خرید اقساطی خودرو mvm x22

تاریخ انتشار:
1403/2/30 11:19:55

کمپانی مدیران خودرو یکی از شرکت‌های موغف ایرانی است که با خودروسازی چینی همکاری موفقی داشته است. یکی از خودروهای پرفروش این شرکت mvm x22 می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو mvm x22 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی خودرو mvm x22

MVM X22

خودروی ام وی ام X22 یا چری تایگو 2 یک کراس اوور زیبا و فوق‌العاده است. کراس اوورها چیزی بین خودروهای هاچبک و شاسی بلند هستند. از نظر پلتفرم این خودرو با MVM 315 مشترک می‌باشد. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که X22 نسخه پیشرفته‌تری از 315 است. البته، نباید از این نکته غفلت ورزیم که محبوبیت این نوع خودروها روز به روز بیشتر می‌شود. 

تایگو 2 در سال 2016 میلادی در نمایشگاهی در شهر پکن معرفی شد و پس از آن در سال 1396 شمسی مدیران خودرو این کراس اوور دوست داشتنی را وارد بازار ایران کرد. MVM X22 در هر دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که در آپشن‌های رفاهی و ایمنی کمی با هم تفاوت دارند. قابلیت خرید قسطی خودرو mvm x22 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

اگر به طراحی بدنه در قسمت جلو بپردازیم، در می‌یابیم که این خودرو شباهت زیادی به X33S دارد. چراغ‌های زاویه‌دار در جلو که با طراحی خاصی بیننده را به سمت خود می‌کشاند. سپر حجیم، حالت چراغ‌ها و ابعاد آن‌ها، ظاهری اسپورت به خودرو می‌بخشد. گلگیر و رکاب‌ها نیز در شکل‌گیری این تصور بی‌تاثیر نیستند. 

البته، اگر به نمای پشت بدنه نگاهی بیاندازید، ظاهر ساده‌ای شبیه به 315 خواهید یافت. این خودرو در ظاهر و بدنه دارای یک ترکیب دو رنگ است. با خرید اقساطی خودرو mvm x22 زیبایی را در طراحی مشاهده نمایید!

طراحی کابین

درون کابین با یک تم مشکی درون صندلی‌ها و داشبورد مواجه هستید که حاشیه‌های نارنجی برخی از ادوات به کار رفته مثل دنده، خروجی هوا و تهویه را در بر می‌گیرد. ارگونومی و طراحی درون کابین جذابیت زیادی دارد و فضای مناسبی برای سرنشینان جلو درون خودرو موجود است. 

مشکل فضا در ردیف عقب کمی به چشم می‌خورد. ساخت عقربه‌های دورشمار و سرعت بر خلاف خودروهای مرسوم است. صندوق عقب حجمی معادل 420 لیتر دارد. امکانات رفاهی این خودرو هیجان آور است که از میان می‌توانیم به وجود سانروف، سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور لمسی هشت اینچی اشاره کرد. با خرید اقساطی خودرو mvm x22 یک ماشین با کلاس خواهید داشت!

مشخصات فنی

این خودرو در دو مدل MT و AT و تیپ‌های اسپورت، معمولی و اکسلنت تولید می‌شود. موتور همگی یکسان است، ولی تفاوت‌ها در نوع گیربکس و تجهیزات خلاصه می‌شوند. موتور حجمی برابر با 1497 سی‌سی دارد و دارای چهار سیلندر دارد.

 در این خودرو سیستم DVVT وجود دارد. این خودرو توانی برابر با 105 اسب بخار و گشتاوری معادل 135 نیوتون متر دارد. این خودرو دیفرانسیل جلو یا FWD است و نیروی موتور را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. 

کراس اوور X22 ام وی ام قادر است تا در مدت زمان 14.5 ثانیه از حالت سکون به شتاب صد برسد. به طور متوسط، در مدل اتوماتیک در هر صد متر سوختی معادل 7 ایتر مصرف می‌کند. با خرید قسطی خودرو mvm x22 قوی و استوار حرکت کنید!

گیربکس‌ها و سیستم تعلیق

در این ماشین با گیربکس‌های پنج سرعته دستی و یا چهار سرعته اتوماتیک مواجه هستید. گیربکس از نوع CVT یا سيستم انتقال قدرت متغير نمی‌باشد. در این خودرو جذاب با دو حالت متفاوت رانندگی در گیربکس یعنی اسپورت(SPORT) و اکو(ECO) رو به رو خواهید بود. قابلیت تیپ ترونیک در این خودرو وجود ندارد!

در رانندگی بر روی زمین‌های ناهموار و یا جاده‌های لغزنده، می‌توان از دو حالت دنده سنگین برای رانندگی استفاده کرد. عملکرد مناسب سیستم تعلیق در این کراس اوور مک فرسون می‌باشد که در قسمت جلو با فنر پیچشی و در قسمت عقب از سیستم کششی چندگانه برخوردار است.

امکانات ایمنی

• ترمزهای دیسکی مجهز به سیستم ABS وEBD

• کیسه هوا برای سرنشینان جلو

• سنسور و دوربین دنده‌عقب

• هشدار برخورد از عقب

• قفل مرکزی

• ایموبلایزر

شرایط ویژه خرید قسطی خودرو mvm x22

برای حس یک تجربه لذت بخش در رانندگی می‌توانید این خودرو را خریداری نمایید. همانطور که گفتیم امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو مناسب است و طراحی زیبایی دارد.  

برای خرید mvm x22 پیشنهاد می‌دهیم تا به لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش اقساطی خودرو در این لیزینگ برخورد شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی خودرو mvm x22 از قسطی‌ کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو ایرانی با چک

خرید اقساطي خودرو ایرانی با چک
خرید قسطی خودرو ایرانی یکی از راه‌های خرید خودرو است که جدیدا بین مردم بسیار پرطرف‌دار شده است. امروزه امکان خرید اقساطی بهترین خودرو...

خرید قسطي خودرو ساینا

 خرید قسطي خودرو ساینا
خودروهای ایرانی دارای تنوع و کیفیت بسیار عالی هستند و شما می‌توانید با خرید قسطی خودرو ساینا از بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب یک...