خرید اقساطی ماشین ظرف شویی سام

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:01:41

برند سام محصولات با کیفیت و مدرن دارد و توجه هر خانم خانه داری را به خود جلب خواهد کرد. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی سام به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین ظرف شویی سام


ظرفشویی استثنایی سام

ماشین ظرفشویی سام از گزینه‌های اقتصادی و ایده آل برای خانوارهای ایرانی به شمار می‌رود. کیفیت ساخت بالا، برنامه شستشوی متنوع و مصرف بهینه انرژی، مهمترین مشخصات خرید قسطی ماشین ظرف شویی سام را در بر می‌گیرد. ماشین های ظرفشویی برند سام در رنگ‌های متنوع و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها طراحی و تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها در رنگ بندی سفید و نقره‌ای در سطح بازار موجود می‌باشند. 

مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی سام

برخورداری از برنامه‌های شستشوی متنوع را می‌توان از مهمترین مشخصات خرید اقساطی ماشین ظرف شویی سام برشمرد. کاربر می‌تواند برنامه شستشوی مورد نظر را متناسب با نوع ظروف انتخاب نماید. برنامه شستشوی سریع و سیستم شستشوی قدرتمند، از برنامه‌های کاربردی این دستگاه به شمار می‌روند. 

برنامه شستشوی سریع، فرآیند شستشوی ظروف در کوتاه ترین بازه زمانی را فراهم می‌آورد. همچنین، برای از بین بردن لکه‌ها و چربی‌ها از روی سطح ظروف می‌توان از برنامه شستشوی قدرتمند ظرفشویی استفاده به عمل آورد. علاوه بر این، برای ظرفشویی برند سام، قابلیت خشک کن اضافه نیز در نظر گرفته شده است. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی سام به فروشکاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام می‌توان به گرید انرژی دستگاه، اشاره نمود. بر اساس اعلام سازنده، مصرف انرژی این دستگاه A+++ عنوان گردیده است. این ویژگی علاوه بر مصرف بهینه انرژی و برق، کاهش هزینه‌های اقتصادی مصرف کننده را به دنبال دارد. ضمنا، بدنه دستگاه ظرفشویی سام از متریال باکیفیت و بادوام تولید شده است. این امر استحکام و مقاومت بالای ظرفشویی را در برابر فرآیندهای شیمیایی و عوامل محیطی رقم زده است. 

سایر مشخصات Sam Dishwasher

بهره مندی از سبدهای متنوع و انعطاف پذیر، از ویژگی‌های شاخص خرید اقساطی ظرفشویی SAM محسوب می‌شود. در ساختار این محصول سه سبد مختلف طراحی شده است. سبدهای متنوع دستگاه امکان قرار دادن ظروف مختلف از قبیل قابلمه و ماهیتابه را برای مصرف کنندگان فراهم آورده است. همچنین، ظرفیت 14 نفره ظرفشویی سام، نیازهای خانواده‌های پرجمعیت را به خوبی پاسخگو می‌باشد. این محصول در ردیف ظرفشویی‌های مبله یا ایستاده طبقه بندی می‌شود.

در وصف این محصول باید اضافه نمود که ماشین ظرفشویی sam به برنامه شستشوی با تاخیر مجهز شده است. با اعمال این قابلیت می‌توان فرآیند شستشوی ظروف را برای مدت زمان 24 ساعت به تاخیر انداخت. سطح صدای دستگاه در هنگام کار بسیار پایین و بدون تولید آلودگی صوتی و لرزش و ارتعاش می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی سام به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سطح صدای دستگاه برابر با 47 دسیبل اعلام شده است. به منظور اعمال تنظیمات و حالت‌های دستگاه، یک نمایشگر از نوع LED بر روی پنل ظرفشویی تعبیه شده است. ضمنا، ماشین ظرفشویی برند سام در مدل‌های DW180s، DW180w، DW185s و DW185w به بازار مصرف کننده عرضه می‌گردد.

برخورداری از برنامه شستشوی اقتصادی (ECO) و قیمت مقرون به صرفه، ویژگی‌های ماشین ظرفشویی سام را تکمیل می‌کند. ناگفته نماند که این دستگاه باکیفیت دارای طبقه مجزا برای قرار دادن قاشق و چنگال است. ضمنا، ظرفشویی سام از قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها (Vario flex) برخوردار است. این قابلیت امکان قرار دادن ظروف بزرگ را در محفظه داخلی دستگاه به راحتی میسر نموده است. 

نحوه خرید قسطی ماشین ظرف شویی سام از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، بستر مناسب برای فروش قسطی ظرفشویی ایرانی را مهیا نموده است. در این طرح فروش ماشین‌های ظرفشویی تولید داخل با قیمت مناسب و اقتصادی به خریداران عرضه می‌گردد. تحویل سریع، تضمین کیفیت و اصالت کالا، از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تلقی می‌گردد. همچنین، در این فروشگاه آنلاین، قابلیت خرید نقدی انواع برندهای لوازم خانگی، برای متقاضیان و مشتریان فراهم شده است. با خرید اقساطی ماشین ظرف شویی سام از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون فیلیپس

خرید تلویزیون فیلیپس
برند فیلیپس یکی از محبوب ترین برندها در زمینه لوازم خانگی محسوب می شود که در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ...

خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته

خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته
ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل در هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید قسطی ظرفشویی جی پلاس با سفته به بخش ماشین ظرفشویی در...