خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 04:50:35

برای داشتن لباس‌هایی صاف و اتو کشیده پیشنهاد ما به شما خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس از بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس


اتو بخار ایستاده فیلیپس

یکی از بزرگترین شرکت‌ها در صنعت لوازم خانگی، برند فیلیپس است. این شرکت چند ملیتی اولین بار در کشور هلند تاسیس شده است. شرکت فیلیپس علاوه بر تولید لوازم خانگی، محصولاتی مانند تلفن همراه، تجهیزات پزشکی و تجهیزات نورپردازی تولید می‌کند.

در بازار لوازم خانگی، اتو بخار ایستاده یک راه عالی برای از بین رفتن چین و چروک‌های لباس می‌باشد. این اتو با گرم کردن آبی که درون مخزن خودش قرار دارد، آن را تبدیل به بخار کرده است. سپس موجب صاف شدن چین و چروک لباس می‌شود. برای خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل GC361

خرید اقساطي اتو ایستاده فیلیپس مدل GC361 برای اتوکشی انواع پرده و لباس بسیار مناسب است. همچنین برای استفاده از آن نیازی به میز اتو ندارد و به صورت افقی و عمودی کار می‌کند. این بخار گر از تکنولوژی smartFlow پیروی می‌کند. این تکنولوژی دارای دمای مطلوبی است که به راحتی می‌توان بر روی ظریف ترین پارچه‌ها قرار داد. این لوازم خانگی بسیار خوش دست و سبک است که در صورت استفاده، احساس خستگی نمی‌کنید.

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل GC361 1200 وات توان دارد. مخزن آب آن 70 میلی متر است و قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد. دمای بالای بخار آن سبب از بین رفتن 99 درصد از باکتری‌های موجود در لباس‌ها می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود لباس‌های شما کمتر نیاز به شستشو داشته باشند در نتیجه طول عمر آن‌ها افزایش می‌یابد. برای خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل GC514

این اتو مناسب لباس‌های ظریف و چند لایه است. با تنظیم ارتفاع این بخارگر می‌توانید کت و شلوار را مانند خشکشویی، حرفه‌ای اتو کنید. یکی از جدیدترین امکاناتی که به این لوازم خانگی اضافه شده است رخت آویز است که کاربر هنگام استفاده احساس راحتی بکند. خرید اقساطي اتو ایستاده فیلیپس مدل GC514 مناسب برای تمامی افراد است، زیرا قابلیت تنظیم بخار دهی در سه سطح کم، زیاد و متوسط را دارد. این مدل اتو دارای دستکش مخصوص است که شما می‌توانید با استفاده از این دستکش با بخار زیاد و مدت زمان طولانی اتوکشی کنید.

اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل GC552

قدرت اتو را می‌توان با توجه به توان آن مشخص کرد. توان اتو بخار ایستاده فیلیپس مدل GC552 1800 وات است. این دستگاه قابلیت گرم شدن سریع را دارد که در زمان و مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی flexhead تمام چین و چروک‌ها بر روی لباس‌ها، حتی پارچه‌های ظریف مانند ابریشم و بین دکمه‌های لباس را می‌توان اتو کشی کرد. با خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس دیگر نیازی به میز اتو ندارید و می‌توانید به صورت عمودی و آویزان عمیق ترین چین و چروک‌ها را از بین ببرید. ظرفیت مخزن آب این بخار گر 1800 میل و ولتاژ آن 220-240 است. 

نحوه خرید در شرکت معتبر قسطی کلاب

قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. شما می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و هر محصولی که مد نظرتان است را انتخاب کنید. محصولات خریداری شده با تضمین سلامت کالا، در بهترین زمان به دست خریداران می‌رسد. امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، قسطی کلاب این امکان را فراهم آورده است که به جای خرید نقدی، بتوانند خرید قسطی داشته باشند. با خرید اقساطي اتو ایستاده فیلیپس از قسطی کلاب تمیزی و آراستگی را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مبلمان

خرید قسطی مبلمان
اگر قصد خرید قسطی مبلمان با شرایطی عالی را دارید به بخش فروش اقساطی مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی یخچال جی پلاس

خرید قسطی یخچال جی پلاس
برند جی پلاس تحت نظر شرکت گلدیران فعالیت می‌کند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و خط و مشی ساخت محصولات ال جی به فعالیت خود...