خرید قسطي ماشین دنا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 22:33:41

جذاب‌ترین محصول ایران خودرو به طور حتم ماشن دنا است که بسیار حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطي ماشین دنا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ماشین دنا


بررسی خودرو دنا

پس از تولید خودروی ملی سمند در سال 1388 و موفقیت این خودرو، شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت تا این اسب ایرانی را به صورتی کامل‌تر و جذاب‌تر تولید کند. دنا نامی بود که به سری لوکس سمند تعلق پیدا کرد و در واقع دنا توانست بهترین تولید داخلی را به نام خود رقم بزند. این خودرو قرار بود در سال 1391 عرضه شود، ولی عرضه نهایی آن دو سال به تعویق افتاد. 

این خودرو در چهار کلاس مختلف و متنوع به بازار عرضه می‌شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به توضیحاتی در خصوص معرفی این خودرو بپردازیم. قابلیت خرید اقساطي ماشین دنا در قسطی کلاب فراهم شده است.

این محصول نیز مانند برخی از محصولات ایران خودرو بر روی پلتفرم پژو 405 طراحی شده است. چراغ‌های مکعبی در قسمت جلوی این خودرو به صورتی اسپرت و جوان پسند خودنمایی می‌کند. 

قسمت پشتی این خودرو شباهت زیادی به خودروی سمند دارد و تنها تغییرات در قسمت گلگیر، درب و دستگیره خلاصه می‌شود. با خرید قسطي ماشین دنا به سفرهایی رویایی بروید!

ایران خودرو تمام سعی خود را کرده تا ظاهر این ماشین را بهتر کند. صندلی‌های دنا قابلیت تنظیم در شش جهت را دارند که به صورت برقی انجام می‌شود، همچنین پشت سری‌های ردیف جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه دارد. علاوه بر این یک قابلیت ویژه برای نصب صندلی کودک در این خودرو فراهم شده که بسیار مناسب است و طراحی داشبورد خودرو از هیوندای سوناتا به نوعی کپی برداری شده است.

امکاناتی مثل مجهز بودن به رهیاب، استفاده از سیستم مولتی مدیای لمسی و تصویری، وجود سیستم عیب یاب هوشمند یا مالتی پلکس، باز کن قفل درب صندوق عقب از داخل، داشتن چراغ مخصوص نقشه خوان، وجود سیستم تهویه، ایموبیلایزر، سنسور برخورد به عقب، کروز کنترل، کیسه‌های هوای سرنشینان جلو و ستون فرمان جمع شونده از جمله امکانات و تجهیزاتی می‌باشد که در این خودرو تعبیه شده است. با خرید اقساطي ماشین دنا از امکانات و تجهیزاتی متمایز بهره‌مند شوید.

بررسی فنی خودرو دنا

در این خودرو از پیشرانه‌های EF7 استفاده شده است که قبل از این هم بر روی سمند و سورن استفاده شده بود. البته این پیشرانه‌ها نسبت به خودروهای دیگر مدرن‌تر محسوب می‌شود و حاصل همکاری دو شرکت EF7 آلمان و ایپک می‌باشد. 

علاوه بر این سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها نیز سبب می‌شود تا با سوخت کمتری مواجه باشیم و سطح آلایندگی این خود را به یورو 4 برسد. این خودرو چهار سیلندر 1646 سی سی دارد و قدرت آن در 6000 دور در دقیقه برابر 115 اسب بخار است، همچنین گشتاور آن در هر 4500 دور در دقیقه برابر با 157 نیوتن متر است.

یک گیربکس پنج سرعته دستی نیروی تولید شده توسط پیشرانه دنا را به چرخ‌های جلو منتقل می‌سازد و سبب می‌شود تا این خودروی 1258 کیلوگرمی این قدرت را داشته باشد که در عرض زمان 13.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. با خرید قسطي ماشین دنا تجربه‌ای متفاوت در رانندگی داشته باشید.

یکی از چالش‌های این خودرو در بخش فنی گیربکس است که با پیشرانه هماهنگی لازم را ندارد. بنابراین، صدای زوزه مانندی در پیشرانه به وجود می‌آید که کمی آزار دهنده است. قدرت ترمزهای دیسکی این خودرو عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. 

بوستر ترمز و سیستم‌هایی همچون ABS و EBD حس اطمینان زیادی را به برای رانندگی به شما می‌دهد. از دیگر چالش‌های پیش روی این خودرو می‌توان به سیستم فنربندی و تعلیق خشک آن اشاره کرد. مصرف سوخت ترکیبی خودروی دنا در هر 100 کیلومتر برابر با 7.8 لیتر است که البته در عمل چیزی بیشتر دیده می‌شود. با خرید قسطي ماشین دنا رانندگی دلپذیر و ایمن می‌شود.

پیشنهاد ویژه خرید دنا

اگر قصد دارید تا این خودروی ایرانی محبوب را خریداری نمایید، به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید. شما می‌توانید از لیزینگ موجود در قسطی‌کلاب وام بگیرید و به صورت اقساطی دنا را خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ماشین دنا از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تیبا

فروش اقساطی تیبا
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی با اختلاف خودرو تیبا می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش اقساطی تیبا را آغاز کرده است. برای خرید...

خرید قسطی تیبا 2 با چک

خرید قسطی تیبا 2 با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی تیبا 2 با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی...