به کمک یک رکتیفایر به جریان مستقیم تغییر می‌دهد. به جای هسته آهنی دستگاه‌های قدیمی، در دستگاه اینورتر مدارهای الکترونیکی جایگزین شده‌اند.

خرید اقساطی اینورتر جوشکاری از قسطی کلاب

جهت خرید  قسطی اینورتر جوشکاری صبا الکترونیک و انواع لوازم اداری افراد می‌توانند به آدرس سایت www.ghesticlub.com مراجعه نمایند. در این سایت شرایط خرید اقساطی ابزار برقی و تمام لوازم خانگی به صورت تمام قسط است و لوازم خریداری شده در طی 4 الی 5 روز کاری برای مشتریان ارسال می‌شود. جهت کسب اطلاع کافی از نحوه خرید و شرایط اقساط بهتر است که به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موتور برق

خرید اقساطی موتور برق
اگر قصد خرید اقساطی موتور برق با شرایطی ساده و استثنایی را دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه...

فروش اقساطی موتور برق با چک

فروش اقساطی موتور برق با چک
موتور برق در بسیاری از کارگاه‌ها و شرکت‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید اقساطی موتور برق با چک به بخش ابزار برقی در دسته بندی...