خرید قسطي کولرگازي اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 22:14:37

به تازگی طرح ویژه خرید قسطي کولرگازي اسنوا با شرایطی آسان در بخش سرمایشی و دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب اجرایی شده است.


خرید قسطي کولرگازي اسنوا


کولر گازی اسنوا 

با خرید قسطي کولرگازي اسنوا تهویه مطبوع و زیبایی داخلی را به منزل‌تان بیاورید. در 17 جولای 1902، ویلیس کریر اولین سیستم تهویه مطبوع مدرن را اختراع کرد. اختراع کَریر به ایجاد صنایع متعددی کمک کرد که امروزه از قدرت‌های اقتصادی بزرگ به شمار می‌روند. در سال‌های اولیه، تهویه مطبوع به تقویت تولید لوازم خانگی منجر شد و به فیلم‌های پرفروش تابستانی انجامید، زیرا مردم برای فرار از گرما به سالن‌های سینمایی خنک هجوم می‌آوردند. قدمت کولر گازی اسنوا به عنوان یک تولیدکننده ایرانی به همان سال‌های دور برمی‌گردد و کنترل دقیق دما و رطوبت از ویژگی‌های اصلی این محصول است.

با کولرهای گازی اسنوا پنجره‌های شما می‌لغزد و محل شما را به سرعت، کارآمد و بی صدا خنک می‌کند. اما این تنها دلیل خاص بودن این محصول نیست. کولرهای گازی اسنوا با خانه‌های هوشمند، سازگارند و دارای گواهی Energy Star و یک کمپرسور اینورتر هستند، بنابراین تقریباً نصف انرژی AC غیر اینورتر، انرژی مصرف می‌کنند. با خرید اقساطي کولرگازي اسنوا و مدل‌های جدید آن که دارای طراحی منحصر به فرد و U شکل است به راحتی می‌توانید پنجره خود را باز و بسته کنید (در مقابل، تهویه مطبوع سنتی که معمولاً کل پنجره شما را در حالت بسته قفل می‌کند). برای خرید قسطي کولرگازي اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی با شرایط ویژه 

کولر گازی اسنوا با گوشه‌های گرد و چراغ‌های نشانگر ظریف، سبب بیدار شدن در شب نمی‌شوند. در مقایسه با سایر سیستم‌های تهویه مطبوع، این تهویه مطبوع پایداری خنک‌کنندگی چشمگیرتری را در سراسر اتاق به شما ارائه می‌دهد. نمایشگر LED روی پنل کنترل پس از چند ثانیه به طور خودکار خاموش می‌شود و خواب آرامی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

همچنین با یک قاب از پیش نصب شده که دقیقا در مکان دلخواه تان قرار می‌گیرد و یک پوشش پلاستیکی شیک در پشت آن، ساده‌ترین نصب را خواهید داشت. در خرید قسطی کولر گازی اسنوا شما کنترل سفارشی مناسبی بر جریان هوا و تنظیم دمای هوشمند اتاق را دارید و این محصول دارای حداقل هزینه تعمیر و نگهداری است. کولر اسنوا با داشتن فیلتر‌های 7 مانع ایجاد حساسیت می‌شوند و هوای محیط شما را کاملا بهداشتی نگه می‌دارند. با خرید اقساطي کولرگازي اسنوا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

شرایط آسان خرید قسطی کولر گازی اسنوا 

شما همیشه در موقعیتی نیستید که بتوانید بلافاصله یک خرید نقدی بزرگ انجام دهید. با خرید اقساطی کولر گازی جدید خود می توانید بلافاصله بدون پرداخت مبلغ، یکجا از آن استفاده کنید. انتخاب بهترین کولر گازی، همیشه چالش برانگیز است. اما بسته به اندازه، هزینه اجرا، بی صدا بودن ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مدل مناسب خانه خود را پیدا کنید.

گزینه‌های مختلفی برای خرید وجود دارد. یکی از این گزینه‌ها خرید اقساطی است، اما چرا این کار را انجام می‌دهید؟ چون ما به شما مزایایی می‌دهیم که مبلغ را به چندین قسط تقسیم کنید. با خرید قسطي کولرگازي اسنوا ضمن پرداخت سود اندک، با استفاده از هر یک از کارت‌های اعتباری خود، این تابستان و تمام تابستان‌های آینده خود را خنک نگه دارید!

ماموریت قسطی کلاب تقویت جامعه از طریق فراهم کردن دسترسی به خرید آسان اقساطی از طریق فروش قسطی این محصول است. ارسال رایگان، بالاترین میزان تخفیف ،کمترین سود، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله خدماتی است که افراد متقاضی بدون توجه به توانایی پرداخت از این برند ایرانی دریافت خواهند کرد. 

طرح‌های متنوع پرداخت آسان قسطی کلاب 

طرح‌های متنوع پرداخت آسان قسطی کلاب با سود کم، امکان خرید اقساطي کولرگازي اسنوا را برای شما فراهم آورده است. در اغلب طرح‌های قسطی کلاب، ارائه پیش پرداخت صفر است و صرفا با چک ضمانتی می‌توانید اقدام به خرید کنید. پس از بررسی مقایسه کالای مدنظرتان از طرح‌های پرداخت متنوع ما بهره‌مند شوید.

پس از اولین پیش‎پرداخت بدون ضامن تنها با ارائه چک، تهویه مطبوع مستقیما به دست شما می‌رسد و بلافاصله قابل نصب است. بعد از اینکه تقریبا 30 روز از اتاق خنک یا گرم خود از پشت لپ تاپ یا روی کاناپه لذت بردید، از شما می‌خواهیم قسمت دوم اقساط را پرداخت کنید. با این مزایا، به جای توصیه خرید یک مدل جدید با قیمت پایین و خرید انواع کولر گازی مستعمل، خرید قسطی کولر گازی اسنوا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی دلونگی قسطی

لوازم خانگی دلونگی قسطی
همانطور که می دانیم لوازم خانگی ضروری ترین وسایل یک خانه را تشکیل می دهند. ابزاری که انجام کارهای مختلف در خانه را برای ...

خرید سرخ کن دلمونتی

خرید سرخ کن دلمونتی
یکی از کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه، سرخ کن می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی سرخ کن دلمونتی دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت ...