خرید اقساطی تلویزیون آیوا ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/31 06:45:19

یکی از برندهای تلویزیون که در ایران طرفداران بسیاری دارد، آیوا است. برای خرید اقساطی تلویزیون آیوا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون آیوا ویژه کارمندان

تلویزیون آیوا

برند ژاپنی آیوا (Aiwa) پس از ده سال غیبت و جدا شدن از شرکت سونی، در سال 2017 فعالیت خودش را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، دوباره آغاز کرده است. در حال حاضر با به کارگیری فناوری به روز محصولاتی مانند تلویزیون، هدفون، لوازم صوتی را تولید می‌کنند. محصولات با کیفیت این شرکت به 55 کشور از جمله ایران صادر می‌شود. این محصولات در بازار ایران پخش و عرضه می‌شود. با خرید قسطی تلویزیون آیوا از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

تلویزیون آیوا مدل ZS-PM8U55UHD

تلویزیون ال ای دی هوشمند آیوا مدل ZS-PM8U55UHD دارای کیفیت Ultra HD 4K است و زنده ترین تصاویر را می‌توانید در این دستگاه ببینید. با خرید اقساطی تلویزیون آیوا مدل ZS-PM8U55UHD شما مالک یک دستگاه زیبا و هوشمند می‌شوید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانید به فناوری Eshare اشاره کرد. با این فناوری می توانید اطلاعات تلفن همراه را به تلویزیون انتقال دهید. پنل این لوازم خانگی از نوع A+ می‌باشد که تصاویر واقعی با کیفیت فوق العاده را به نمایش می‌گذارد.

هنگام ساخت این مدل تلویزیون از تکنولوژی جدید و به روز دنیا استفاده کرده اند. در نتیجه کاربری دستگاه آسان و جذاب شده است. این تکنولوژی عبارتند از : بلوتوث، زاویه دید 178 درجه، پردازنده 4 هسته ای، پشتیبانی از فرمت های مختلف و پانل 10 بیتی است. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون آیوا مدل N18

کیفیت تصویر این مدل محبوب، Full HD است. رزولوشن تصویر این لوازم خانگی 1920 *1080 است که از تکنولوژی مگا کنتراست پیروی می‌کند. این تلویزیون دارای یک پورت USB و سه پورت HDMI است که دسترسی شما را برای اتصال راحت می‌کند. این دستگاه مجهز به ورودی آنتن و خروجی هدفون است. پیشنهاد می‌کنیم که خرید اقساطی تلویزیون آیوا را از دست ندهید چرا که در کنار کیفیت خوبی که دارد قیمت مناسبی دارد. 

تلویزیون آیوا مدل D18

این تلویزیون هم همانند مدل‌های قبل بسیار با کیفیت و پر کاربرد است. کیفیت تصویر این مدل، 4K UHD است که بسیار کیفیت بالایی دارد و تصویری شفاف به بیننده نمایش می‌دهد. رزولوشن این لوازم خانگی 3840 *2160  است و صفحه نمایش آن تخت و تکنولوژی آن مگاکنتراست، است. یکی دیگر از مشخصات این دستگاه پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9 است. تصویری واضح، ابعاد مناسب، تراشه پردازش حرفه‌ای و پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری ارزش خرید این محصول را زیاد می‌کند. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یک تلویزیون خوب علاوه بر تصویر عالی، باید صدای خوبی هم داشته باشد. این لوازم خانگی دارای دو عدد بلندگو 10 واتی است که کیفیت صدا آن خوب و قابل قبول است. از دیگر امکانات آن می‌توان به گیرنده دیجیتالی داخلی آن اشاره کرد که می‌توانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون دریافت کنید. به کمک پورت USB و HDMI می‌توانید فایل‌های ذخیره شده در لپ تاپ، هارد و فلش مموری را در تلویزیون اجرا کنید. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون آیوا در شرکت قسطی کلاب

قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی، کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. شما در این شرکت می‌توانید به جای خرید نقدی، خرید اقساطی داشته باشید. روند خرید در این شرکت به صورت می‌باشد که شما در سایت قسطی کلاب درخواست خرید خود را ثبت می‌کنید. همچنین می‌توانید با سه طرح، اقساطی از لیزینگ پارسیان، اقساطی از بایچک، اقساطی از طرح پایا و حامی خرید خود را انجام دهید. قسطی کلاب خدماتی را به مشتریان خودش ارائه می‌دهد از جمله : تضمین سلامت محصول، ارسال به سراسر ایران و گارانتی محصولات می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اتو بخار ایستاده فیلیپس

خرید قسطی اتو بخار ایستاده فیلیپس
برند فیلیپس برندی موفق و شناخته شده در دنیا است. برای خرید قسطی اتو بخار ایستاده فیلیپس با شرایطی عالی به بخش اتو در دسته بندی لوازم...

خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا با چک

خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا با چک
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه...