خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:05:53

برند اسنوا تلویزیون‌های خود را با فناوری روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت

تلویزیون اسنوا 55 اینچ

تلویزیون‌های اسنوا از طراحی بی‌حاشیه برخوردارند. دارای قابلیت هوشمند هستند و از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. علاوه بر این از قابلیت اسکرین میرورینگ استفاده می‎کنند.

زاویه دید گسترده‌ای دارند. هم بر روی پایه و هم بر روی دیوار قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از مدل‌های 55 اینچی اسنوا بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-55SA260U

این مدل امکانات و تجهیزات مناسبی دارد. مدل 55SA260U قادر است تا از تصاویر با کیفیت 4K و اولترا HD پشتیبانی کند، همچنین از یک پنل IPS برخوردار می‌باشد.

این تلویزیون رنگی مشکی دارد و از صدای دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند. دارای بلندگوهای دو کاناله 30 واتی است، همچنین مجهز به تکنولوژی تقویت سیگنال دریافتی می‌باشد و با بهره‌مندی از گیرنده دیجیتال، قابلیت پخش شبکه‌های استانی را دارد.

با وجود این تلویزیون می‌توانید بر روی حافظه‌های خارجی مانند هاردهای جانبی و فلش، محتویات مورد علاقه خود را ضبط  کنید. در این دستگاه از دو ورودی USB و سه ورودی HDMI برخوردار می‌شوید. در ادامه قصد داریم تا این تلویزیون را بیشتر مورد بررسی بیشتری قرار دهیم. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت از تولیدات ایرانی حمایت نمایید!

طراحی

اگر به طراحی این تلویزیون بنگرید، متوجه خواهید شد که در دیزاین آن از از یک طراحی مینیمالیستی استفاده شده تا با کمترین حاشیه در قاب، ظاهری زیبا به خانه شما ببخشد. به علاوه رنگ مشکی لوکس و شیک آن با تمامی وسایل منزل شما ست می‌شود. سایز 55 اینچ نیز برای یک سالن متوسط مناسب است.

بنابراین تمامی میهمانان شما به محتوای تلویزیون دسترسی خواهند داشت. ابعاد این مدل برابر با 720*1240*80 میلی‌متر مکعب است. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت یک محصول زیبا را مهمان خانه خود کنید!

نمایشگر

برچسب مصرف انرژی در این مدل، A+ است و به صورت بهینه برق مصرف می‌کند. پنل ضد ضربه IPS در این مدل تخت سبب می‌شود تا بتوانید از زوایای مختلف 178 درجه، دید مناسبی به این نمایشگر داشته باشید. رزولوشن تصاویر در این تلویزیون 2160 در 3840 پیکسل است. کیفیت اولترا HD امکان مشاهده با وضوح بیشتر از 8 میلیون پیکسل را برای شما فراهم می‌آورد.

مشخصات صوتی

این تلویزیون از دو کانال مجزای صوتی تشکیل شده است. دو بلندگو که توان خروجی هر کدام 15 وات می‌باشد. همین عامل سبب شده تا این دستگاه یک خروجی صدای 30 واتی به شما ارائه دهد. علاوه بر این که از حالت‌های صدای فراگیر و دالبی دیجیتال پشتیبانی به عمل می‌آورد.

امکان اتصال و ارتباط

علاوه بر ورودی‌های USB و HDMI این تلویزیون از درگاه خروجی صدای اپتیکال، هدفون، صدای اپتیکال کواکسیال وARC نیز برخوردار است. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت تمامی وسایل خود را به تلویزیون متصل کنید.

قابلیت‌ها و امکانات

این مدل از تلویزیون دارای قابلیت ضبط تصاویر، وجود راهنمای الکترونیکی برنامه، ماشین زمان، قابلیت مگا داینامیک برای کنترل اتصال به موبایل و تبلت از طریق کابل MHL  را دارد. قابلیت انطباق در این مدل 100 هرتز می‌باشد. این دستگاه هوشمند از سیستم عامل اندروید برخوردار است ولی قابلیت نصب اپلیکیشن و بازی را ندارد.

 همراه با این تلویزیون از یک دفترچه راهنما، کابل برق و کامپوننت بهره‌مند می‌شوید. این محصول دارای یک گارانتی 24 ماهه و 8 سال خدمات پس از فروش است.

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت

برای داشتن یک تلویزیون مقرون به صرفه ولی با امکانات و تجهیزات کامل می‌توانید مدل SLD-55SA260U را خریداری نمایید. برای خرید این محصول به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید.

 به کمک روش‌های موجود در سایت برای گرفتن وام اقدام فرمایید و به صورت آنلاین تلویزیون محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

کیفیت لوازم خانگی دوو

کیفیت لوازم خانگی دوو
لوازم خانگی دوو یکی از معروف ترین مارک های لوازم خانگی در کشور کره می باشد. برای خرید با کیفیت لوازم خانگی دوو به صورت اقساطی به بخش لوازم خانگی...

خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما

خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما
برند پاکشوما یکی از برندهای موفق در زمینه ساخت لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی ساید بای ساید پاکشوما به بخش یخچال فریزر در دسته...